pitkät dösämatkat - miten selviydyt?

• 1 676
  • 30

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
nodiih - subjectin mukainen aihe - lauantaina pitäisi istua 7 tuntia dösässä - miten siitä urakasta voi selvitä ?
(hajottaa jo valmiiksi kun reissu suuntauntuu turkuun ;))

siis mitä tehdä matkan aikana ? kuunnella korvalappustereoita / cdeitä ? tietty olisi muutama kasetillinen simpsoneita nauhalla joita voisi ottaa mukaan - safkaa messiin ?

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Viime lauantaina tuli istuttua bussissa noin 14 tuntia yhden vuorokauden sisällä. Mennessä maisteltiin alkoholia ja takaisin tullessa nukuttiin osa matkasta. Ei tuottanut mitään ongelmia:D

-ipa rules

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Ottaa kaiken maailmanlehtiä mukaan matkalle, niissä kuluu mukavasti ainakin itselläni aika.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Toi gameboy toimii ja sitte voi vaihtoehtosesti nukkua. toki pitää huolehtia että joku herättää
ps. Säkylä - Huittinen ja heräsin tampereella :)

Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Minä olen sosiaalisuuden kannalla!

Astu viimeisenä sisään linja-autoon. Näin voit valita vierustoverisi. Jos on tsägä niin hän on fiksu neiti - ja vips! Sinua harmittaa että olet perillä..:D

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Astu viimeisenä sisään linja-autoon. Näin voit valita vierustoverisi. Jos on tsägä niin hän on fiksu neiti - ja vips! Sinua harmittaa että olet perillä

----------

pitäisikö muka tuota kokeilla ? :) muah.

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos hän on fiksu neiti - ja vips! Olet linja-auton perällä, ja harmittaa.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Kolme sanaa:

Game Boy Advance.

EDIT: Jaahas, en ollutkaan varsinaisesti ainoa, joka luottaa Pyhään Nintendoon :)

Aksu

Jäsen
Paljon lehti ja kirjoja mukaan on minun aseeni. Pitäisi kai oppia nukkumaan julkisissa liikennevälineissä, mutta toistaiseksi siitä ei tule hevon kuusta. Se harmittaa nykyisin paljonkin kun työnpuolesta joutuu matkustamaan tuntitolkulla joka viikko ja jokainen uniripe olisi tarpeen.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ainakii toimii korvalappustereot, ja jotaa hyviä musiikkilehtiä..

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti Pitkä
Jos hän on fiksu neiti - ja vips! Olet linja-auton perällä, ja harmittaa.

Heh!:D

Tai jos menet viimeisenä sisään ja paikat ovat loppu ja joudut odottaa seuraavaa bussia, näin tosin tuskin käy

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
Kyllä ehdottomasti kunnon hyvä kirja päihittää kaikki muut vaihtoehdot, lukeminen kunniaan.:) Sitten ehdottomasti mukaan vielä korvalappustereot niin keskittymistä ei häiritse minkäänlaiset taustamölyt...

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti jlammi
Astu viimeisenä sisään linja-autoon. Näin voit valita vierustoverisi. Jos on tsägä niin hän on fiksu neiti - ja vips! Sinua harmittaa että olet perillä

----------

pitäisikö muka tuota kokeilla ? :) muah.

Ja jos olet itse fiksu: Vips, neiti jää pois samalla pysäkillä kuin sinä:D

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti finnishninja
Ja jos olet itse fiksu: Vips, neiti jää pois samalla pysäkillä kuin sinä:D
Älä jlammi kuuntele ruåttalaista. Jos olet fiksu, hoidat vipsin bussissa ja jäät eri pysäkillä pois.

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti mission16W
Kolme sanaa:

Game Boy Advance.

EDIT: Jaahas, en ollutkaan varsinaisesti ainoa, joka luottaa Pyhään Nintendoon :)

Joo. Busseissa ja lentsikoissa on onneksi hyvät ne lukulamput, niin näkee vielä kivasti pelatakin. GBA:n outoon valottomuutenkin on tulossa onneksi parannusta, www.portablemonopoly.com Tulkoon kaamos ja vaikka ikuinen yö, minä olen valmis! :)

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Cosmo
Joo. Busseissa ja lentsikoissa on onneksi hyvät ne lukulamput, niin näkee vielä kivasti pelatakin. GBA:n outoon valottomuutenkin on tulossa onneksi parannusta, www.portablemonopoly.com Tulkoon kaamos ja vaikka ikuinen yö, minä olen valmis! :)

Joo, minäkin katselin tuota Afterburneria kieli pitkänä. Löytäisivät nyt vaan jonkun kauppiaan Euroopassa myymään tuota, niin heti kyllä ostaisin.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Aksu
Paljon lehti ja kirjoja mukaan on minun aseeni. Pitäisi kai oppia nukkumaan julkisissa liikennevälineissä, mutta toistaiseksi siitä ei tule hevon kuusta. Se harmittaa nykyisin paljonkin kun työnpuolesta joutuu matkustamaan tuntitolkulla joka viikko ja jokainen uniripe olisi tarpeen.

Mulla on juuri päinvastainen onglema. Nukahdan bussiin heti istuuduttuani. Aika monta kertaa on tullut aamulla ajettua duuni-pysäkin ohi... Niin ja ihan Helsingin sisäisillä busseilla kuljen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No jopas... Otat viinaa tietenkin ja turiset muitten matkustajien kanssa.

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Nukkumisesta bussissa

Ihan liikaa on tullut bussissa istuttua ja siis nukuttua. Hyväksi havaittu asento on selälleen paripenkille, pää käytävälle päin. Jalat sellailla sopivasti ikkunaa vasten nojalleen. Vaatii pientä notkeutta ja sopivaa pituutta (Ich 175cm).
Etuna tuossa on toisinpäin nukkumiseen siinä että pysyy jalat kurissa (poissa käytävältä) kuorsauksen aikana. Ei tarvitse siis herätä siihen kun joku tönii jalkojasi halutessaan vessaan.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Omalla autolla matkaan, koskapa linja-autoja kulkee täällä maalla perin harvoin ja monen kilometrin päästä.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Pitkä
Älä jlammi kuuntele ruåttalaista. Jos olet fiksu, hoidat vipsin bussissa ja jäät eri pysäkillä pois.

Niin.. jos nyt jlammi vipsin päälle ymmärtää...

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tunnelmaa linjuriin

No kuuntelen tietysti koe-eläinpuistoa, ja saatan tehdä sitä samaan aikaan ;)

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Armeija-aikana tuli bussin penkit tutuksi. Lomamatkoihin kului minimissään 6,5 tuntia yhteen suuntaan ja kun lomia ole suurinpiirtein kahtena viikonloppuna kolmesta, tuli palvelusajasta (285 vrk) istuttua yhteensä useampikin vuorokausi linja-autossa.

Lehtiä lukemalla, korvalappustereoita kuuntelemalla tai vain maisemia katsellen ja lepäillen.. niinhän ne reissut yleensä sujui. Itse pidän enemmän pitkien matkojen kulkemisesta junalla, mutta inttiaikana ei kiskot vieneet tarpeeksi lähelle joten Satakunnan Liikenteen ja Lauttakylän Auton Express-bussien istuimilta tuli katseltua kyllästymiseen asti suomalaisia havumetsä -ja peltomaisemia.

Res. tkm. Eino-Mies

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy