Play-offs, epäonnistujat

  • 7 894
  • 57

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
1. MTV3: Hockey Night

Aivan penkin alle koko playoffit. Idioottimaisia otteluvalintoja vähän väliä, leikattiin pelejä poikki ja siirryttiin digiboksin puolelle, digilähetykset aivan perseestä, toimituksellinen linja ja tietämys olematonta. Ei näin, pojat. Suomen ykköslaji saa täysin luokatonta kohtelua.

2. TPS: Mikko Eloranta

Ei jäänyt Elorannan kaudesta positiivista kuvaa ainakaan minulle. Hetkittäin runkosarjassa maaginen, suuria jaksoja aivan näkymätön. Playoffeissa katosi täysin, jotain miehen "tärkeydestä" kertoo sekin, että loukkaantumisen jälkeen monikaan turkulainen ei ollut joukkueen esitysten huononemisesta huolissaan.

3. Rauman Lukko

Rautakorven tultua puikkoihin alkoi Lukon huima nousu. Playoffeissa kuitenkin 4-0 pataan luokattoman pelin jälkeen. Kerhofanit paukuttelivat henkseleitään pari päivää, kunnes ottivat itse TPS:ltä turpaan 3-0, osoittaen jälleen Lukon hävinneen pitkälti omaa huonouttaan. Aineksia oli, mutta niitä ei käytetty.

4. Kärppien "omat pojat"

Koko kauden ja playoffit päälle jeesusteltiin mediaa myöten, miten kaikki muut on ostojoukkueita, mutta Kärpät porskuttaa Omilla Pojillaan. Finaaleissa kaikki ratkaisijat kuitenkin ulkomaalaisia/muualta ostettuja.

5. HIFK: Dave Stathos

Petti joukkueensa täysin tärkeimmällä hetkellä. Ilman Lundellin oikeaan paikkaan osunutta kuntohuippua Helsingissä oltaisiin vielä synkeämpiä.
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Joukkueista varmaan ainakin Lukko voidaan näihin laskea. Itsekin odotin heiltä enemmän, vaikka kokemusta joukkueella ei hirveästi olekaan. Pelaajia on hiukan vaikea sanoa muualta kuin IFKsta, jonka pelejä näin. Suurimmat flopit olivat Dave Stathos ja Jarno Kultanen. Molemmat olivat aivan täysiä turisteja. Television välityksellä näytti että Markku Paukkunen ja Kimmo Lotvonen eivät minua vakuuttaneet.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti Jääkarhu
Markku Paukkunen ja Kimmo Lotvonen eivät minua vakuuttaneet.

Ei häikäissy kike ei, mutta mitä sinä odotit tuolta kärppien hitaimmalta ja huonokuntoisimmalta pakilta? Kike pelas tasollaan ja oli jos ei ihan huono niin aika lähellä normaalia tasoaan mikä ei missään nimessä ole mitään näyttävää.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti dana77
On tuo maalivahtien arvostelu helppoa. Stathos ei missään nimessä onnistunut, mutta ei hänen hommansa helppo ollut. Hän sai olla kylmänä pelit kun HIFK-hallitsi ja sitten Ilves vastahyökkäyksistä iski maalit. Stathos päästi pari helppoa maalia, mutta niin teki mm. Bäckströmkin, jota täällä pidetään jo elävänä legendana (oli loukkaantunut, oli oli). Ero oli vain siinä, että Kärpät pystyi nuo pelit kääntämään voitoksi kun kenttäpelaajat tekivät maalit, mutta HIFK ei siihen pystynyt.
Joo tosiaan ei Stathosin urakka mikään helppo ollut. Hänhän on sellainen maalivahti joka pelaa silloin hyvin kun hänellä on paljon töitä. Lundelilla oli paljon helpompi pelata kun hän on paljon peittävämpi maalivahti kuin Stathos, joten kun hän tippui jäihin ei sinne sisään mene mitkään Snelman & Viitakoski tyyppiset " roiskaisut".

Itse pidän aika suurena pettymyksenä Pärää, vaikka pisteet olivatkin ihan mukavat, ehkä pärän vauhtia tosiaankin hidasti vatsatauti ja Nivusvamma(?). Muuten Pärä teki periksi antamatonta duuniaan todella hyvin, etenkin Kärppiä vastaan.
 

mummi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Samarkand AF, Ghizjablah Amur-dvaktay Sport
Mutta niinhän Laama sanoikin...

Viestin lähetti tommilin
Tony Virta. Pudotuspeleissä nolla maalia joukkueen kultakypärältä. Oivoi.. oijoijoi..


... ettei esim. Pronssipeli kiinnostanut pätkääkään!
(lähde: Hämeenlinnan Kaupunkiuutiset) Ja siltä se
kyllä näyttikin...
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Viestin lähetti Tepa
Tähtinen 0+0
Hancock Quinn 0+0
Niskala Janne 0+0
Eloranta Mikko 0+1
Jantunen Marko 0+0
Pärssinen Timo 2+6
Cory Murphy 1+2

Nuo tuli ensimmäisenä mieleen. Lisäksi valmentajista Rautakorpi.

Maalivahdeista Stathos ja mielestäni myös Nikkilä ja Leinonen pelasi Jyp-sarjan Jokereille helpoksi. Tuosta viimeisestä varmaa alkaa satamaan Peetä niskaan, mutta laitan kaiken uhalla sen tänne.

Ei tule Peetä niskaan ainakaan täältä ,koska kerrankin olen portimofanin kanssa jostain samaa mieltä.
Nikkilä oli runkosarjassa suht hyvä ,mutta olisko ollu pleijareissa liikaa jännitystä mukana.
Noh ensivuonna ei ainakaan maalivahti jännää pleijareissa ,jos sinne asti päästään.
Itse en epäonnistujia listaa muista joukkueista ,kun en pelejä Jypin tippumisen ja finaalien välissä katsonut.
Omasta joukkueesta Immonen oli vaisu pleijareissa.
 

JoukoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
lukko ässät kärpät
Viestin lähetti Tepa
Tähtinen 0+0
Hancock Quinn 0+0
Niskala Janne 0+0
Eloranta Mikko 0+1
Jantunen Marko 0+0
Pärssinen Timo 2+6
Cory Murphy 1+2

Nuo tuli ensimmäisenä mieleen. Lisäksi valmentajista Rautakorpi.

Maalivahdeista Stathos ja mielestäni myös Nikkilä ja Leinonen pelasi Jyp-sarjan Jokereille helpoksi. Tuosta viimeisestä varmaa alkaa satamaan Peetä niskaan, mutta laitan kaiken uhalla sen tänne.

Tähtinen 0+0

Kokeilkaa itse että miten peli sujuu kun kyynerpäässä on jänteestä 3/4 poikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös