Tätä jaksaa ihmetellä vuodesta toiseen.Ramirez kirjoitti:Mulle oikeastaan ihan sama miten tossa käy. Vieköön se joukkue pronssit kummalle siitä on enemmän iloa, mua ei ainakaan harmita vaikka oma joukkue häviäisikin tuon pelin.
Pronssimatsit on vaan niin turhia ja se on mun mielipide.
Huomautuksena,että pelin voi kuunnella joko Radio Jannen nettiradiosta tai Radio suomesta.Jalkamiina kirjoitti:Tätä jaksaa ihmetellä vuodesta toiseen.
Minkä takia ei pronssimitali ja pronssiottelu ihmisiä kiinnostaisi?!?!? Vielä kun on kysymys Bluesista, joka oli jo etukäteen tuomittu häviämään semifinaalisarja Kärppiä vastaan. Mitali on aina mitali.
Noh, seurataan sitten teksti-tv:stä, p*rk*le!
Jalkamiina kirjoitti:Toinen asia jota olen vuosia ihmetellyt.
Miksi SM-Liigan pronssiottelua ei näytetä televisiossa, edes maksullisilla kanavilla (Canal+!!!)? Kysymyksessä on kuitenkin paljon ratkaisevampi ottelu kuin joku yksittäinen runkosarjan vääntö. Noh, seurataan sitten teksti-tv:stä, p*rk*le!
ajmo kirjoitti:Onko siellä kenties joku tuuraaja puikoissa, vai onko radio jannen selostukset peleistä aina näin ala-arvoista tasoa..?
Ihan sitä normi kamaa.ajmo kirjoitti:Onko siellä kenties joku tuuraaja puikoissa, vai onko radio jannen selostukset peleistä aina näin ala-arvoista tasoa..?
Jne kirjoitti:Ihan samaa mietin. Tietääkö joku, kuka on kommentaattorina? En ollut ihan matsin alusta asti taajuudella.
Jne kirjoitti:Ihan samaa mietin. Tietääkö joku, kuka on kommentaattorina? En ollut ihan matsin alusta asti taajuudella.
ptk kirjoitti:Joksin yhteys pätkii yhtä pahasti, kuin Joksi ite.. Tais Blues kaventaa alivoimalla, vai?
ptk kirjoitti:Joksin yhteys pätkii yhtä pahasti, kuin Joksi ite.. Tais Blues kaventaa alivoimalla, vai?
Edit. Kerho se vain kaunisteli johtoaan.
Totta turiset. Ei ole yksi kerta, kun on tullut tuuleteltua vastustajan maalia tai tolppalaukausta.Kgz kirjoitti:Tuo edit kertoo paljon joksin selotuksista. Ei tied koskaan missä ollaan ja kuka tekee mitäkin...
TV-ottelu vähentäisi varmasti yleisöä paikan päällä. Kuinka moni haluasi maksaa keskimäärin 23 euroa pronssipelistä, jos sen näkisi TV:stä? Toisaalta voisihan tuon yhden ottelun esitysoikeden vuokrata vaikka Urheilukana. Näytetään siellä paljon turhempaakin ja aina yksi suora lähetys voittaa jatkuvat uusinnat.Jalkamiina kirjoitti:Toinen asia jota olen vuosia ihmetellyt.
Miksi SM-Liigan pronssiottelua ei näytetä televisiossa, edes maksullisilla kanavilla (Canal+!!!)? Kysymyksessä on kuitenkin paljon ratkaisevampi ottelu kuin joku yksittäinen runkosarjan vääntö. Noh, seurataan sitten teksti-tv:stä, p*rk*le!