Ole ihan mitä mieltä haluat, kunhan pystyt perustelemaan kantasi järkevästi.
"Liikaa senttereitä, klesa, hurri, kaikenmaailman Forsbergeja"
Loistavia argementteja kaikki.
Jaa että pakko vääntää ihan vääntämisen riemusta? Mikä on argementti?
Sentterit pystyvät pelaamaan laidalla, kyllä! Olet oikeassa. Olen kuullut jopa villejä huhuja että pakkejakin on nähty hyökkääjän paikalla, sekä päinvastoin hyökkääjiä paikkaamassa joukkueiden pakkipulaa.
"Klesa" tarkoittaa täällä suunnalla "ei niin täysikuntoista", joka lienee rakastamasi Forsbergin kohdalla riittävän lievä, mutta totuudenmukainen lausahdus. Mies on ollut hajalla enemmän tai vähemmän viime aikoina ja mielestäni tuollainen fifty-sixty -meininki loukkaantumisherkkyydessä ei ehkä ole sen riskin arvoinen että miestä lähtisin palkkaamaan vaikka toki siinä tulisi iso määrä taitoa suhteellisen halvalla, jopa sinne LAITAAN (!) jonne Fopan voisi istuttaa. Hurri-heitto nyt oli mikä oli, siihen on turha tarttua, vaikka kovasti haluatkin kaikkeen epäoleelliseenkin näemmä jonkunlaista vastausta.
En edelleenkään näe miksi haluat välttämättä vääntää näistä asioista. Sinä ehkä halusit Forsbergin, minä en. Sinä olet innoissasi (?) Hossan hankkimisesta, itse suhtaudun siihen suurin varauksin ja samalla suren Armyn lähtöä. Mistä tässä edes oikeasti nyt väännetään?