Pitsiturnaus 2.8.2024

  • 51 502
  • 340

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
En tiedä pitääkö kutinsa, mutta kuulin sellaista huhua että jää ei kestä kunnolla edes Lukon reenejä
Eilen ja tänään jäällä kävivät ainakin myös taitoluistelijat normaalisti, sekä tänään oli myös U15 ja U16 treenit hallilla, joten jos siellä jotain ongelmia olisi niin tuskin sinne päästettäisi esim. juuri taitoluistelijoita tekemään hypyillään koloja jäähän.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiiä, mutta sanotaan näin että pari rikkinäistä puhelinta välissä. Alkuperäinen lähde toki yksi Lukon pelaajista

Eilen ja tänään jäällä kävivät ainakin myös taitoluistelijat normaalisti, sekä tänään oli myös U15 ja U16 treenit hallilla, joten jos siellä jotain ongelmia olisi niin tuskin sinne päästettäisi esim. juuri taitoluistelijoita tekemään hypyillään koloja jäähän.
Ensimmäisenä näiden perusteella tulee itselle mieleen, että josko siellä joku jenkeistä tullut on vähän vaan kironnut jään laatua, kun todennäköisesti on tottunut parempaan rapakon takana. Ja tämä ei mikään piikki juuri Rauman jäätä kohtaan, vaan luultavasti Suomessa jäät on yksinkertaisesti vaikeampi pitää priimassa kunnossa tähän aikaan vuodesta vielä.

Enivei ei nyt kovin huolestuttavalta sitten kuulosta, jos kerran täydessä treenikäytössä on jää ollut kaksi päivää jo.
 

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eilen ja tänään jäällä kävivät ainakin myös taitoluistelijat normaalisti, sekä tänään oli myös U15 ja U16 treenit hallilla, joten jos siellä jotain ongelmia olisi niin tuskin sinne päästettäisi esim. juuri taitoluistelijoita tekemään hypyillään koloja jäähän.
Jaa no sitten mua on kusetettu. Suomalaiselta pelaajalta lähtöisin että ei olisi kuin yhdet puolikkaat reenit vedetty kun olisi pitänyt vetää neljä treeniä ti-ke. Voi toki olla että ei kukaan näin ole väittänyt ja mua jostain syystä kusetettu
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Jaa no sitten mua on kusetettu. Suomalaiselta pelaajalta lähtöisin että ei olisi kuin yhdet puolikkaat reenit vedetty kun olisi pitänyt vetää neljä treeniä ti-ke. Voi toki olla että ei kukaan näin ole väittänyt ja mua jostain syystä kusetettu
No mä olen nyt ollu seuraamassa kolmet treenit, jotka on kyllä kaikki vedetty ihan normaalisti läpi. Tai no eilen aamujäät oli jaettu kahteen osaan kun vetivät ensin 40min jäällä, jonka jälkeen jää ajettiin ja tulivat sen jälkeen vielä uudelleen toiseksi 40 minuutiksi, että en sitten tiedä oliko tämä jäänkunnosta johtuvaa. Tänään joka tapauksessa aamujäät ja iltapäiväjäät olivat normaalit alusta loppuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa no sitten mua on kusetettu. Suomalaiselta pelaajalta lähtöisin että ei olisi kuin yhdet puolikkaat reenit vedetty kun olisi pitänyt vetää neljä treeniä ti-ke. Voi toki olla että ei kukaan näin ole väittänyt ja mua jostain syystä kusetettu
Haiskahtaa siltä tosiaan, että joku ujuttanut pientä jäynää vielä turnauksen alla :D

Liekö seurannut jatkiksen keskustelua ja nähnyt nuo jäähdytyskoneen rikkoutumiseen liittyvät jutut, siitä sitten keksinyt luoda pientä hämmennystä vielä.

Noo nää on näitä, pääasia että perjantaina pelataan!
 

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haiskahtaa siltä tosiaan, että joku ujuttanut pientä jäynää vielä turnauksen alla :D

Liekö seurannut jatkiksen keskustelua ja nähnyt nuo jäähdytyskoneen rikkoutumiseen liittyvät jutut, siitä sitten keksinyt luoda pientä hämmennystä vielä.

Noo nää on näitä, pääasia että perjantaina pelataan!
No juu vähän siinä pieni jäynä haisikin. Siksi ajattelin tänne laittaa jotta joku viisas voi todistaa oikeaksi tai vääräksi. Nyt voin turvallisin mielin ostaa Solidsportista turnauksen
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Toiveena olisi että nähtäisiin pitkästä aikaa pienet nyrkkipeijaiset aamumatsissa.
Tai vaihtoehtoisesti erittäin kovia ja puhtaita taklauksia. Lukon matseissa
ei viime vuosina kauheasti ole enää nahisteltu.
Saletisti jossain matsissa ainakin ne kiintiöhipat nähdään.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toiveena olisi että nähtäisiin pitkästä aikaa pienet nyrkkipeijaiset aamumatsissa.
Tai vaihtoehtoisesti erittäin kovia ja puhtaita taklauksia. Lukon matseissa
ei viime vuosina kauheasti ole enää nahisteltu.
Saletisti jossain matsissa ainakin ne kiintiöhipat nähdään.
JYPistä jos pitäisi heittää kovimpia potentiaalisia rymistelijöitä, niin Väinö Liikonen, Elias Huttu ja Valtteri "uran ekassa vaihdossa suihkuun" Aliranta voisi olla omalla listalla kärjessä. Ainakin uskoisin kaikkien em. olevan mukana perjantaina, Huttu ja Aliranta omista junnuista olleet kuitenkin koko kesän liigajengin mukana treenaamassa ja viime kaudella saivat ensikosketukset Liigaan. Molemmat fyysisiä jätkiä. Liikonen tuli Kouvolasta ja käsittääkseni hänkin aika kovaa tykkää pelata ja raamejakin siihen touhuun löytyy.

Toivottavasti laidat ryskyy kunnolla, eikä tosiaan painit tai vaikka muutamatkaan yhtään pahitteeksi olisi!
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Jos ei muuta niin minä olisin Gatoradelta vaikka ajanut kasitietä yhden koneen Raumalle.
Muistaakseni näin jostain, että Luviallakin on uusi zamppooni. Äkkiäkös sellaisenkin huruttelee kasitietä etelään.

Eikös näitä "jää huono / koneet ei toimi / ehkä perutaan koko setti" -huhuja ole melkein joka vuonna ennen turnausta?

En usko, että jenkit on kovasti jään laatua kritisoineet. Ainakin NHL-halleissa on välillä merkillisen huono jää - tämä toki taas hevosmiehiltä kuultua. Tosi vähän oon ite esim. Madisonin jäällä pyörähdellyt.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Kyllä niitä jääkoneita Raumalla riittää, kun Notra Globenilla ja Tukiareenalla on ja Ramonan studiollakin yksi (heheh). Eorjoeltakaan ei turhan pitkä matka ole.

Sitten tietysti, jos kiinteässä infrassa, kuten jäädytysputkissa, olisi jotain vialla, niin oltaisiin pahemmassa lirissä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joku aluksi kirjoitti että jäähdytyskone on rikki ja täällä puhutaan jääkoneesta. Kuitenkin normaalisti vuorot ovat olleet mitä halliin on buukattu. Jäänajokoneen saa kyllä varmasti paikalle joko Notralta, Eurajoelta, Luvialta tai miksei vaikka Laitilastakin jos se nyt sattuisi olemaan ongelma. Notralla ei taida edes olla jäätä tehtynä vielä? Jos tosiaan hallin laitteisto joka menee jään alla olisi paskana, niin ei Areenalla olisi edes jäätä.

Tuo olisi kyllä melkein henkilökohtainen katastrofi tähän kohtaan. Ainoa kerta koko kesänä kun sain lapsille yöhoitopaikan. Toki voihan tässä vielä paljon muutakin aiheuttaa estymisen, kun pelien alkuun on vielä melkein 24h aikaa.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jäänajokoneen saa kyllä varmasti paikalle joko Notralta, Eurajoelta, Luvialta tai miksei vaikka Laitilastakin jos se nyt sattuisi olemaan ongelma.
Tarvittaessa myös Jyväskylästä, jos ilmenee tässä päivän aikana, sanotaan nyt vaikka n. kahteen mennessä. Täällä on liigahalli vielä tämän viikon pois käytöstä, eli hyvin irtoaa lainalle. Ajelen Äijänsuolle vaikka sitten sillä, kunhan pelataan perjantaina normaalisti.

Viestin idea pöllitty @Kaukalonreuna lta. En malttanut olla käyttämättä.

Tämä into, millä jääkiekkoa odottaa, on jotain niin ihanaa. Käsittämätöntä. Pitsi on poltellut takaraivossa jo sieltä kesäkuulta saakka ja tämän viikon sitä on ollut aivan täpinöissään. Ihana tunne. Tänään Raum!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sain illalla Böndeltä viestin, että pitäisikö hänenkin hypätä kyytiin tästä minun luotani, kun tämä on Lappeenrannasta tuleville jo tuttu välietappi. Kivaa että maskottikin tulee mukaan.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarvittaessa myös Jyväskylästä, jos ilmenee tässä päivän aikana, sanotaan nyt vaikka n. kahteen mennessä. Täällä on liigahalli vielä tämän viikon pois käytöstä, eli hyvin irtoaa lainalle. Ajelen Äijänsuolle vaikka sitten sillä, kunhan pelataan perjantaina normaalisti.

Viestin idea pöllitty @Kaukalonreuna lta. En malttanut olla käyttämättä.

Tämä into, millä jääkiekkoa odottaa, on jotain niin ihanaa. Käsittämätöntä. Pitsi on poltellut takaraivossa jo sieltä kesäkuulta saakka ja tämän viikon sitä on ollut aivan täpinöissään. Ihana tunne. Tänään Raum!
No tuo sieltä Jyväskylästä kone niin mää ajan Turusta yhden kans. Vedetään kimppaparkki siihen Nortamonkadulle zambooneilla niin päästään tuuraamaan Äijänsuon jäädytyskonetta jos jotain käy. Eihän jääkoneen rattiin ole promillerajaa?
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No tuo sieltä Jyväskylästä kone niin mää ajan Turusta yhden kans. Vedetään kimppaparkki siihen Nortamonkadulle zambooneilla niin päästään tuuraamaan Äijänsuon jäädytyskonetta jos jotain käy. Eihän jääkoneen rattiin ole promillerajaa?
No perhana mä hyppään meidän koneen rattiin, tavataan Nortamonkadulla. Eikai siihen nyt promillerajaa voi olla? Jos ei ole erikseen kielletty, niin se on silloin sallittua!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös