Pistekeskiarvot ja pudotuspeliviivat

• 29 143
  • 206

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Kukaan ei ohi mennyt mutta Ässät on kyllä karkumatkalla tällä hetkellä, uskon ettei ainakaan heidän ohi päästä millään. Pelsujen häviö on kyllä hyvä juttu. JYPin häviön mukaan ei olla ainakaan karsimassa!

Sport saa pisteet sekä Leppäsen uuden ennätyksen tuliaisiksi Mikkelistä, itseäni kyllä vituttaa kun taidamme olla ainoa joukkue joka pelaa kaksi peliä tämän vuoden heittopussia vastaan, eikö Kespoo-Jukurit pelejä ollut 6 joten heillä aikamoinen etu? Ensi vuonna sitten jokaista vastaan saman verran pelejä mieluiten…

Kespoo-TPS peli meni suht hyvin Kerhon osalta kun pisteitä jaettiin.

Kärpät ottaa 3p, pieni mahku vielä päästä jopa Kepan ohikin mutta Kerhon formin pitääkin sitten olla susipaska loppukauden.

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Osko jossakin sarjataulukko, jossa sarjataulukko olisi tasattu ikään kuin olisi pelattu nelinkertainen sarja? Siis kaksi keskenäistä ottelua, pisteet tuplaten. Kuusi keskinäistä, pisteet 2/3 todellisesta.

On kyllä todellinen Liigan aivopieru, ettei pelattu nelinkertaista sarjaa, jolloin kaikille olisi tullut 4 ottelua kaikkia muita 15:sta vastaan. Se olisi ollut urheilullinen ratkaisu. Ja tätä mieltä olin jo ennen sarjan alkua.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kärpät ottaa 3p, pieni mahku vielä päästä jopa Kepan ohikin mutta Kerhon formin pitääkin sitten olla susipaska loppukauden.
Mä en usko Petun Kärppiin enää tässä vaiheessa. Muutenkin oli kyllä heikkotasoinen ottelu tänään, niin Kärpiltä kuin JYP:iltäkin ja Kärppien olisi pitänyt tänään lyödä kunnolla kaasua. Kerholla on sitkeys ja voittamisen halu aivan eri tasolla.

No, katsotaan. Näitä on ihan kiva spekuloida.

Kaasari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä tässä riittää vielä panosta loppuun saakka ja juuri siksi minä aion olla hiljaa ja katsoa mitä tapahtuu. Ei huudella vielä mitään. Jännittävää...

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Kyllä tässä riittää vielä panosta loppuun saakka ja juuri siksi minä aion olla hiljaa ja katsoa mitä tapahtuu. Ei huudella vielä mitään. Jännittävää...
Minä en tod.näk.ole hiljaa. Olen hallilla, ja luultavasti pelin lopussa ääni käheänä. Ehkä jännäpissakin aika lähellä. Panosta kieltämättä on loppuun asti.

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oman absoluuttisesti oikean simulaation perusteella karsintaan pääsee Jyp HT ja Jukurit. Viimeinen pleijaripaikka Kärpille ja ulos jää Pelican ja Tps. Kerho lähtisi 10 sijalta jatkoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy