Topo on melko varmasti mukana karkeloissa, nahistelemassa Pasin kanssa.Roku kirjoitti:Kuinkas mahtaa noiden Lukon muukalaisten kanssa olla. Joko Topo ja Langkow tuolloin 29.7. ovat Raumalla ja pelikunnossa?
Enye kirjoitti:Onko nyt tosiaan näin, että lippuja ei saa muualta kuin Raumalta ja Rauman lähistöltä? Itse olen nimittäin tulossa Etelä-Suomeen lomalle juuri heinäkuun lopulla ja suunnitelmissa oli käynti Pitsiturnauksesta. Ihan lippujen takia en kuitenkaan huomenna viitsisi Lapista Raumalle asti lähteä ajelemaan. Matkaakin kun on mukavat lähes 900 kilometriä. Eli siis, lippujako ei voi varata ennakkoon ja lunastaa myöhemmin?
Redcoat kirjoitti:Mestis-maajoukkuetta pidän vähän turhana ja epäkiinnostavana joukkueena tuossa osallistujalistassa, mutta kaikki muut kyllä kelpaavat. Ihanteellisessa tapauksessa se olisi voitu korvata vaikkapa jollain kovatasoisella ulkomaalaisjoukkueella, koska toissavuotiseen Pitsiin sellaisten läsnäolo toi mielestäni mukavasti lisäväriä - niin pelillisesti, kuin myöskin sveitsiläisfanien muodossa.
Redcoat kirjoitti:Sveitsiläisjoukkueet faneineen olivat mukana toissavuotisessa Viking Cupissa, mutta ei suinkaan Pitsissä. Vai?
Domi28 kirjoitti:Kävin hakemassa lipun myös Euran S-marketista ke-iltapäivällä. Myyjä kertoi lippuja olevan jäljellä runsaasti ( vai oliko reilusti), joka tapauksessa kysynnän vähäisyys yllättänyt ainakin minut. Miten lienee Raumalla kauppa käynyt?
Kiitokset Rokulle. Ja olikos tää Euran S- market nyt sitten ainoa paikka missä niitä lippuja enää myydään? Kiitokset etukäteen.Roku kirjoitti:On se auki sunnuntaisinkin, kello 12-21.
Itse olen kyllä yllättynyt siitä että kauppa on Raumalla noin hyvin käynyt. Mainonta on näköjään tehonnut, ja kertoo se siitäkin että kyllä jääkiekko vaan kiinnostaa edelleen porukkaa.
Kuvitelkaapa jotain hallissa pelattavaa jalkapalloturnausta keskellä jääkiekkokautta. Tuskin tarvitsisi eioota myydä lippuluukulla missään vaiheessa.
RauMan kirjoitti:Hain juuri neljä lippua Eurasta. Meinasi mennä viime tippaan, n.10 lippua oli jäljellä kun olin omani ostanut (tilanne n. klo. 12).
Eiköhän noita vielä lisää tule kunhan toimisto taas aukeaa. Paljon niitä ilmeisesti on kuitenkin myyty. Vai onkohan niitä annettu ennakkomyyntiin liiian vähän....
junnisa kirjoitti:...lippuja on annettu ennakkoon tosi pieni määrä. Syytä en tiedä, mutta tieto varma.
Luti kirjoitti:Ehdotukseni syyksi pienelle ennakkolippujen määrälle: Pressuseinä ei pidä hellettä => Ei jäätä => Ei pelejä => Rahat takaisin ennakkolipun ostaneille?