Ehkä raumalaisin silmin hieno paita. Mutta muualla edes 10-vuotiaitten jääkiekkoleirillä ei kehdattaisi antaa osallistujille ilmaiseksi tuollaista paitaa.Tyylikkään paidan saivat Pitseihin väsättyä. Ei siinä edes mainita turnausta jossa paitoja myydään.
Ehkä raumalaisin silmin hieno paita. Mutta muualla edes 10-vuotiaitten jääkiekkoleirillä ei kehdattaisi antaa osallistujille ilmaiseksi tuollaista paitaa.
- Siis, etkai sää antanut ilmaseksi näitä mainoksia tähän laittaa?
- En, kyllä mä niistä maksoin
Aivan järkyttävä. Ja vielä pitäs maksaa :D
Sitä väliä, että ihan pienellä vaivalla noista saisi ihan, jos ei nyt tyylikkäät niin ainakin tyylikkäähköt. Ja joo, varmasti menevät kaupaksi mutta edelleen olen sitä mieltä että pienellä suunnittelulla ja vaivannäöllä menisivät vielä paremmin.Mutta oikeasti, mitä väliä? Kaupaksi ne kuitenkin menee, eikä Lukon markkinointiosastoa kannata vielä tämä vuoksi teilata.
Siksi laitoinkin tuon kriisi -sanan lainausmerkkehin, koska kyse ei ole kovin vakavasta asiasta.Ja ei tässä nyt kukaan kriisistä ole puhunut, sinua lukuunottamatta, mutta onhan nuo nyt aivan saatanan järkyttävän näköiset paidat ja kyllä siitä pitää saada palaute antaa ja Lukon toimiston se kestää.
Tarjoan juoman jokaiselle joka pitää tuota paitaa yllä Pitsiturnauksessa--
Kyllä Rajala varmaan tuo paita päällään kulkee pitsissä.
Onko sulla mitään muistikuvaa, mihin unohdit valkoisen keppisi? Voin kyllä lainata rahat uuteen, koska näyttää pelottavasti siltä, että tuon näkösi kanssa juokset aika äkkiä ensimmäisen mahdollisen auton alle.En näe mitään syytä, miksei paidat myis.
Itse olen kolmessa edellisessä turneessa käynyt ja tänäkin vuonna saavun paikalle. Luonnollisesti, kun viime syksynä aloitin Raumalla opinnotkin... Aiemmin siis tullut toiselta paikkakunnalta.Ensimmäistä kertaa elämässäni meinasin lähteä Pitsiturnaukseen. Voi olla, että moni ihmettelee miten se on mahdollista, mutta en siis ole raumalainen enkä koskaan asunut edes 250km lähempänä Raumaa. Lukkoa olen silti kannattanut vuodesta -88. :) Raumalla en ole muutenkaan käynyt kuin muutamia kertoja, mikään hc-fani kun en ole.
Millainen tapahtuma on "ulkopuoliselle", joilla niitä tuttuja ei siellä Raumalla ole?Olisin tulossa mahdollisesti yksin, kun perjantai vähän verottaa kaverien lähtemistä. Onko ohjelmassa jotain muuta pelien lisäksi (muuta kuin se kaverien kanssa hengailu)? Jos ei, niin olisko joku kiva paikka suositeltavaksi kaupungilla, kun en ole koskaan Raumalla kesällä käynyt. :) Meinasin Lukon pelien välissä käydä syömässä kaupungilla ja katsastaa jonkun paikan...
Ensimmäistä kertaa elämässäni meinasin lähteä Pitsiturnaukseen. Voi olla, että moni ihmettelee miten se on mahdollista
Itse olen kolmessa edellisessä turneessa käynyt ja tänäkin vuonna saavun paikalle. Luonnollisesti, kun viime syksynä aloitin Raumalla opinnotkin... Aiemmin siis tullut toiselta paikkakunnalta.
Pelien välissä ei mitään kummempaa ohjelmaa ainakaan muistaakseni ole ollut. Itselleni (sekä yleensä mukana olleelle ystävälle) isoin pointti on lähinnä ollutkin se, että pääsee taas pitkästä aikaa näkemään lätkää, ja mahdolliset yläpihan haastattelut tai vastaavat ovat voineet myös jäädä totaalisesti huomioimatta ihan siitä syystä.
Ja missä kannattaa Raumalla käydä kesäisin? Ei yhtäkään kysymysmerkkiä: Wanha Rauma. Ei yhtäkään syytä jättää sitä näkemättä, hieno paikka ihan vain käydä kävelylläkin näin kesällä. Sieltä löytyy myöskin Ravintola Goto, jota perustamassa olivat Top Chef-voittaja Teemu Laurell sekä muuan mm-kultamitalistit Petri Vehanen sekä Janne Niskala... En ole itse käynyt mutta olen kuullut paljon hyvää.
Tämä on erinomainen suunnitelma. Minä olen niin kauan kuin Lukko-Ässät-peli on 10.15 alkaen pelattu, käynyt murkinoimassa juuri mainitun pelin jälkeen ja sen jälkeen taas hipsinyt pikku hiljaa hallille. On siinä aikaa vaikka joitain asioita toimittaa jos semmoisia sattuu olemaan sillä Lukkohan pelaa toisen pelinsä vasta kello 15.15 alkaen. Jos käy niin että Lukko pelaa vasta jälkimmäisessä välierässä kello 18.15 alkaen niin näidenkin pelien välissä on aikaa käydä kaupungilla. Kolmas pidempi tauko on tuon jälkimmäisen välierän ja finaalin välissä, mutta silloin ei yleensä enää huvita lähteä Äijänsuon mäeltä mihinkään.11-15 välillä meinasin pari tuntia käydä kaupungilla ja syödä myös.