Tasapisteissä meen aakkosten takia edelle :D
@-One- | 966 |
@Hukkaviiva | 900 |
@auvo11 | 894 |
@Linjatuomari | 866 |
@Nelfor | 862 |
@Roo | 838 |
@Vesterberg | 816 |
@Weekend_Warrior | 814 |
@Raimoton | 792 |
Tässähän on allekirjoittanut saanut jonkinlaista loppukiriä päälle. Harmi vain, että kurottavaa on vielä aika paljon ja kausi taitaa loppua ennen kuin on mahdollisuuksia saada kärkeä kiinni.
Mutta onpahan päässyt taistoon mukaan!
Pienestä se voi olla kiinni. Mua ja Linjatuomaria kannattelee yksi pakki, eli mulla Lappalainen ja Linjatuomarilla Saarijärvi. Jos nämä kaksi pakkia olisivat suoriutuneet huonommin, niin oltaisiin molemmat sun alapuolella taulukossa.Ei juma.... Kyl tossa vielä parisadan pisteen eron saa kasaan. Menee kyllä jokainen drafti päin helvettiä :D
Jep tasapaksua paskaa TPS paskoilla höystettynä.Pienestä se voi olla kiinni. Mua ja Linjatuomaria kannattelee yksi pakki, eli mulla Lappalainen ja Linjatuomarilla Saarijärvi. Jos nämä kaksi pakkia olisivat suoriutuneet huonommin, niin oltaisiin molemmat sun alapuolella taulukossa.
Sulla on pistelaskussa mukana olevat suoriutuneet kohtalaisesti, mutta yhtään kunnon valopilkkua siellä ei ole, niin nihkeäksi jää lopputulos tässä kohtaa.
@-One- | 1114 |
@auvo11 | 1030 |
@Hukkaviiva | 1022 |
@Nelfor | 990 |
@Linjatuomari | 976 |
@Roo | 938 |
@Vesterberg | 938 |
@Weekend_Warrior | 932 |
@Raimoton | 884 |
TOP 5 hyökkääjät | Joukkue | M | S | Pst | Käyttäjä |
Levtchi, Anton | Tappara | 26 | 35 | 296 | Hukkaviiva |
Joly, Michael | HPK | 21 | 29 | 242 | -One- |
Suomi, Eemeli | Ilves | 19 | 30 | 234 | -One- |
Jasek, Lukas | Pelicans | 13 | 38 | 230 | auvo11 |
Smejkal, Jiri | Pelicans | 25 | 20 | 230 | auvo11 |
TOP 5 puolustajat | Joukkue | M | S | Pst | Käyttäjä |
Saarijärvi, Vili | Lukko | 17 | 26 | 326 | Linjatuomari |
Lappalainen, Lasse | KalPa | 13 | 23 | 268 | Nelfor |
Eronen, Teemu | Pelicans | 14 | 20 | 260 | Hukkaviiva |
Lancaster, Les | Ilves | 9 | 26 | 246 | Roo |
Honka, Anttoni | JYP | 6 | 31 | 246 | -One- |
Joo vähän harmittaa ku otin Rantakarin kaa riskin joka sit realisoitui.Kun ei virallisia protesteja ole kuulunut, niin laitan maksutietoja yksityisviestillä. Kiitos @Nelfor kisan järjestämisestä ja muille osallistumisesta, tää oli hauska peli! Alkukaudesta tuntui, että huonot valinnat tein, mutta niin vain ne kärkihepat pääosin löysi vireensä loppua kohti.
Mukana, ja voidaan ottaa lisää väkeä.Uusi kausi lähestyy, joten tätäkin kisaa voitaisiin laitella taas pystyyn. Kyselläänpä siis viime kauden osallistujakaartilta, että ketkä olisivat lähdössä mukaan?
@-One-
@auvo11
@Hukkaviiva
@Nelfor
@Linjatuomari
@Roo
@Vesterberg
@Weekend_Warrior
@Raimoton
Draftailu menee ainakin syyskuun puolelle, että saadaan mukaan mahdolliset viimeisten viikkojen pelaajahankinnat.
Lisäksi tiedustelisin vanhan kaartin näkemystä, että mahtuisiko mukaan enemmän osallistujia, jos sellaisia tarjolla olisi? Itse näkisin, että ainakin 15 osallistujaa olisi vielä ihan ok.
Mukana ja sopii puolestani ottaa lisää jengiä.Uusi kausi lähestyy, joten tätäkin kisaa voitaisiin laitella taas pystyyn. Kyselläänpä siis viime kauden osallistujakaartilta, että ketkä olisivat lähdössä mukaan?
@-One-
@auvo11
@Hukkaviiva
@Nelfor
@Linjatuomari
@Roo
@Vesterberg
@Weekend_Warrior
@Raimoton
Draftailu menee ainakin syyskuun puolelle, että saadaan mukaan mahdolliset viimeisten viikkojen pelaajahankinnat.
Lisäksi tiedustelisin vanhan kaartin näkemystä, että mahtuisiko mukaan enemmän osallistujia, jos sellaisia tarjolla olisi? Itse näkisin, että ainakin 15 osallistujaa olisi vielä ihan ok.