PK-seudulla asuvat Ässäfanit?

  • 11 105
  • 65

lisamarie

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ja SAIPA
ässäfanit

käykääpä ässäfanit ja muutkin vastaamassa mielipidekyselyyn patasydan.com sivuilla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mihin katsomonosaan olette menossa tiistaina? Lähden täältä Porin kupeesta Junalla katsomaan matsia.
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Viestin lähetti Blackie
Mihin katsomonosaan olette menossa tiistaina? Lähden täältä Porin kupeesta Junalla katsomaan matsia.

Minä ajattelin katsomoa 112. Lippu sinne maksaa 18€ eli halpaa ku saippua. Mitäs muut?
JK
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitens olisi kesäjuhlat/tapaaminen esim. vaikkapa terassilla ? Aikaa, paikkaa, tapaa, ideaa, toteutusta en tiedä. Olisiko ideaoita ynnä muita mitä mieleen tulee,

Mielipiteitä.

Joku Lukkofanikin olisi kiva saada paikalle. Psychodad ? Erään liinapään ainakin kutsun puheenpitäjäksi jos juttu loppuu kesken.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä tullut kesäjuhlia terassilla sitten pidettyä....

Noh kuitenkin liigan alkuun on enää 3 viikkoa. Torstaina on Porissa peli. Löytyisikö Poriin päin lähtiöitä Helsingistä 15.9 siten, että paluu olisi samana iltana vielä takaisin
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
405:ssa on tunnelmaa. Muistatko Jere ?

Eli lauantaina kaikki pk-seudun Ässäkannattajat 405:een. Porin porukka menee viereen 406:een. Ei mennä ihan samaan katsomoon. Mennään viereiseen niin saadaan meteli stereona. Punaista päälle. Tulkaa paikalla.

Blues on ollut todella katsojaystävällinen ja liput taitavat olla sieltä halvimmasta päästä. Kiitos siitä makkarakeisarille !
 

Juhavaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokerit-ÄSSÄT

Tervehdys

Mistäspäin hallia löytyy punaista väriä tiistaina?? Mielellään sitä omiensa joukkoon tulisi peliä tuijottamaan
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1.4.2006

No niin. Nostetaanpas tämä ylös. Mietein että tämä viesti voi hukkua jos joku pk-seudun Ässäkannattaja ei tuota kyytiketjua lue niin laitetaan tänne. Eli minulla on lauantaille lippu Porin peliin. Pari ihmistä tarvisi kyytiä Helsingistä Poriin ja sieltä takaisin. Ottakaas yv:llä yhteyttä.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesäterassipäivä

Heinäkuussa pidetään 28.7.2006 klo 18:00 alkaen terassipäivä pk-seudun Ässäkannattajien kesken. Joten koittakaas järkätä töistä vapaata tuolloin, että pääsette tuonne. Itselläni on tietenkin tuolloin kesäloma. Muistellaan vanhoja ja juodaan kylmää huurteista. Paikkana on joku Rautatietorin terassi, vaikka .jarska kuinka haluaisi Helsinginkadulle istumaan.

Seuraavaksi joku tietenkin ilmoittaa, että ei voi koska on kesäloma jne. lomamatka jne... Turha selittää koska minä en ymmärrä tuollaista kannattamista.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
kapa76 kirjoitti:
Heinäkuussa pidetään 28.7.2006 klo 18:00 alkaen terassipäivä pk-seudun Ässäkannattajien kesken. Joten koittakaas järkätä töistä vapaata tuolloin, että pääsette tuonne. Itselläni on tietenkin tuolloin kesäloma. Muistellaan vanhoja ja juodaan kylmää huurteista. Paikkana on joku Rautatietorin terassi, vaikka .jarska kuinka haluaisi Helsinginkadulle istumaan.

Seuraavaksi joku tietenkin ilmoittaa, että ei voi koska on kesäloma jne. lomamatka jne... Turha selittää koska minä en ymmärrä tuollaista kannattamista.

Otanko Patasydän -paidan mukaan? Mulla vois olla myös yks kaveri tulossa mukaan. Muuan Vasili T... Huhuttu, että vois olla tulossa...
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa että olisi kiinnostunut ? Kyllähän se sopii. Yritän järjestää jonkun yllätyksen tuohon iltaan.
 

rene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kapa76 kirjoitti:
Heinäkuussa pidetään 28.7.2006 klo 18:00 alkaen terassipäivä pk-seudun Ässäkannattajien kesken. Joten koittakaas järkätä töistä vapaata tuolloin, että pääsette tuonne. Itselläni on tietenkin tuolloin kesäloma. Muistellaan vanhoja ja juodaan kylmää huurteista. Paikkana on joku Rautatietorin terassi, vaikka .jarska kuinka haluaisi Helsinginkadulle istumaan.

Seuraavaksi joku tietenkin ilmoittaa, että ei voi koska on kesäloma jne. lomamatka jne... Turha selittää koska minä en ymmärrä tuollaista kannattamista.

Ässät + olut + terassit kiinnostaa, joten ilmoittaudun mukaan kun kerran kesälomalla tuolloin ollaan
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
kapa76 kirjoitti:
Yksimielisellä päätöksellä paikaksi muodostui Baarikärpäsen terassi.

Yksinkö päätit?

Itse olisin ehdottanut Oivaa tms., mutta pitkin hampain lampsin sinnekin asti.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
No enhän mä tuollaisena viikonloppuna ole nurkilla. Kolmen päivän kesäjuhlat erään instanssin kanssa tuolloin. Sen lisäksi Baarikärpänen ei sovi Ässä-imagoon, joten en olisi varmaan tullut muutenkaan. Tokihan Pataässä olisi ollut ainoa oikea paikka. Hähä.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aces High kirjoitti:
Yksinkö päätit?....

No tottakai :). Juurihan kirjoitin että yksimielisellä päätöksellä... Toivottavasti tulee edes pari kaveria poikkeamaan. Pieni muistutus ja ketjun ylösnosto paikallaan. Veikkaan kyllä että suurin osa vakioporukasta ei taida jatkoaikaa kesällä lukea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös