Pitäisikö Lauri Marjamäelle antaa potkut?

  • 27 558
  • 257

Pitäisikö Lauri Marjamäelle antaa potkut?


  • Äänestäjiä
    163

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolme kautta on nyt Lauri Marjamäen tekemistä Jokereissa nähty. Joukkue on vaihtunut ensimmäisestä kaudesta, samoin apuvalmentajat. Silloin pudottiin 4-2 Moskovan Dynamolle, nyt 4-0 Lokomotiville. Tulos on huonompi kuin ensimmäisellä kaudella. Kenkää kiitos.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta vuorokausi mennyt, eikä oo kuulunu mitään? Tehkää nyt tämäkin venäläisittäin. Marjamäki ois pitäny potkia lentokentälle toisella erätauolla
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä pitäisi. Aika monessa ketjussa mielipiteeni jakanutkin, Late ei ole sellainen persuksille potkiva auktoriteetti, jota tässä tällä hetkellä tarvitaan. Lisäksi kolme vuotta on yhdelle valmentajalle pitkä aika nykyjääkiekossa näyttää onko seuralle annettavaa ja tuloksellisesti tämä ei riitä, ainakaan jos tarkoitus on ottaa askelia eteenpäin. Toistaiseksi r2 on pisin, minne ollaan päästy ja sen pitäisi olla ehdoton minimi jatkossa. Kaikki sen alle on vedetty vihkoon.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kovin selkeältä näyttää tulos, odotetusti. Suurin osa ei-äänistä tullut muilta kuin Jokerikannattajilta. Toki tämäkään ei yllätä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Aika selvä on jakauma. Taitaa muutama Jokereiden fani olla toista mieltä. Varsinkin Tämä Rauman ihme jaksaa naurattaa päivä päivältä enemmän :)

Toivottavasti Laten eilinen purkautuminen ei saanut Kurria lumoutumaan. Paha pelko, että Kurrista ei ole potkuja antamaan kaverilleen. Samoilla mennään ja sitten vuoden päästä taas ihmetellään miten kaikki meni päin persettä.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Kyllä Late jatkaa. Ei Kurria niin paljoa kiinnosta pärjätäänkö vai ei. Hölisee vähän syksyllä Gagarin cupin voitosta tavoitteena ja siinä sitten tuulen vietäväksi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Henkilökohtaisuuksiin? Tarkoittaako tämä, että sä ihan oikeasti nuolet jullien... äh antaa olla. :)

Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että minun ei tarvitse nuolla kenenkään takalistoa. Yllättävän koville näyttää joillekin ottavan, jos keskustelupalstalla painaa julkiseen äänestykseen "ei" vaihtoehdon, jonka jälkeen yritetään hyökätä päälle.

Class act.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että minun ei tarvitse nuolla kenenkään takalistoa. Yllättävän koville näyttää joillekin ottavan, jos keskustelupalstalla painaa julkiseen äänestykseen "ei" vaihtoehdon, jonka jälkeen yritetään hyökätä päälle.

Class act.

Etköhän sä ihan itse ole hyökännyt Jokereiden kimppuun usean rikepisteen kera :) Ihan mielenkiinnosta kuulisin miksi vastasit ei.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Etköhän sä ihan itse ole hyökännyt Jokereiden kimppuun usean rikepisteen kera :)

Aivan. En kuitenkaan ole tietääkseni yksittäisen kannattajan kimppuun hyökännyt henkilökohtaisesti.

Ihan mielenkiinnosta kuulisin miksi vastasit ei.

Itseasiassa minulla oli ihan oikeatkin perustelut sille miksi vastasin ei, mutta arvaa kuinka paljon edes kiinnostaa niitä kirjoittaa, jos täällä on vain jullien persettä nuoleva Rauman ihme.

No kyllä minä sen voin kertoa, ihan perustellen, mutta en juuri nyt jaksa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maksavana katsojana haluan nähdä Jokerit kiekon kanssa hyökkäysalueella. En minuuttitolkulla joka matsissa jätön jätön jätön jättöjä omalla puolustusalueella, kiekon kanssa sähellystä oman maalin takana. You know, Laten pelitapaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koko valmennusjohto hiuksista vittuun. Noh noh. No kyllä. Kuvaavaa on se, että eivät uskalla OMIEN SANOJENSA MUKAAN kierrättää pelaajia (lue antaa lepoa), koska haluavat voittaa joka pelin. Mitä vittua! Focus pitää olla keväässä, eikä runkosarjassa. Ja sitten itketään, kun renkaat on tyhjät. Täydellinen farssi ja kyseessä kuitenkin Suomen johtava jääkiekkoseura ja brändi ykkönen. Ulos!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kuvaavaa on se, että eivät uskalla OMIEN SANOJENSA MUKAAN kierrättää pelaajia (lue antaa lepoa), koska haluavat voittaa joka pelin.

Mä en suoralta kädeltä muista tuliko tuollainen lausunto suoraan valmennukselta, mutta tuossa on kyllä se ongelman ydin. Mä esimerkiksi uskon, että runkosarjassa erityisesti tällä kaudella olisi kovemmalla rotaatiolla voitettu enemmän pelejä. Esimerkiksi Joensuu tai Anttila on varmasti pelaajana parempi kuin yksikään jätkä Vantaalta. Mutta toimivassa organisaatiossa ajatusmalli ei ole se, että Vantaan poika korvaa tulosyksikön jätkän antaessaan lepovuoron tälle. Sen pitäisi mennä niin, että joku toinen sitä Vantaan poikaa kovempi jätkä korvaa sen tulosyksikön äijän ja Vantaan poika korvaa tämän tai tuon korvaajan korvaavan jätkän. Ja vaikka nyt kolme matsia pelaava suht freesi Joensuu on tuolle joukkueelle etu, siinä missä viisi matsia väsyneenä pelaava Joensuu on illasta riippuen joko rivimies tai taakka.

Kovimmat nimet paperilla ei ole synonyymi parhaiten voitosta taistelevalle kokoonpanolle, kuten varsinkin helmikuun puolelta aina pleijareihin asti nähtiin. Liigassa homma toimi ja toimii eri tavalla, kun käytännössä vastaava määrä pelejä pelataan käytännössä yhtä tiiviissä paketissa, mutta täysin olemattomin aikaeroin ja maltillisten etäisyyksien päässä. Se mikä Marjamäen Kärppien aikana toimi, ei toimi Marjamäen Jokereissa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös