Pisin viestiketju..

  • 878
  • 17

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Kuka muistaa (vai näkeeköhän sen jopa jostain ilman että kaikki viestiketjut tarttis selata läpi), että mikäköhän on ollut Jatkoajan kaikkien aikojen pisin viestiketju? Noo, tähän mennessä, monet pitkätkin ketjut elää vielä.
Ainakin tuo HIFK 2002-2003 tuntuu venyvän aika kohtuuttoman pitkäksi..:D
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Nyt tapahtuu..

Olisikohan se se "Huomenna tapahtuu" -ketju, jossa puhutaan paskaa niin Pentti Matikaisesta ja IFK:n muista midaksista?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helpoimminhan sen näkee valitsemalla tuolta alhaalta "Näytä miltä tahansa ajalta" ja sitten klikkaa vastaus-saraketta.

Taitaa HIFK 2002-2003 olla aika omaa luokkaansa. Ihme kyllä en itse ole sitä lukenut oikeastaan ollenkaan ja nyt on jo liian myöhäistä aloittaa :cool:
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Moto
Helpoimminhan sen näkee valitsemalla tuolta alhaalta "Näytä miltä tahansa ajalta" ja sitten klikkaa vastaus-saraketta.

Taitaa HIFK 2002-2003 olla aika omaa luokkaansa. Ihme kyllä en itse ole sitä lukenut oikeastaan ollenkaan ja nyt on jo liian myöhäistä aloittaa :cool:

Se vaan on siinä mielessä hyvä ketju, että sieltä löytyy koko elämän kirjo. Eikä heti äkkiä lopu.
 

Huuhaa

Jäsen
Ihan asian vierestä kysyn nyt tässä samalla, että kuinka sen protestin kävi, jota HIFK-fanit täällä Jatkoajassa suunnittelivat HIFK:n toimistolle.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Kaikki viestiketjut jotka ovat saaneet yli tuhat vastausta koskee HIFKiä ja kaksi näistä on avannut tiki10
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
mikähän mahtaa olla Bluesia koskeva pitkin ketju... olisko yli 200 viestiä....?
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Viestin lähetti liverpool
Kaikki viestiketjut jotka ovat saaneet yli tuhat vastausta koskee HIFKiä ja kaksi näistä on avannut tiki10

Voivoi, eikö IFK-faneilla muuta tekemistä ole kuin kirjoitella tänne?
.. .. .. ..
Hyyyyiiiiieeeeäääähhhh. Kamala ihminen olen. Hyi minua. *lyö päätään seinään* Anteeksi kaikki IFK-fanit. Ootte hienoja tekin.:p
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti liverpool

Janos onko lukihäiriö?

Poistitkin jo viestisi
Juu katoin väärin, siis että oisit sanonu: "Kaksi viestiketjut jotka ovat saaneet yli tuhat vastausta koskee HIFKiä ja kaksi näistä on avannut tiki10".

Ei mulle sentään usein tollasii mokia tule :cool:
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti jyp17
Kuka muistaa (vai näkeeköhän sen jopa jostain ilman että kaikki viestiketjut tarttis selata läpi), että mikäköhän on ollut Jatkoajan kaikkien aikojen pisin viestiketju? Noo, tähän mennessä, monet pitkätkin ketjut elää vielä.
Ainakin tuo HIFK 2002-2003 tuntuu venyvän aika kohtuuttoman pitkäksi..:D

Ja kyseinen kausi ei ole edes vielä alkanut.:D Tiki10, kirjoittaa siihen vielä viestin numero 10.000;)
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Tuo HIFK 2002-2003 on kyllä sen verran pitkä, että mä en edes uskalla mennä lukemaankaan sitä...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos ensi vuoden menestys on kiinni viestiketjun pituudesta, uskallan laittaa isotkin rahat likoon HIFK:n puolesta ensi kauden mestaruuden suhteen. Jepu.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti mauri
Jos ensi vuoden menestys on kiinni viestiketjun pituudesta, uskallan laittaa isotkin rahat likoon HIFK:n puolesta ensi kauden mestaruuden suhteen. Jepu.

Terve Mauri. Oletko ylioptimistinen vai aprillipila??? hehehehe, kyseisessä ketjussa ei ainakaan vielä hehkuteta mestaruutta;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Korak


Terve Mauri. Oletko ylioptimistinen vai aprillipila??? hehehehe, kyseisessä ketjussa ei ainakaan vielä hehkuteta mestaruutta;)

Ajattelin vain, että jospa HIFK:t ovat ottaneet uudet keinot käyttöön...
Sitähän voisi kokeilla, ja kirjoittaa tulevan vuorokauden sisällä 8000:n viestin ketjun HPK:sta - ja katsoa, tepsiikö huomenna...Pituudella voi nimittäin olla väliä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös