Roku kirjoitti:Ylivoimapeliin olen kiinnittänyt huomiota. Kahdeksasta maalista kaikki on tehty tasakentällisin. Kumpi tiistaina saa ylivoimansa toimimaan, se jatkaa.
Tätähän Toivola yritti mielestäni aikalisällä juuri toitottaa että miestä maalille. Tämän tosin pitäisi koskea myös tasaviisikolla pelaamista eikä vain yv:llä pelaamista. Sen lisäksi että tällä häiritään maalivahdin työskentelyä pakotetaan myös vastustajan pakisto ottamaan jäähyjä.Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Lukolla olisi mielestäni äärettömän helppo korjata tuo tilanne. Toivolan ei tarvitse kuin sanoa jollekin romuluiselle pelaajalle, jotta "sun paikkas on yveessä maalin edessä ja sillä hyvä".
Number 87 kirjoitti:Heikkinen-Hämäläinen pariin olen ollut todella tyytyväinen, mutta pari pelaa ehkäpä jopa vähän liikaakin ja väsymys syö selvästi molempien esitystä ainakin viimeisillä minuuteilla.
Pakko nostaa vähän omaa häntää, kun on kerrankin siihen tilaisuus. Eli noihin asioihinhan tämä sarja juuri ratkesikin. Rask oli Lawsonia monen monta kertaluokkaa parempi, Saarenheimot hoideltiin, ja playoffien pistepörssin kärkikaksikko on Koivisto - Lindgren.Saku #11 kirjoitti:Lukko on vaarallisempi hyökkäyspäässä, mutta meillä on parempi viisikkopuolustus ja veskari. Luulen, että pelit pysyvät vähämaalisina, ja että parempi maalivahtipeli kääntää sarjan Ilvekselle. Raipen kentällä iso vastuu Saarenheimon vitjan pimentämisessä. Uskon että he siihen pystyvät, mutta löytyykö Lukosta Koivisto-Lindgren-Pesoselle pysäyttäjää?