Tervehdys palstatoverit. Nimimerkin olen tehnyt aikoja sitten mutta nyt vasta kirjoitan ensimmäisen viestini tänne. Niin, pelit todellakin ratkaistaan vasta kaukalossa mutta pitkään seuranneena näitä kommenteja, voin sanoa että tämä veikkailu ja "yltiöpäinen" fanittaminen on ihan piristävää. Täällä tavallaan käydään omaa peliä itse pelin sisällä. Helppoahan se olisi jos mestaruuksia ratkaistaisiin tämän palstan perusteella, tai oikeastaan ja tavallaan vaikeampaa mutta periaatteessa "helpompaa" vaikka oikeat pelit kuitenkin käydään kaukalossa, ennustus on kuitenkin pirun vaikeaa ;). Itse fanitan Pelicansia luonnollisesti ja toivon mestaruutta, sitä on odotettu niin pitkän aikaa ja se olisi todella piristysruiske liigaan, piristysruiske muillekkin "pienemmällä budjetilla" operoivia joukkueta kohtaan. Itse toivon että Tappara-Pelicans sarjassa nähtäisiin hyvää kiekkoa, tasaista taistelua ja kun parempi voittaa niin ennakkoasetelmilla ei ole mitään sijaa siinä, oli voittaja sitten kumpi tahansa, kaksi parasta joukkuetta tänä vuonna taistelee tuosta voitosta. Kannustetaan omia niin hallilla kuin kotisohvilla, annetaan respectiä hyvistä suorituksista, oli se sitten vastustajan joukkueesta tai omasta. Tehdään tästä sarjasta ikimuistoinen hieno tapahtuma! T: Dr.Livingstone