Ykkösketju voitti vielä syvemmissä vesissä uivan Predatorsin. Jee.
Hyvä huomio tuolta toisesta ketjusta, että Penguins onnistuu kuin ihmeen kaupalla tuhoamaan pelaajan kuin pelaajan vaihtoarvon ihan lyhyessäkin ajassa. Koskas on nähty jonkun assetin nostavan arvoaan Penguins-nutussa, siten että siitä olisi ollut hyötyä?
Karlssonista ei muuten varmaan kukaan maksa yhtään mitään, koska ei missään universumissa ole sellainen palanen jota contender tarvitsisi. Ehkä jonkun sexywaumarkkinan joukkue voisi ottaa buustaamaan paitamyyntiä tai jotain. Torontoon? Tai jos joku gm ei jaksa katsella pelejä ollenkaan, niin Karlsson voi mennä bluffina läpi.
Kyllähän tämä kaikki nyt vaan kaatuu Sullivanin paskaakin paskempaan kykyyn kehittää ketään tai mitään mihinkään; mä oon jo tän kanssa aivan loppu. Ei kehity pelaajat, ei kehity pelitapa, ei kehity jumalauta mikään. Ei anneta edes mahdollisuutta, ei edes yritetä.
En mä ymmärrä miksi se Stanley Cupeihin kantanut konsepti on tuhottu ja vittu osteltu ensin jotain Ryan Reaveseja ja sittemmin Jeff Cartereita ja Noel Acciareja sekä jotain, sori, tyttökiekkoilijoita tonne puolustukseen. Mitä helvettiä tapahtui? NHL:n paras kolmosketju, NHL:n parhaimmston kiekonsyöjäpakit ja niin edelleen.
Ihan järkyttävää jääkiekon väkisinmakaamista on pelaaminen tällä hetkellä ja mä en ihan rehellisesti enää edes tiedä miten noi yrittää pelata tai miten Sullivan haluaisi niiden pelaavan. Ei kyllä tiedä vastustajakaan, sinänsä tosi hieno taktiikka. Muutama viime kausi ja tän kauden alku oli ainakin sitä samaa "vauhti & riski & viisikko" kelaamista, johon ei vaan oo ollut pelaajia sitten kauden 2020, nyt en enää tiedä mikä toi pelitapa yrittää olla. Ehkä tää on se luomu.
En siis tiedä yrittääkö Sullivan nyt muuttaa sapluunaa pelaajistoon sopivaksi, mutta ei vaan osaa, vai pelataanko samaa kaavaa mutta väärillä pelaajilla. Oli miten vain, täysin väärä valmentaja. Kaiholla muistelen sitä yhtä ensimmäisistä matseista, missä Malkin jotain mutisi vaihtopenkillä ja Sully käski pitää sen turpansa kiinni. Vähän on löystynyt, joko tarkoituksella tai sitten vaan naaman kulumisella - eipä sitä 20 vuoden jälkeen jaksa vaimonkaan nalkutukseen niin kiinnittää huomiota.
Onhan tässä vielä hetki aikaa, joku vähän pehmeämpien arvojen valmentaja (Bylsma) sisään menestystä niittäneen kovanaaman (Therrien) tilalle ja Alleghenyn penkalla nostellaan Stanleyn Cupia!
No joo, turha toivo, kaikille kenkää ja kaikki on myynnissä!