Ted Raikas kirjoitti:Ei tipaton tammikuu ole kuin niitä varten, joilla on ongelma alkoholin kanssa. Meidän muiden ei tarvitse moisesta edes välittää.
Uskon, että tipaton kuukausi saattaa olla jollekulle se kaivattu katko, joka mahdollistaa tipattomia kuukausia jatkossakin.Panzerfaust kirjoitti:... Jos alkoholi on jollekin ongelma, niin tuskin yhden kuukauden pihtaaminen siltä pelastaa.
BigRedBob kirjoitti:Ne, joille alkoholi on ongelma, pitää tollasia "tipattomia tammikuita". Eli en harrasta. Pystyn muutenkin olemaan tarvittaessa ilman.
Niin, no, mä olen ollut kuukauden (ja todennäköisesti joskus kaksikin) juomatta ilman mitään erillisiä päätöksiä tipattomuudesta. Bileissäkin olen käynyt selvänä, mikä on kyllä helvetin tylsää. Eli ei sinällään mitään juomattomuutta vastaan, mutta mä itse en koe tarpeelliseksi minkään tietyn kuukauden pyhittämistä sille.pernaveikko kirjoitti:Harvoin kuulee noin naurettavaa läppää. Kahdessa kuukaudessa maksa lepää niin hyvin, että tulokset näkyvät selvästi ja kuukaudessakin tapahtuu ihmeitä.
Kovassa käytössä oleva maksa ansaitsee leponsa. Yhtä lailla alkoholin sivuvaikutuksena tulevat välillä erittäin kammottavat krapulaoireet jäävät pois.
Useimmat pystyvät olemaan ilman halutessaan, mutta elämä nyt vain sattuu olemaan täynnä menoja ja bileitä. Tammikuu on kuin sunnuntai, ei oikeastaan mitään tekemistä. Tähän väliin voi hyvin lepäillä.
Huomattu, sekä aikoinaan omalla kohdallani, että monessa tapauksessa sivustaseuranneena.Rixa kirjoitti:Hommatkaa nainen se vähentää tehokkaasti baareilua ja siten viinanottoa.