Pitsiturnaus - Ketä kiinnostaa?

  • 5 714
  • 35

Mielipiteeni Pitsiturnauksesta on:

  • Parasta ikinä missään koskaan! Vihdoin se kiekkokausi alkaa!

    Ääniä: 18 8,2%
  • Ei voisi vähempää kiinnostaa tämä turnaus.

    Ääniä: 63 28,8%
  • Mukavaa ajanvietettä kesään, pelien taso yksi lysti.

    Ääniä: 120 54,8%
  • Ei mielipidettä.

    Ääniä: 18 8,2%

  • Äänestäjiä
    219
  • Poll closed .

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Kannattaisi tulla vaikka hyvällä porukalla käymään, niin ymmärtäisit turnauksen festivaaliluonteen. Ja jääkiekko on aina hienoa, vaikka elokuun alussa.
Osasit mielestäni parhaiten tähän astisista kirjoittelijoista luonnehtia tapahtumaa kivan tiivistetysti.

Joskus villissä nuoruudessa kiertelin paljonkin festareilla - Enää en yhtään.
Kesän festareista ja "festareista" ainoastaan pitsiturnaus on jäänyt jäljelle.

Pitsiturnaus on tapahtuma, johon pääsääntöisesti mennään hyvän kaveriporukan kanssa tissuttelemaan kiekottelun parissa.
Näissä kinkereissa Lukon ja Ässäin fanitkin paiskaavat kättä ja pussikaljoittelevat telarin kallioilla kuin jotkut perhanan munkit konsanaan.

Tässä tapahtumassa ei siis turhia jännitetä ja mielestäni tämän takia pitsissä tuo
ns. fani kulttuuri on ollut parhaimmillaan:
* Hirveä möykkä itse ottelussa
* Pelin jälkeen vastustajien fanit yhdessä läjässä "baohamas" ottelusta hyvässä hengessä

Niin kuin moni jo varmaan arvasi, niin olin jo toukokuussa varannut kyseisen päivän kesälomaksi ja tiettyjen sattumusten kautta se menee kivasti kesiksen puoleen väliin.

Vaikkei "oma" joukkue pelaisikaan pitsissä, niin joka kiekkofanin kannattaa sinne nokkansa suunnata.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Nykyisellään samantekevää. Jos Blues joskus tuolla pelaisi niin varmaan menisin paikalle ryypp...siis seuraamaan pelejä enkä epäilisi etteikö olisi hauskaakin. En ymmärrä sitäkään, miksi tuota tapahtumaa pitäisi dissata jos se ei itseä kiinnosta. Onhan Pitsiturnaus sentään perinteisesti ollut Rauman Lukon kauden päätavoite.
 

Eskelarit

Jäsen
Hep - kiinnostaa. Viimeiset 7 turnausta, vaiko jopa 8 on tullut nähtyä ja jokaisesta on tullut turnauspaitakin hilattua mukaan, vaikkakin ne on välillä ollut suoraansanoen vitun rumia. Mulle ei niin pelin tasolla väliä ole, vaan tuloksilla, kunhan Lukko voittaa niin kaikki on hyvin. Useasti on sitten tullut lähdettyäkin kesken turnauksen, jos Lugu ei ole jatkoon päässyt.

En edes vastausvaihtoehtoja puhelimella jaksanut katsoa, mutta yhteenvetona uudet pelaajat ja Lukon pelit ja niissä hyvät tulokset kiinnostaa, ei sillä pelin tasolla ole niin väliä :D
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Äänestin ei mielipidettä. Johtuu siitä, että on ollut tapana seurata jotain paljon parempaa pitsin aikaan. Tuoksetella metsissä rallyautojen jarrujärjestelmien tuoksuja. Tulokset ja tapahtumat ja tilastot kiinnostavat toki, mutten katso pelejä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Äänestin ei mielipidettä. Johtuu siitä, että on ollut tapana seurata jotain paljon parempaa pitsin aikaan. Tuoksetella metsissä rallyautojen jarrujärjestelmien tuoksuja. Tulokset ja tapahtumat ja tilastot kiinnostavat toki, mutten katso pelejä.

Ei käy selitykseksi. Ralli vaihtaa päivämääriä joka vuosi joten aika harvoin ovat päällekkäin. Tiedän tämän kun olen nyt tulossa 11. kertaa keskisuomen sorateiden varteen pönöttämään mutta silti melkein joka vuosi pitsiturnauksessa oltu paikalla.
Itse äänestin mukavaa ajanvietettä kohtaa.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lätkä kiinnostaa näin kesän jälkeen siinä määrin kovasti, että tulee varmaan turnaus streamin kautta katottua, vaikkei oma suosikkijoukkue siinä pelaakkaan.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mukavaa ajanviettähän tuo on, vaikka pelintaso ei kovin häävi ole tähän aikaan vuodesta. Pääasia on, että kaukalossa nähdään myllyjä ja olutta tulee hanasta. Siinä sivussa tulee nähtyä tuoreet vahvistukset jäällä.

Täältä tullaan, jos vaan saadaan kuski Raumalle ja takaisin.
 

Lasipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Hifk ja Leijonat
Mä olen useimmiten ollut aina selvinpäin liikenteessä ja silti täällä kyllä nauttii tunnelmasta ja on hauskaa. Ässät-Lukko on aina se kohokohta vaikken kummastakaan joukkueesta pidä. Valitettavasti tänävuonna ei pääse kun pukkaa iltavuoroa duunissa.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itseäni kiinnostaa. Ylihuomenna tulee seitsemäs kerta, kun kyseistä turnausta menen katsomaan ja mielenkiinnolla odotan sitä jälleen.

Tosin mielestäni turnausta voitaisiin vielä siirtää pysyvästi viikolla eteenpäin. Tällöin joukkueet olisivat saaneet harjoitella viikon kauemmin ja näin myös pelaaminen tuntuisi mielekkäämmältä.

Lisäksi ainakin itse olen vielä aika lailla kesäfiiliksissä ja joka vuosi tämä turnaus tuntuu tulevan kauhean nopesti. Ei sillä, kyllä nykyinenkin systeemi on ihan hyvä, mutta jotenkin elokuun ensimmäinen viikonloppu tuntuu minusta aina kovin aikaiselta aloittaa uusi jääkiekkokausi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mukava tapahtuma tuo on ja tullut seurailtua netistä tilanneseurantaa töissä viime vuodet. Nyt kun Kerho ei ole mukana, ei niin suurta mielenkiintoa ole kyseiselle turneelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös