pitkät dösämatkat - miten selviydyt?

• 1 676
  • 30

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pullo mukaan..

..tai sitten tusina:p

Kevyessä pierussa matka kuluu rattoisasti. Olen käsittänyt että tämä juuri on bussimatkojen idea: VAIN YHDEN TÄYTYY OLLA KUSKINA.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä sitä joko nukkuu (kuljen lähes poikkeuksetta yö/aamujunalla istumapaikoilla) tai sitten juo viinaa :)

Mitenkähän on ton juridisen puolen kanssa, saako junassa nauttia omia viinaksia?

Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun pisin bussimatka on 9 tuntia. Sekin oli Oulusta Raumalle, eli suurin osa matkasta oli pelkkiä heinälatojen ja peltojen tuijottamista.

Tuommoisten matkojen aikana olisi kiva, jos olisi jotain urheilutapahtumia samaan aikaan, niin niitä voisi kuunnella korvalapuilla samalla. Linja-autossahan Radio Suomi on aina niin hiljaisella, ettei saa mitään selvää. Onnekseni mä tein 9 tunnin matkani samana päivänä kun alkoi Lahden hiihtokisojen doping-sotku niin mielenkiintoista kuunneltavaa riitti.

Muuten en osaa suositella kuin sopivasti juotavaa ja lukemista sekä kännykkä tekstiviesteilyyn ja pelaamiseen!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy