Koko teksti
Phinorille isot kiitokset omien ajatusteni esillelaitosta sata kertaa selvemmässä muodossa mihin itse olisin pystynyt. Hyvin pitkälti noinhan se asia menee kuten kirjoitit.
Viimeksi muokattu:
Koko teksti
Ajattelin että sinulla olisi ollut jokin peruste tälle mielipiteellesi, mutta sehän tulee jo nimimerkistäsi esille.
Gretzkyn lukemiin en ihan usko Alexin yltävän, mutta 800 tullee paukkumaan rikki, ellei tiedossa ole pahempia loukkaantumisia. 50 maalin tahtia jatkunee vielä ainakin 3-5 kautta, jonka jälkeen toiset 3-5 kautta keskimäärin 30 maalilla. Eli parhaimmillaan nelikymppisenä kasassa se historiallinen 900 maalia tai 35/36-vuotiaana eläkkeelle 700-750 maalin kanssa. Lopullinen sijoitus lienee jossain noiden lukujen harmaassa välimaastossa.Ketjun otsikko on vähän hölmö, eikä tämä liity siihen, Ovechkiniin kylläkin.
HfBoardsilla velloo kuumana keskustelu aiheesta että onko Oviesta rikkomaan Gretzkyn maalimäärä eli 894. Mitä mieltä jatkiksen porukka on? Itse en usko tuon tapahtuvan, vaikkakin veikkasin Ovien maalimäärän uran loppuessa olevan melkoinen.
Mitä mieltä jatkiksen porukka on? Itse en usko tuon tapahtuvan, vaikkakin veikkasin Ovien maalimäärän uran loppuessa olevan melkoinen.
Täysin mahdollista. Ja miehen kilpailuluonteen tietäen, jos on nelikymppisenä lähelläkään, jatkaa hän tasan niin kauan että ohittaa tuon lukeman. Edellyttäen tietysti että pysyy kunnossa, mutta fysiikasta ei luulisi jäävän kiinni.Ketjun otsikko on vähän hölmö, eikä tämä liity siihen, Ovechkiniin kylläkin.
HfBoardsilla velloo kuumana keskustelu aiheesta että onko Oviesta rikkomaan Gretzkyn maalimäärä eli 894. Mitä mieltä jatkiksen porukka on? Itse en usko tuon tapahtuvan, vaikkakin veikkasin Ovien maalimäärän uran loppuessa olevan melkoinen.
Esim. Flyersiin vaihdossa RJ Umbergeriin ja Andy MacDonaldiin. Ja laitetaan nyt vielä neljännen kierroksen varausvuoro mukaan, että kauppa pysyy reiluna.Kyllä ja välittömästi.
Kyllä, tämä olisi jotakuinkin reilua. Tosin MacDonald on onnistunut tekemään jopa yhden maalin Capitalsia vastaan playoffseissa, joten hänen tilalleen vilkaskinttuinen Mark Streit. Streitissa ja Umbergerissa Washington saisi arvokasta kokemusta katsomoon, ehkä jopa kentälle. Ja heidän muhkeat cap hittinsä täyttävät Ovechkinin jättämän cap hit -aukon hyvin.Esim. Flyersiin vaihdossa RJ Umbergeriin ja Andy MacDonaldiin. Ja laitetaan nyt vielä neljännen kierroksen varausvuoro mukaan, että kauppa pysyy reiluna.
Jos/kun lähitulevaisuudessa maalivahdin varusteet pienenee, niin helpottuu tehtävä jonkin verran maalimäärien noustessa.
Tämä on hyvä pointti. Ei tarvitse edes radikaalisti pienentyä, hyvä maalintekijä osaa käyttää hyväkseen ne parikin senttiä. Itse en jaksa uskoa tuohon 894 maaliin, 820 alkaa olla jo siinä rajoilla. Paljon riippuu Ovyn motivaatiosta, koutsista ja muista tekijöistä. Esimerkiksi viimeksi kun tyttöystävä jätti, niin seurauksena oli parin kuukauden slumppi.
Kirilenkon ja Ovien kihlaus purettiin heinäkuussa 2014, joten pari seuraavaa kuukautta olivat treeniaikaa, joten en osaa sen slumpista sanoa mitään. Otetaan reiluuden nimissä kauden 14-15 parin ekan kuukauden saldo, joka oli 23 pelissä 11+9. Vertailuksi parin muun kauden saldot vastaavalta ajalta:
2011-12 23 pelissä 8+10
2012-13 jämäkausi, joten en laskenut mukaan
2013-14 25 pelissä 21+8
2015-16 22 pelissä 12+10.
Noiden pohjalta uskaltaisin väittää että AO:n alkukausi 2014-15 oli hyvin tavanomainen tehokkuuden suhteen enkä näin näe erolla olleen suurtakaan vaikutusta. Siitä olen toki samaa mieltä, että kentän ulkopuolisillakin asioilla voi olla jollain kaudella suurikin vaikutus. Esimerkiksi tulee mieleeni se, että AO:n vanhempien kuoleminen voi olla sellainen asia, joka näkyisi selvästikin kaverin esityksissä.
Onko AO:lla ollut muita tyttöystäviä vai kirjoittiko @Aunt Wang muutenvain paskaa tänne?
Hyvä, ettei takki käänny vaan mielipide pysyy samana pari kuukautta.
Kyllä itsekin Ovechkin itsekin tiedostaa, että mahdollisuus ennätyksen rikkomiseen on. Ei hän siinä tilanteessa ala KHL:ään lähtemään, jos siis KHL:ää olemassa enää muutamien vuosien päästä. Jos Ovechkinin maalitahti tässä seuraavina vuosina laantuu selvästi, niin sitten paluu kotimaahan voi tulla mieleen.Muistaakseni Ovechkin on halukas palaamaan vielä Moskovaan pelaamaan, joten NHL-ura tuskin jatkuu niin kauan, että rikkoisi Gretzkyn maalimäärän.
Kesken ottelun.Keskellä kautta tietenkin.
LOL...Kesken ottelun.