2400 on siis tämän hetkinen kapasiteetti ja se on loppuunmyyty. Päivän lehden mukaan toivo elää vielä, että kapasiteettia voitaisiin nostaa.
Eikös se viime vuotinen turnaus menty 2700 katsojalla läpi?
Pääasia on joka tapauksessa, jos turnaus saadaan pelattua tuossa Satakunnan kiihtyvässä koronatilanteessa. Eiköhän tuo rajoitus eli 2400 sen jo mahdollista, että homma toimii. Jos lippuja saadaan vielä lisää myyntiin, niin se olisi myös positiivinen juttu.
Itse olen ihan tyytyväinen siihen, että hankin lipun Pitsiin jo ensimmäisenä päivänä kun niitä myytiin. Itse olen ollut viime vuoden Pitsiturnauksen jälkeen katsomossa peräti yhdessä pelissä, joten live-kiekko tulee todellakin tarpeeseen.
Joukkueet ovat palailemassa omatoimisilta ja menevät jäälle monessa paikassa alkuviikosta. Ilmeisesti osalla paikkakunnista pelaajat ovat harjoitelleet jo yhdessä omana ryhmänään. Porissa on ollut kuulemma noin kymmenen pelaajan ryhmä harjoittelemassa yhdessä. Ässien kaikki ulkomaalaiset ovat jo kaupungissa, joten oletettavasti ovat mukana ensi viikon perjantaina.
Epävarmaa on puolestaan näiden Plymouthissa pelaavien nuorten maajoukkuepelaajien osallistuminen, koska Amerikasta tulleet käyvät jonkun karanteenin läpi. Ässien liigajoukkueesta tuolla ovat olleet Heimosalmi ja Määttä ja Lukolta ainakin Suni. Sama asia on tietysti muillakin joukkueilla.