Joko Pexi tulee tauolta Lämsän tilalle?Pekka Virta bongattu.
Johtajan kanssa kättelyt ja nöyrä kiitos kaikesta.
Käski lähtee kaljalle.Joko Pexi tulee tauolta Lämsän tilalle?
Lämsälle mukava alku, vaikkei tästä vielä voi käytännössä mitään johtopäätöksiä vetää. Toki joku olisi voinut niitäkin jo vetää, jos kaikki pelit olisi hävitty, joten parempi näin.
Toisaalta joku on pelikiellossa niin että ehkä ei sentään vielä.Lämsälle mukava alku, vaikkei tästä vielä voi käytännössä mitään johtopäätöksiä vetää. Toki joku olisi voinut niitäkin jo vetää, jos kaikki pelit olisi hävitty, joten parempi näin.
Allekirjoittanut yritti kolme kertaa rekisteröityä jatkoaikaan. 2x tuli hylky ja vasta kolmannella armollisesti ottivat kyytiin. Aikaisempia jäsenyyksiä, saatikka banneja ei ole historiassa. Eli nautin nyt, kun tänne aatelistoon pääsin!Kuinkohan monta palstaa lukevaa mutta ei kirjoittavaa on olemassa? Tuli taas mieleen kun pariin kertaan tultu moikkaamaan sanoilla ettei ole tunnuksia mutta lukee.
No sehän on selvä ettei peli ja pelaajat voi vielä parhaassa kuosissa olla. Mutta niin kuin sanoin, fiilis olisi erilainen jos esim. kaikki pelit oltaisiin hävitty. Nyt saatiin voitolla lisäksi vielä hyvä fiilis kannattajille ja joukkueeseenkin. Voittaminen on aina mukavaa, oli turnaus mikä tahansa.Tuloksellisesti kyllä. Mieleen jäi se, että mun mielestä Lukko vaikutti pelillisesti hitaammalta kuin moneen vuoteen.
Hauska turnaus oli ja onneksi oli Satakuntalainen finaali. Vielä kun saataisiin tunnetta näihin edes vähän.
Oli upea kannustusta Jokeri-faneilta.Ekaa kertaa olin pitsiturnauksessa ja oli mahtava meininki. Iso kiitos kaikille Lukko ja SaiPa kannattajille jotka ihan henkilökohtaisesti toivotitte takaisin.
Se kosketti minua. Vaikka Jokerit hävisi kaikki ottelut niin silti jäi hyvä fiilis.
Sama täällä, toki vähemmän nöyrät kiitokset. Enemmänkin heipat vaan.Pekka Virta bongattu.
Johtajan kanssa kättelyt ja nöyrä kiitos kaikesta.
Ei muuta kuin nopeasti liigaan takaisin. Jokerit kuuluu sinne.Ekaa kertaa olin pitsiturnauksessa ja oli mahtava meininki. Iso kiitos kaikille Lukko ja SaiPa kannattajille jotka ihan henkilökohtaisesti toivotitte takaisin.
Se kosketti minua. Vaikka Jokerit hävisi kaikki ottelut niin silti jäi hyvä fiilis.
Vahvasti tämä! Teksti suoraan kuin minun suusta. Toki nyt kun viime vuonna tunnarit sain niin siitä huolimatta kirjoittelu satunnaista. Palstaa tulee luettua päivässä todella paljon, viihdyttävää tekemistä varsinkin näin ässät voittojen jälkeen.Allekirjoittanut yritti kolme kertaa rekisteröityä jatkoaikaan. 2x tuli hylky ja vasta kolmannella armollisesti ottivat kyytiin. Aikaisempia jäsenyyksiä, saatikka banneja ei ole historiassa. Eli nautin nyt, kun tänne aatelistoon pääsin!
En ainakaan muista että olisi poikennut tuosta kuudesta joukkueesta koskaan.Minkälaisilla kriteereillä joukkueet valitaan Pitsiturnaukseen vuosittain ja onko joukkuemäärä aina sama, eli 6 joukkuetta?
Päättääkö kisajärjestäjä Rauman Lukko täysin yksin, mitkä joukkueet kutsutaan, vai hakevatko muut (Liiga tai Mestis) joukkueet turnaukseen ja Lukko edelleen päättää.
Mitä tällaisen Pitsiturnauksen budjetoitu hintalappu on, ja paljonko Lukolle jää fyrkkaa koko päivästä?
Onko teillä jollakin tyhjentävää vastausta?
Joukkuemäärä on aina ollut tuo kuusi ja siinä se pysyykin. Tämä on niin toimivaksi osoittautunut formaatti kuudella joukkueella että sitä ei ole syytä muuttaa.Minkälaisilla kriteereillä joukkueet valitaan Pitsiturnaukseen vuosittain ja onko joukkuemäärä aina sama, eli 6 joukkuetta?
Päättääkö kisajärjestäjä Rauman Lukko täysin yksin, mitkä joukkueet kutsutaan, vai hakevatko muut (Liiga tai Mestis) joukkueet turnaukseen ja Lukko edelleen päättää.
Mitä tällaisen Pitsiturnauksen budjetoitu hintalappu on, ja paljonko Lukolle jää fyrkkaa koko päivästä?
Onko teillä jollakin tyhjentävää vastausta?