Mainos

Playoff 2006 Round 1 - New Jersey Devils vs New York Rangers

• 8 750
  • 91

NYC Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Kyllapas taalla vahan uskotaan Rangersin mahdollisuuksiin... Kieltamatta Devils on ollut tulessa loppukauden mutta mulla ainakin on luottoa Lundqvistiin. Jos han vain saa saman hurmoksen mita oli ennen olympialaisia niin ei ole mitaan hataa.

Ja huomenna Meadowlandsiin katsomaan matsi! Lisaksi liput toiseen ja neljanteen matsiin Gardeniin. Kavi miten kavi on upeaa nahda play off kiekkoa Manhattanilla pitkasta aikaa!! Ainakaan kannustuksesta tama ei jaa kiinni!

LET'S GO RANGERS

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
NYC Man kirjoitti:
Kyllapas taalla vahan uskotaan Rangersin mahdollisuuksiin...

Itse ainakin panin pitkävetoon Rangersin(2.85). Varmasti tiukka sarja tulossa ja ennakkosuosikkia ei tässä sarjassa mielestäni ole.

REGULAR SEASON SPECIAL TEAMS:

Rangers - Power play: 18.9 percent (83 for 440), 6th (tied). Penalty killing: 83.7 percent (407 for 486), 10th (tied).

Devils - Power play: 17.8 percent (78 for 439), 18th. Penalty killing: 81.9 percent (285 for 348), 16th.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Toivon todella että Devils menee pitkälle tämän vuoden pleijareissa. Siinä on joukkue missä on voimaa ja ns. perinteistä old time hockey meininkiä. Heidän kokoonpanossa on tälläkin hetkellä mm. Cam Janssen, Jason Wiemer, Colin White, Grant Marshall jne. Myöskin Calgary, Dallas & Ottawa ovat myös sellaisia joukkueita joiden toivon menevän pitkälle.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Devils hurjassa iskussa, kolmannen erän puolivälissä peli 5-1! Patrik Eliaksella käsittämättömät 1+4 tehot. Hurjaa, kertakaikkiaan.

Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Saku #11 kirjoitti:
Devils hurjassa iskussa, kolmannen erän puolivälissä peli 5-1! Patrik Eliaksella käsittämättömät 1+4 tehot. Hurjaa, kertakaikkiaan.

Olympialaisten aikaan suomalaiset väittivät Jere Lehtistä paremmaksi kuin Patrik Eliasta. Sallikaa minun nauraa.

Vaikka arvostan Aleksandr Ovetshkinin erittäin korkealle, niin parhaimmillaan Patrik Elias on maailman paras vasen laitahyökkääjä. Erityisesti pudotuspelipelaajana hän on aivan mahtava.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Saku #11 kirjoitti:

Ja nyt jo 2+4, eikun NHL'n ennätyskirjoja tutkimaan! : ) Kyllä on Devils mahtavassa vireessä, ei voi kuin ihailla. Kuten aikaisemmin kirjoitin, tämä voi ihan hyvin mennä 4-0 sweeppina Devilseille. Rangers on aivan liikaa Jagrin varassa joka äsken näytti vieläpä loukkaantuvan. Muutenkin veetättää toi Rangersin tyyli, White kävi avauserässä taklaamassa selästä Jagria ja kostiko kukaan? Ei. Vaikka kyseessä onkin vasta ensimmäinen ottelu, silti uskallan sanoa tämän ääneen - Ottawa Senators on saannut idän puolelta varteen otettavan haastajan...

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
The Original Jags kirjoitti:
Olympialaisten aikaan suomalaiset väittivät Jere Lehtistä paremmaksi kuin Patrik Eliasta. Sallikaa minun nauraa.

Vaikka arvostan Aleksandr Ovetshkinin erittäin korkealle, niin parhaimmillaan Patrik Elias on maailman paras vasen laitahyökkääjä. Erityisesti pudotuspelipelaajana hän on aivan mahtava.
Sanon tähän myöskin saman mitä silloin Olympialaisten aikaan, Elias peittoaa Lehtisen lähes millä mittarilla tahansa. Devilsillä pyyhkii ihan mielettömän hyvin tällä hetkellä. Tämä on mahtavaa, niin mahtavaa. Pyyhitään Rangersillä jäätä.

Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Lauri kirjoitti:
Sanon tähän myöskin saman mitä silloin Olympialaisten aikaan, Elias peittoaa Lehtisen lähes millä mittarilla tahansa.

Niinhän tuo tekee. Elias on nuoremmasta iästään huolimatta tehnyt enemmän maaleja ja pisteitä NHL-urallaan kuin Lehtinen, ja erityisesti pudotuspeleissä hän on ollut selvästi parempi. Lisäksi Patrik Elias on eräs NHL:n parhaista puolustavista hyökkääjistä. Silti suomalaiset kutsuvat häntä "nobodyksi", vaikka totuus on että Suomella ei ole yhtään Patrik Eliaksen tasoista jääkiekkoilijaa. Ei Selänne, ei Koivu, eikä edes Lehtinen.

Patrik Elias on Ovetshkinin ohella maailman paras vasen laituri. Hän on ollut suosikkipelaajiani heti tulokaskaudestaan lähtien. Mahtava aloitus pudotuspeleissä tälle pelaajalle.

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Jep, Jagr lähti kesken kolmannen erän pukkarin puolelle mikä ei sinänsä ole uutta. Ilmeissesti kädessä jotain häikkää.

Vahva alku Devilsiltä ja kyllä nyt näyttää siltä, että Rangers tulee olemaan aika aseeton loppusarjassakin. Maalivahtipeli: laukaukset menevät tasan mutta peli päättyy 6-1. Mitä helvettiä? Lundqvistiä ei tosin maaleista voi juuri syytellä. Devilsin pelaajat saivat tänään häiriköidä ruotsalaisen työskentelyä käsittämättömän paljon. Kasparaitista lukuunottamatta Rangersin pakit arkailevat liikaa näissä tilanteissa. Erikoistilannepelaamisen merkitys playoffeissa tuli taas kerran esiin kun matsin seitsemästä maalista kuusi tehtiin ylivoimalla. Patrik Elias 2+4, hallelujah

Cube

Jäsen

Ilmottaudun edelleen näiden mielipiteiden tukijaksi ja ehdottomasti "I told you so" -kerhoon mukaan. Jere Lehtinen on mahtava pelaaja toki hänkin, mutta se että olympialaisten aikaan täällä väitettiin joukolla Jereä näistä kahdesta paremmaksi on naurettavaa ja täydellisin esimerkki puusilmäisyydestä totuuden näkemisen esteenä mitä on. No, ehkä joidenkin sun viestiesi ohella, TOJ ;)

Minun piti kirjoittaa jo ennen peliä tänään siitä miten kovalta ja pelottavalta New Jersey tällä hetkellä vaikuttaa. Ensimmäisen playoff-matsin jälkeen tuon arvion voi melkeinpä vetää toiseen potenssiin. Liigan kenties paras ykköskenttä, erittäin tasokas valikoima hyviä puolustavia hyökkääjiä ja raatajia sekä itäisen konferenssin paras maalivahti tekevät Devilsistä todella varteenotettavan ehdokkaan tämän kauden Stanley Cup -voittajaksi.

Nyt vituttaa vaan se, että vaihdoin Sportingnewsissa Eliaksen viime hetkillä pois joukkueesta Scott Gomezin tieltä. No, hyvät tehot Gionta-Gomez-akselikin toki keräsi ja lisää on eittämättä tulossa jatkossa.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Niinhän tuo tekee. Elias on nuoremmasta iästään huolimatta tehnyt enemmän maaleja ja pisteitä NHL-urallaan kuin Lehtinen, ja erityisesti pudotuspeleissä hän on ollut selvästi parempi. Lisäksi Patrik Elias on eräs NHL:n parhaista puolustavista hyökkääjistä. Silti suomalaiset kutsuvat häntä "nobodyksi", vaikka totuus on että Suomella ei ole yhtään Patrik Eliaksen tasoista jääkiekkoilijaa. Ei Selänne, ei Koivu, eikä edes Lehtinen.

Patrik Elias on Ovetshkinin ohella maailman paras vasen laituri. Hän on ollut suosikkipelaajiani heti tulokaskaudestaan lähtien. Mahtava aloitus pudotuspeleissä tälle pelaajalle.
Tässä asiassa olet täysin oikeassa. Jos pitäisi kasata omaa "dream-teamia", niin Patrik Elias olisi ensimmäinen valintani. Tätä pelaajaa ei voi liikaa kehua. Ja mikä parasta, nostaa tasoaan aina kovimpiin peleihin, mikä on sinänsä uskomatonta, niin loistavasti pelaa runkosarjapelitkin. Elias on ollut monta vuotta NHL:n eliitissä ja tulee siellä olemaan vielä pitkään. Minkäpituinen/arvoinen sopimus Patrikilla muuten on?

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Cube kirjoitti:
Minun piti kirjoittaa jo ennen peliä tänään siitä miten kovalta ja pelottavalta New Jersey tällä hetkellä vaikuttaa. Ensimmäisen playoff-matsin jälkeen tuon arvion voi melkeinpä vetää toiseen potenssiin. Liigan kenties paras ykköskenttä, erittäin tasokas valikoima hyviä puolustavia hyökkääjiä ja raatajia sekä itäisen konferenssin paras maalivahti tekevät Devilsistä todella varteenotettavan ehdokkaan tämän kauden Stanley Cup -voittajaksi.

Mielestäni Devilsin hyökkäys ja maalivahti ovat SC-tasoa, mutta joukkueella pitäisi olla toinen huippupakki jakamaan Rafalskin taakkaa. Pelkään, että Brian väsyy, sen verran Lou-pää häntä kuormittaa.

Melkein epäilyttävät nuo nhl.comin tilastot, mutta jos niihin uskoo, niin Rafalski pelasi 32 minuuttia, vaikka peli päättyi 6-1! Paul Martin urakoi 27 minuuttia ja Brad Lukowich 21+. Klee ja Matvichuk eivät pelanneet kuin vähän yli 10 minuuttia, ja rikkinäinen White jäi alle viiteen.

Eikä tarvitse tilastojakaan katsella, Rafalski on vähän liian yksin.

Devilsin hyökkäyskalusto on kyllä edelleen mitä huikein, nimenomaan nimien Pandolfo, Madden, Brylin, Marshall jne. ansiosta.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Devilsien pakkejen kovat jääajat johtuvat juuri siitä että Colin White joutui jättämään pelin kesken. White on pelannut todella paljon Devils alakerrassa ja on Rafalskin jälkeen joukkueen tärkein puolustaja. White olisi varmasti pelannut sen 23-25min normaalisti joten siitä syystä muut pakit pelasivat paljon.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim

Näinköhän sinä olet kuitenkin ainoa, joka Eliasta on "nobodyksi" sanonut.

Omalta osaltani en ole ikinä väittänyt, että Lehtinen olisi hyökkäyspäässä parempi pelaaja. Vain, että Lehtinen on parempi puolustava hyökkääjä. Siitä on muutama palkintokin todisteena.

Jagsin tekstiä lukiessa onkin täysin selvää, että vertailu on tehty tilastoja silmäilemälle, eikä pelejä katsomalla. Tähän sitten lisätään vielä Jagsin mielipide siitä, että Elias on yksi nhl:n parhaista puolustavista hyökkääjistä.

Itse olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että Lehtinen on parempi on puolustava hyökkääjä, ja minulla on mielipiteeseeni oikeus. Perustelut on yksinkertaiset. Katsokaa montako kertaa Lehtinen on voittanut palkinnon kyseisestä hommasta, ja montako kertaa Elias sen on voittanut.

Elias ei muuten ole koskaan tehnyt yli 100 pistettä urallaan. Selänne on sentään tehnyt yli 100 pistettä 4 kertaa urallaan.
Parhaalla kaudellaan Elias on tehnyt 40 maalia. Selänne on tehnyt yli 40 maalia 4 kertaa, ja kahdesti tehnyt vielä kaupan päälle sen tasan 40 maalia, joista toinen tuli tällä kaudella.
Runkosarjassa Elias on tehnyt pisteitä 0.845 per peli, kun taas Selänne on tehnyt yli piste per peli.
Pudotuspeleissä Elias on tehnyt 0.76 pistettä per peli (nostanut tasoaan runkosarjaan nähden?) Tosin Selänne on tehnyt vain 0.66 pistettä per peli.

Joku heikompi voisi perustella Selänteen huonoja pudotuspeli tilastoja huonommalla joukkueella, tai sillä, että Selänne ei ollut kunnossa San Josessa tai Coloradossa pelatessaan. Itse en lähde tuolle tielle, vaan totean Eliaksen olleen pudotuspeleissä parempi.
Koko uraa katsoessa Selänne on kuitenkin ollut selvästi Eliasta parempi pelaaja..

Ja sitten, jos halutaan nimetä kiistatta Eliasta parempi suomalainen jääkiekkoilija, niin semmoinen löytyy Calgaryn maalin suulta. Jääköön nimi salaisuudeksi.

Ja mitä tulee tämän illan tehoihin Eliaksen osalta, niin aivan uskomatonta. Olin jo aivan varma, että Kariyan 4 syöttöä riittävät pitämään miehen pörssikärjessä pari kiekkaa, mutta niin vain tuli Elias ja pisti 2+4 tehot.
Näissä pudotuspeleissä tuskin kukaan pistää enää paremmaksi.

Cube

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
Omalta osaltani en ole ikinä väittänyt, että Lehtinen olisi hyökkäyspäässä parempi pelaaja. Vain, että Lehtinen on parempi puolustava hyökkääjä.
Kyse ei koskaan ollutkaan siitä kumpi on parempi puolustava hyökkääjä, vaan siitä kumpi on parempi pelaaja. Ja sen kysymyksen äärellä monet jatkoaikalaiset osoittivat jälleen kerran ihailtavaa kansallishenkeä yrittämällä väkisin nostaa Lehtisen tuoksi pelaajaksi. Vaikka hän ei sitä olekaan.

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
HCM kirjoitti:
Ja nyt jo 2+4, eikun NHL'n ennätyskirjoja tutkimaan! : )

Selostajat niitä tutki ahkerasti ottelun aikana. Matkaa jäi Devilsin playoff-ennätykseen, sillä Patrik Sundström iski 3+5 tehot vuoden 1988 pleijareissa Capitalsia vastaan.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
repe_joke kirjoitti:
Omalta osaltani en ole ikinä väittänyt, että Lehtinen olisi hyökkäyspäässä parempi pelaaja. Vain, että Lehtinen on parempi puolustava hyökkääjä. Siitä on muutama palkintokin todisteena.

Jagsin tekstiä lukiessa onkin täysin selvää, että vertailu on tehty tilastoja silmäilemälle, eikä pelejä katsomalla. Tähän sitten lisätään vielä Jagsin mielipide siitä, että Elias on yksi nhl:n parhaista puolustavista hyökkääjistä.

Itse olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että Lehtinen on parempi on puolustava hyökkääjä, ja minulla on mielipiteeseeni oikeus. Perustelut on yksinkertaiset. Katsokaa montako kertaa Lehtinen on voittanut palkinnon kyseisestä hommasta, ja montako kertaa Elias sen on voittanut.

Elias ei muuten ole koskaan tehnyt yli 100 pistettä urallaan. Selänne on sentään tehnyt yli 100 pistettä 4 kertaa urallaan.
Parhaalla kaudellaan Elias on tehnyt 40 maalia. Selänne on tehnyt yli 40 maalia 4 kertaa, ja kahdesti tehnyt vielä kaupan päälle sen tasan 40 maalia, joista toinen tuli tällä kaudella.
Runkosarjassa Elias on tehnyt pisteitä 0.845 per peli, kun taas Selänne on tehnyt yli piste per peli.
Pudotuspeleissä Elias on tehnyt 0.76 pistettä per peli (nostanut tasoaan runkosarjaan nähden?) Tosin Selänne on tehnyt vain 0.66 pistettä per peli.

Joku heikompi voisi perustella Selänteen huonoja pudotuspeli tilastoja huonommalla joukkueella, tai sillä, että Selänne ei ollut kunnossa San Josessa tai Coloradossa pelatessaan. Itse en lähde tuolle tielle, vaan totean Eliaksen olleen pudotuspeleissä parempi.
Koko uraa katsoessa Selänne on kuitenkin ollut selvästi Eliasta parempi pelaaja..
Mielenkiintoista, että ensin otat Lehtisen vertailuun, etkä pysty osoittamaan hänen paremmuuttaan Eliasta vastaan ja puhut vain Lehtisen puolustustaidoista ja sen jälkeen otat Selänteen vertailuun ja puhut vain hyökkäystaidoista.

Vaikka Lehtinen loistava pelaaja onkin, Elias lyö hänet selvästi paremmalla kiekollisella pelillä ja pisteiden tehtailulla. Eikä Lehtinen niin paljon parempi Eliasta ole puolustussuuntaankaan.

Ja Teemu on selvästi hyökkäävä pelaaja, kun taas Elias keskittyy myös puolustamiseen, joten näitä kavereita on turha pisteissä vertailla. Kun tässäkin otetaan huomioon puolustus ja hyökkäyssuuntaan pelaamiset, on Elias vahvempi.

Vai et kai sinä kuitenkaan niin puusilmä ole, että teet vertailun pelaajien paremmuudesta pelkästään pisteillä?

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Lauri kirjoitti:
Mielenkiintoista, että ensin otat Lehtisen vertailuun, etkä pysty osoittamaan hänen paremmuuttaan Eliasta vastaan ja puhut vain Lehtisen puolustustaidoista ja sen jälkeen otat Selänteen vertailuun ja puhut vain hyökkäystaidoista.

Vaikka Lehtinen loistava pelaaja onkin, Elias lyö hänet selvästi paremmalla kiekollisella pelillä ja pisteiden tehtailulla. Eikä Lehtinen niin paljon parempi Eliasta ole puolustussuuntaankaan.

Kuten sanoin minusta Lehtinen on Eliasta parempi puolustava hyökkääjä. Mitä muuta minun tarvitsee todistaa? En minä missään vaiheessa sanonut Lehtistä paremmaksi pelaajaksi.

P.S. Minä en edes vertaillut Lehtistä ja Eliasta, vaan totesin faktan.
P.S.S. Kun pelaaja tekee semmoisia tehoja kuin Elias, niin hänen pääasiallinen tehtävänsä on ratkaista pelit hyökkäyspäässä. Sen takia sitä vertailua tehdään näiden tähtiluokan pelaajian kanssa normaalisti pisteiden valossa.

Lauri kirjoitti:
Ja Teemu on selvästi hyökkäävä pelaaja, kun taas Elias keskittyy myös puolustamiseen, joten näitä kavereita on turha pisteissä vertailla. Kun tässäkin otetaan huomioon puolustus ja hyökkäyssuuntaan pelaamiset, on Elias vahvempi.

Vai et kai sinä kuitenkaan niin puusilmä ole, että teet vertailun pelaajien paremmuudesta pelkästään pisteillä?

Tuokin on sikäli mielenkiintoista. Eliaksen vertailussa Jereen, tottakai otetaan pisteet mukaan. Mutta kun puhutaan Selänteestä, niin pisteillä ei ole mitään merkitystä, koska Elias on parempi puolustus suuntaan, josta en olisi tämän kauden perusteella edes niin varma. Selänne on huomattavasti mainettaan parempi kahden suunnan pelaaja.

Minusta Selänne on kokonaisuutena Eliasta parempi pelaaja, kun katsotaan koko uraa tähän asti.
Sinä taas saat olla asiasta ihan vapaasti mitä mieltä haluat. Jos minun mielipiteeni tekee minusta puusilmän sinun päässäsi, niin minkäs minä sille voin. Minä en vain ole tästä asiasta kanssasi samaa mieltä, ja sillä sipuli.

P.S. Ja tottakai vertailu tehdään siten, kun se on itselleen suotuisaa. Niinhän teet sinäkin.

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
hannes_ko kirjoitti:
Melkein epäilyttävät nuo nhl.comin tilastot, mutta jos niihin uskoo, niin Rafalski pelasi 32 minuuttia, vaikka peli päättyi 6-1! Paul Martin urakoi 27 minuuttia ja Brad Lukowich 21+. Klee ja Matvichuk eivät pelanneet kuin vähän yli 10 minuuttia, ja rikkinäinen White jäi alle viiteen.
Aika hurjia minuuttimääriä Rafalski kyllä pelasi. Tämä tosin selittyy aika pitkälle sillä, että mies pelasi lähes 12 minuuttia ylivoimaa ja sitähän Rafalski jaksaa tunnetusti pelata. Klee (yhteensä 12:09) ja Matvichuk (13:44) eivät puolestaan juurikaan erikoistilanteissa kentällä olleet - siitä heidän suhteellisen vaatimattomat minuuttinsa. Paul Martin pelasi jälleen paljon molempia erikoistilanteita, samoin Brad Lukowich (joskin pienemmässä mittakaavassa kuin Martin). White ei puolestaan pelannut juuri ollenkaan loukkaantumisen vuoksi - toivottavasti tämä loukkaantuminen ei ole paha. Tasakentällisin Devils peluutti puolustajiaan aika tasaisesti.

Minulla on luottoa Devilsin puolustuspeliin aika paljonkin, sillä koko joukkue auttaa puolustusta hienosti. Tosin offensiivisena puolustajana Rafalski on kieltämättä vähän yksin. Martin on suhteellisen kelvollinen offensiivinen puolustaja avauksissaan, mutta profiloitumassa kuitenkin enemmän yleispuolustajaksi. Lukowich, White, Klee ja Matvichuk ovat puolestaan enemmän riittävän fyysisiä peruspuolustajia, joita jokainen joukkue kaipaa näissä peleissä. Kokonaisuudessaan mielestäni ihan hyvä puolustus siis kasassa, joskin onhan sitä Devilsilla parempikin ollut.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
repe_joke kirjoitti:
Tuokin on sikäli mielenkiintoista. Eliaksen vertailussa Jereen, tottakai otetaan pisteet mukaan. Mutta kun puhutaan Selänteestä, niin pisteillä ei ole mitään merkitystä, koska Elias on parempi puolustus suuntaan, josta en olisi tämän kauden perusteella edes niin varma. Selänne on huomattavasti mainettaan parempi kahden suunnan pelaaja.

Minusta Selänne on kokonaisuutena Eliasta parempi pelaaja, kun katsotaan koko uraa tähän asti.
Sinä taas saat olla asiasta ihan vapaasti mitä mieltä haluat. Jos minun mielipiteeni tekee minusta puusilmän sinun päässäsi, niin minkäs minä sille voin. Minä en vain ole tästä asiasta kanssasi samaa mieltä, ja sillä sipuli.
Ei, kyllä pisteillä on merkitystä, mutta koska nyky-Selänteellä ja Eliasilla on aika pienet erot pisteissä, kääntyy vaaka puolustustyöskentelyyn. Olen samaa mieltä, Teemu on parantanut oman pään pelaamista, mutta ei siltikään ole mikään puolustusexpertti, toisin kuin Elias. Monet voivat sanoa Teemua aina paremmaksi kuin Elias, koska hän on suomalainen, siihen on turha jankata vastaan. Mutta kuten sanoit, molemmat näkevät asiat omista näkökulmistaan.

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö tämän sarjan kannalta paljon oleellisempaa ole se, onko Elias parempi kuin Jagr? Jaromirilta oli aika huono esitys. Rikkoiko kätensä lyödessään vastustajaa, vai loppuivatko vain pelihalut?

Ihmettelen itsekin, että olen nyt Devilsin puolella, mutta kyllä se johtuu Brodeurista. Hänellä kun arvokisat olleet niin heikkoja viime turnauksissa, niin toivoisi, että nyt Martin näyttäisi, että mistäs päästä se kana taas kuseekaan.

Myös Brian Giontaa oli ilo katsoa. Tuomarilinja oli yllättävästi yhtä tarkka kuin runkosarjassa - todellisia hipaisujäähyjä oli seassa. Mutta siellä sentään on linja...

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Pascal Lemoix kirjoitti:
Eikö tämän sarjan kannalta paljon oleellisempaa ole se, onko Elias parempi kuin Jagr?
Ei se hirveän oleellista ole, sillä eivät kyseiset kaverit kuitenkaan toisiaan vastaan paljon taitojaan testaile. Luulenpa, ettei Jagr kestä Devilsin karvauskentän antamaa painetta ja tekee ehkä yhden maalin koko sarjassa, jos nyt Jaromir edes pelaa enää näissä karkeloissa. Vaikuttaa nopealta sarjalta, mikä on hyvä New Jerseylle, sillä pääsevät sitten vähän enemmän huilimaan ennen tosipelejä. Mutta hoidetaan tämä sarja nyt ensiksi pois alta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olipa suoritus koko joukkueelta. Tämä taso kun pidetään, ei ole mitään hätää - pelaapa Jagr sitten enää tai ei. Hyökkääviltä pelaajilta (Elias etunenässä) loistavaa jälkeä, luonnollisesti, mutta puolustusta tulee hehkuttaa yhtä lailla. Yksi maali harvoin riittää, eikä riittänyt nytkään.

Whiten tilanne hieman huolettaa, onhan kyseessä yksi tärkeimmistä pakeista Devilsissä. Toisaalta nuori ja innokas Tommy Albelin kyttää paikkaa kokoonpanosta, siis ei hätää!

Kozlov istui katsomossa eilen; Loukin on näköjään lakannut toivomasta...

Suosikkijoukkue
HIFK
Battle of Hudsonia hehkutettiin lehdissä, mutta kovin oli laimeaa ainakin tunnetasolla. Paikallisväännöstä ei ainakaan välittynyt kotisohvalle juuri mitään. Tuollaisen John Maddenin olisi halunnut nähdä viime kaudella SM-liigassakin. Muutenkin Devilsin jarruketju pimitti Jagrin erinomaisesti.

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Saku #11 kirjoitti:
Devils hurjassa iskussa,

Devils teki todellakin vaikutuksen. Peli oli jotakin aivan muuta, kuin Ottawan ja Tampan surffailu. Alusta asti nopeasti ja kovaa. Hyviä niittejä ja maalipaikkoja jonoksi asti. Rangers ei pystynyt tähän vastaamaan. Ei tämä silti 4-0 tule olemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy