PLAY OFF: TPS-HPK PE 14.3. klo 18.30 Turkkuses

  • 10 046
  • 124

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivottavasti Sicak ei loukkaantunu pahasti. Se olisi todella paha menetys. Huitominen, kukaan ei tiedä mitä tapahtu, mutta tärkeitä olisi että pelaajat pysyy terveinä, molemmissa leireissä.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pressiboxi ilmaisi asian juuri niin hyvin kuin voi vaan. Nyt ei ilmeisesti ole kuitenkaan tulossa satanollaryntäystä Hämeenlinnan suunnalta totuutta toitottamaan. Se on hyvä, koska ketju on jo nyt melkein täynnä sitä itseään. Normaalisti tällaisesta ketjusta olisi jaettu jo roppakaupalla penalttia.

Odotellaan innolla kirkkain silmin nähtyjä maalivahdin päähänhuitomisia ja maalin hylkäämisiä. Itse kuuntelen peliä Radio Jannen kautta ja melko asiallinen linja vaikuttaisi selostajilla olevan, vaikkakin vikaa etsitään välillä tikun kanssakin. Toinen selostaja näkee vääryyttä kaikessa ja toinen pitää ratkaisuja oikeina, vaikkakin huonoja Hämeenlinnalle. Onneksi tämä objektiivisempi on enemmän äänessä.

L
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Kylläkyllä

Tsekkislovakit vastaavat kaikille heidän pudotuspelikestävyytensä epäilijöille omalla, ihanalla tavallaan. Se on ns.siellä (se sinne livahti).
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti L-Mies


Odotellaan innolla kirkkain silmin nähtyjä maalivahdin päähänhuitomisia ja maalinhylkäämisiä...

L

L-Mieheltä aika hyvä profetia, vain pari minuuttia tästä Puurulaa käytiin (vaihteeksi) ajelemassa. Siis Radio Jannen puolueettoman analyysin mukaan.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä, kyllä. Toistaiseksi peli on sujunut (radiosta nähtynä :) tyydyttävästi, mutta vain tyydyttävästi. Viiden minuutin jäähyn aikana olisi pitänyt värkätä vähintään yksi maali. Kun näin ei tehty, voi peli mennä kolmannessa erässä ns. jännäksi.

Ja kaikkein pahinta on tietenkin Sicakin loukkaantuminen. Tappio tässä pelissä olisi pienempi vahinko kuin Sicakin menettäminen koko loppukaudeksi. En kuitenkaan ota kantaa tilanteeseen kun en sitä nähnyt. Selvitelkööt videomiehet onko tilanteessa aihetta lisäsanktioihin vai jatkuvatko pelit normaalista.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Viestin lähetti L-Mies
Itse kuuntelen peliä Radio Jannen kautta ja melko asiallinen linja vaikuttaisi selostajilla olevan, vaikkakin vikaa etsitään välillä tikun kanssakin. Toinen selostaja näkee vääryyttä kaikessa ja toinen pitää ratkaisuja oikeina, vaikkakin huonoja Hämeenlinnalle. Onneksi tämä objektiivisempi on enemmän äänessä.

L
No objektiivisempi tällä hetkellä. Odotappa vaan kun Joksille tulee asiaa. ;)

Kun nyt taas mainitsit tuosta maalivahdin ajelusta niin väitätkö sinä ettei ne ole tahallisia/suunniteltuja? Jonkun kerran vielä hyväksyisi, mutta kun niitä tulee joka pelissä. Tämä siis näin radiosta katseltuna.
Eikä siinä mitään tämähän kuuluu osana pleijareihin. Se millä saadaan vastustaja hermostumaan/sekaisin ovat kaikki etua omalle joukkueelle. Niin mennään kuin tuomari sallii.
Asia mikä minua vituttaa on ettei Kerho tee täsmälleen samaa Lasilalle. Ei muuta kuin päin joka ainoossa tilanteessa missä pystyy ajelemaan "vahingossa". Kuinka saatanan tyhmiä ne Kerhon pelaajat ovat?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Sicak jälleen pelaa kolmannen erän puolivälissä.

Hinoo, hinoo!
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Kun nyt taas mainitsit tuosta maalivahdin ajelusta niin väitätkö sinä ettei ne ole tahallisia/suunniteltuja? "

En minä väitä mitään. Aikaisemmin kirjoitin, että Tepsin tämän kauden strategiana on tuskin ollut harjoituspeleistä lähtien vain ja ainoastaan Puurulan ajeleminen - ellei se sitten ole suututtanut jotenkin Iso-Hannua.

Varsinkaan en väitä mitään, kun kerran radiosta tänäänkin peliä kuuntelin ja sunnuntaina en maalivahdin törkeää vahingoittamista nähnyt, vaikkakin sielläkin pelissä olin. Tiistaina näin ja ei sekään niin vakavaa ollut - pikkusikaa korkeintaan. Ei tosiaan mitään ajelemista. Kyllä sen verran pitää olla objektiivisuutta, että sen pystyy myöntämään.

Radio Hannun selostus tekee tämän tilanteiden näkemisen entistä huvittavammaksi. Kaksi ammattiselostajaa eivät näe useimpia jäähytilanteita kumpikaan ja kun erotuomaritkin näkevät useimmiten väärin, niin yksittäisen kannattajan näkökyky ihmetyttää entistä enemmän. Puhumattakaan, että osa meistä näkee jopa radiosta.

Ai niin. Toivotaan, että HPK ei pelaa jääkiekon tappavaa äärimmäisen tylsää sumppupuolustuspeliä viimeistä viittä minuuttia.

L
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Viestin lähetti L-Mies
En minä väitä mitään. Aikaisemmin kirjoitin, että Tepsin tämän kauden strategiana on tuskin ollut harjoituspeleistä lähtien vain ja aivoastaan Puurulan ajeleminen - ellei se sitten ole suututtanut jotenkin Iso-Hannua.
L
Ainakaan minä en ole väittänyt että Tps olisi nimenomaan Puurulaa vainonnut. Ilmeisesti kuitenkin se kuluu olennaisesti Tepsin pelitapaan. Vai onko ne olleet vahinkoja kaikki?

Ja jos minulle vastasit niin mitä vittua minulle vittuilet kaiken maailman Hannuilla. En ole syyttänyt sinua tai Tepsiä mistään. Olen vain vaatinut meidän ämmiä ajamaan samalla tavalla päin Lassilaa.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
"Voi Varis!", sanoi Joksi, kun kiroilla halusi. Saadaan näköjään otteluun taas nitroloppu, kun HPK:lle tuli jäähy. Hui... jännittää.

EDIT: Se siitä, otteluvoitot 1-1.
 
Viimeksi muokattu:

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt menee jo pahasti Off-Topiciksi, mutta Iso-Hannulla tarkoitin puheenjohtaja Hannu Ansasta. Miten minä sinulle vinoilisin Iso-Hannulla?

En ole kuullut, että TPS olisi kohdistanut maalivahdin ajelua muiden joukkueiden maalivahteihin. Voi olla että onkin, mutta muualla ei olla niin huomioivia, pitkämuistisia tai herkkänahkaisia.

Esitän pyynnön, etteivät ainakaan radion kautta kuunnelleet tule esittämään, miten ruma se törkeä taklaus oli. Pidetään etuoikeus näkemykseen niillä, jotka tilanteen ovat nähneet.

L

P.S. Onnittelut Kerholle!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt helpottaa. Voin siis lähteä huojentunein mielin Hämptoniin huomenna. Kaksi eteen Tepsille olisi ollut jo hiukan liikaa minun hermoilleni.

Onneksi Sicak on todnäk pelikuntoinen, hetken pelotti ihan oikeasti. Olin itsekin radion varassa, mutta jotenkin tuppaa hymyilyttämään Puurulan ajelu toisen erän lopussa, oli tilanne sitten mitä törkeysluokkaa tahansa. Normaalisti en olisi varmaan noteerannut koko tilannetta, mutta tähän paikkaan voin vain sanoa "Yllättyneitä ovat: ".

Taistelu jatkuu.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Noin sitä pitää...

Kerho otti hienon voiton ja osoitti, että pää kestää tulevaisuudessakin tiukoissa paikoissa.

L-Miehen kauniista pyynnöstä johtuen, minä pidätyn kommentoimasta ulosajoa tai muita mahdollisia törkeyksiä. Totean vain että HPK jatkoi siitä mikä tiistaina jäi kesken. Samoin ilmeisesti TPS...

On tuo jääkiekkopeli radiosta jännitettynä aika inhottavaa.

Huomenna löylyä lisää TPS:lle...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä Kerho!

Huomenna sitten taas uutta putkeen! Hyvä homma että voitto tuli jo tänään, huomenna olisi muuten ollut pakkovoiton paikka ja liian kova paikka meikäläisen sydämelle. Huomenna sitten taas Rinkulalle ja huutamaan Kerho voittoon. Toivottavasti nyt on saatu putki auki. Vastustaja on paha ja samaa virhettä kuin keskiviikkona on paras välttää. Malttia Kerho!

TPS on venynyt uskomattomasti viimeisen kuukauden aikana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hieno matsi.

Onnittelut ritareille voitosta. Upeaa, että palloseura laittoi kampoihin noinkin lujaa ja hetkittäin hpk oli hätää kärsimässä. Peli meni lähes koko ottelun ajan kuten olin ajatellutkin ja tuomari tuomitsi mielestäni ihan ok ja pleijareihin sopivalla tavalla. TPS pelasi kuten muutenkin tällä kaudella eli viimeistelyt uupuivat, mutta tyytyväinen olen. HPK ei pääse helpolla jatkoon tästä parista ja siksi olenkin onnellinen tepsin suoritukseen. PALJON pahemminkin olisi voinut käydä auran pojille, mutta jokin suurempi voima oli puolellamme. Tilanne on 1-1 ja kapuloita kerholaisten rattaisiin lisää. Tämä matsi oli varmasti yleisöön menevää ja puheet tepsin vetäytymisestä saadaan haudata varmasti tämän ottelun tiimoilta.
 

Cannonpowder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nopeasti muutama sana illan pelistä ennenkuin jälkipelit kutsuvat :)

Ensinnäkin onnittelut HPK:lle. Töpselit oli helisemässä lähes jatkuvasti - oikeestaan ekassa erässä TPS oli edes jotenkin mukana liikkeessä. Takatukat vei 100-0 aina jäällä ollessaan. Toisesta erästä lähtien myös tekstariketju. Tepsin pojilla näytti aina olevan ruskeat housuissa kun nämä ketjut olivat jäällä.

Tuomaripeli saa kyllä kiitokset. Miestä sai ottaa ja hameita ei ollut päällä - linja olisi vain saanut jatkua loppuun asti. Sekä HPK:lle että TPS:lle tuli aikas helppoja jäähyjä lopussa.
Lassilalta pääsi aika lapsus tokan erän loppuun. Siihen loppui tepsin pyristely. Puurula taas pääsi aika helpolla - muutama makea hanskakoppi tosin mahtui joukkoon.

Vielä yksi asia mikä jäi harmittamaan.. Kolmannessa erässä HPK:n fanien joukkoon alettiin heittelemään jotain - matsilehtisiä kaiketi.. Käsittämättömän lapsellisen säälittävää touhua eikä mitenkään hyväksyttävää. En ihmettele että lievää lämpenemistä oli havaittavissa siinä katsomonosassa. Itse en välttämättä olisi ollut vastaavassa tilanteessa yhtä rauhallinen..

Joopa joo - pelit on nyt sitten 1-1. Kolme voittoa tarvitaan vielä. Mitään ei ole ratkaistu, mutta mutta..
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli varsin vauhdikas matsi kyllä. Kahdessa ensimmäisessä erässä maaleja olisi voinut tulla enemmänkin. Kolmas erä oli minulle pelillisesti laimeudessaan lievä pettymys, mutta katsomossa lämpöä riitti sitäkin enemmän, kun känniääliöt aitioissa rupesivat pudottelemaan (tyhjiä) tuoppejaan minisikakatsomon niskaan. Sainpahan minäkin viereisessä katsomossa yhden päähäni.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onnittelut Kerholle ja huomenna huudetaan TPS kumoon vai mitä poijaat! Mutta...

TPS ei todellakaan ole vielä hävinnyt vielä mitään ja muistoissa elää edelleen vuonna -97? kärsitty karvas jatkoaikatappio kun Mäkelän käsi heilahti voittomaalin merkiksi.

Tulkaa huomenna huutamaan kilpaa joukolla. Ainakin mulle saa myös vittuilla, kunhan ei käy käsiksi. Vähänkö helpotti taas muutamaksi tunniksi.

Cannonpowder: mulla oli provon tynkää viestissäni, mutta muistutit että näitä viestejä voi kirjoittaa myös objektiivisesti ja provottamatta. Kiitos siitä. Itselleni ainakin kovimmalle ottaa myöntää omien fanitoverien tyhmyys.
 

Cannonpowder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Demon Allbran
Oli varsin vauhdikas matsi kyllä. Kahdessa ensimmäisessä erässä maaleja olisi voinut tulla enemmänkin. Kolmas erä oli minulle pelillisesti laimeudessaan lievä pettymys, mutta katsomossa lämpöä riitti sitäkin enemmän, kun känniääliöt aitioissa rupesivat pudottelemaan (tyhjiä) tuoppejaan minisikakatsomon niskaan. Sainpahan minäkin viereisessä katsomossa yhden päähäni.

Ne siis oli (tyhjiä) tuoppeja mitä heiteltiin.. Pistää vain entistä enemmän kiukuksi. Ylpeile tässä sitten pleijariperinteillä.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaako joku kertoa, että mistä aitosta on kyse. Voisi laittaa Tepsin johtoportaalle vähän palautetta. Yksikään sponsori ei ole sen arvoinen ja jos on, niin sitten voi ainakin boikotoida firmaa. Pahoittelut moisesta, koska se on törkeintä, mitä voi tehdä. Itse muistelen vieläkin vihalla -95 yläkatsomosta räkineitä Jokeri-faneja.

L
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuoppien heittäjät jalkapuuhun

Turku on pieni paikka ja tuoppien heittäjät jäävät kiinni varmasti sillä jutut kiertävät. Itse aijon henk koht viedä asian eteenpäin, jos saan vihiä kyseisistä hemmoista. Törkeää todella ja erittäin tuomittavaa. Anteeksi hämeenlinnalaiset.
 

Cannonpowder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyseessä taitaa olla kurvipubi, joten hieman hankalaa on saada tekijöitä vastuuseen - valitettavasti. Hemmot kun ilmeisesti hävisivät paikalta - kuten asiaan kuuluu - kuin pieru saharaan kun järkkärit alkoivat tuijottelemaan siihen suuntaan. Rohkeaa toimintaa.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No HPK-fanit istuivat D1-katsomossa ja tuopit lensivät heistä katsottuna hieman oikealta, siis kaikkein keskimmäisestä/keskimmäisistä aitio(i)sta. Pelin päättyessä niitä lenteli vähän muualtakin, ainakin D2- ja D3-katsomon takaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Tuoppien heittäjät jalkapuuhun

Viestin lähetti Vanha Len
Turku on pieni paikka ja tuoppien heittäjät jäävät kiinni varmasti sillä jutut kiertävät. Itse aijon henk koht viedä asian eteenpäin, jos saan vihiä kyseisistä hemmoista. Törkeää todella ja erittäin tuomittavaa. Anteeksi hämeenlinnalaiset.
Ainahan noita idiootteja löytyy. Toiset hallit antavat vain tuollaiseen käytökseen paremmat mahdollisuudet. Joko ne yläkaiteelta räkivät pikkupojat on muuten saatu kuriin? Siis siinä ulosmenopuolella.

Tämä muuten osoittaa osaltaan sitä voittamisen (tai yleensä) kulttuurin nuoruutta. Toiset elävät edelleen kuin pellossa, vaikka kuinka ollaan nykyaikaisia ja kultturelleja jääkiekkofaneja. Ja tämä koskee siis Ihan Kaikkia halleja.

Mutta ei tuollaisen takia tosiaan kannata leimata kaikkia paikkakuntalaisia idiooteiksi. Asialle kannattaa silti tehdä jotain, jos on siihen mahdollisuus.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cannonpowder
Kyseessä taitaa olla kurvipubi, joten hieman hankalaa on saada tekijöitä vastuuseen - valitettavasti. Hemmot kun ilmeisesti hävisivät paikalta - kuten asiaan kuuluu - kuin pieru saharaan kun järkkärit alkoivat tuijottelemaan siihen suuntaan. Rohkeaa toimintaa.

Kyllä siellä ylhäällä näkyi olevan kaksi järkkäriä, jotka poistivat pari-kolme heittelijää, eli jotkut sentään jäivät kiinni. Sinänsä en ihmettele, että turkulaiset provosoituivat HPK-katsomon huudoista, (itseäkin otti välillä päähän vaikka Kerhoa kannatinkin) mutta se ei tee tavaran viskomisesta sen hyväksyttävämpää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös