Pitääkö "Veli" Virveliä kainaloon poistaa allekirjoitus!!

  • 862
  • 7

Pitääkö "Veli" Virveliä kainaloon poistaa allekirjoitus!!

  • Kyllä!!

    Ääniä: 7 26,9%
  • Ei

    Ääniä: 4 15,4%
  • Lässyn lässyn

    Ääniä: 15 57,7%

  • Äänestäjiä
    26

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tällä "veljellä" on rienaava ja vääräoppinen allekirjoitus!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tällä "veljellä" on reiaanva allekirjoitus ja vääräoppinen!!
Olen todella pettynyt jos tämä topikki ja avausviesti on kirjoitettu selvinpäin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei ole näkynyt 20 tehopisteen kierrosta. Eikä tule. Näköjään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei pidä, mutta jos ei vaihda, hänen kirkonkirouksensa jatkuu ikuisesti. Kirottu syntinen, vääräuskoinen, Jokeri-fani!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tähän on ilmeisesti muutama hanhinaama vastannut. Minulle eivät nuo viestit näy. Surullista se kyllä on, jos jotkut ei osaa laskea kahteenkymmeneen.

Teille, jotka teette elämässänne oikeita valintoja, niin oon tässä Buho Bammikon kanssa lanseeraamassa uutta 1104-tuoteperhettä. Laittakaahan paidoista ennakkotilausta tulemaan, ennakkotilaajien kesken arvotaan lippuja ens syksyn 1104 Year One -bileisiin.

Niin ja kateellisten ei tarvitse osallistua, tiedän teidät kyllä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tähän on ilmeisesti muutama hanhinaama vastannut. Minulle eivät nuo viestit näy. Surullista se kyllä on, jos jotkut ei osaa laskea kahteenkymmeneen.

Teille, jotka teette elämässänne oikeita valintoja, niin oon tässä Buho Bammikon kanssa lanseeraamassa uutta 1104-tuoteperhettä. Laittakaahan paidoista ennakkotilausta tulemaan, ennakkotilaajien kesken arvotaan lippuja ens syksyn 1104 Year One -bileisiin.

Niin ja kateellisten ei tarvitse osallistua, tiedän teidät kyllä.
Katsokaa, Jokeri-fani! Älkää vain lähestykö sitä, nykylääketiede ei ole aivan varma voiko se tarttua pisaratartuntana. Parempi kun ollaan täällä aidan takana ja tyydytään vain heittelemään tuota epäkästä kivillä. Tuosta saat, ja tuosta!

Rantanen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tällä hetkellä äänestys koetaan aivan turhaksi joten veljen pitää poistaa allekirjoitus tai sitten itse äänestys vaan on turha. Pitääkö siitäkin tehdä äänestys?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös