Piste- ja maaliveikkaus – Liiga 2021–2022 edition

  • 1 487
  • 37

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä matkaan maanantaina Salzburgista Tampereelle, joten voi olla pientä viivettä draftivuoroilla. Mutta jos ei muita haittaa niin ei minuakaan..
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Itse oon täll hetkellä intissä, että draft ei onnistu kunnolla mun osalta päivisin, mut jos halutaan nopeuttaa ni voin tehdä lista minkä mukaa joku voi varata mu puolesta. Jos joku siis pystyy ottamaan riesakseen
 

Ralph

Jäsen
Kuka arpoo varausjärjestyksen ja avaa uuden ketjun? Monelta huomenna aloitetaan, kello 12 vai? Ja vissiin 14 joukkuetta mukana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuka arpoo varausjärjestyksen ja avaa uuden ketjun? Monelta huomenna aloitetaan, kello 12 vai? Ja vissiin 14 joukkuetta mukana.
Noin nyt on uusi ketju luotu. 13 tosiaan tänä vuonna mukana. Laitan rahankeräyksestä henkilökohtaisen viestin tulevalla viikolla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Pohkeet Jumissa laitathan tuohon draftiketjun avausviestiin kaikki varaukset mahdollisimman nopealla aikataululla näkyville, sillä on todella hidasta ja hankalaa lähteä plaraamaan kaikkia sivuja, että löytää kaikki aiemmin varatut pelaajat.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Liitteenä meikäläisen seurantaraportin luvut tällä päivämäärällä. Luvut epävirallisia, virheitä saattaa esiintyä. Varsinkin koska lähteenä on Liigan verkkosivut.

Viime vuonna olin tässä vaiheessa keskikastissa ja voitin lopulta koko paskan, joten onko tämä nyt huono merkki jos on johdossa?
 

Liitteet

  • piste ja maaliveikkaus 18.11.22.png
    piste ja maaliveikkaus 18.11.22.png
    52,6 KB · kertaa luettu: 43
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös