Pinsseistä

  • 1 052
  • 7

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Aikoinaan kiekkopesässä oli myytävänä pinssejä.miksei tällekkin puolelle voisi tehdä pinssejä myyntiin,tuolla vasemmassa yläkulmassa on valmis mallikin.Lätkämatseissa olisi kivaa,kun näkisi tälläisia pinssejä,niin ainakin minä menisin heittämään läppää.

Eikö siitä tulisi hieman ylimääräistä rahaakin J.Ajan toimintaan,elikkä mitä mieltä tälläisesta ehdotuksesta??
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kannatan!

Kiekkopesän pinssi tuli aikanaan hommattua, ja pian sen jälkeen loputkin sen foorumin älyllisestä elämästä siirtyi Jatkoaikaan. Ei sitä pinssiä enää kehtaa matseihin laittaa, mutta poiskaan en kyllä heitä.

Jos siis Jatkoaika päättää pinssit tehdä, niin minä ainakin olen takuuvarma ostaja. Ja juttukaverin minustakin saisi, jos toinen jatkoaikalainen vastaan kävelisi.

Se on muuten perjantai! :)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin lupaan yhden kappaleen ostaa, mikäli joku niiden eteen viitsii vaivaa nähdä!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ehdottomasti...

Kannatan ideaa! Tuo sivun vasemmassa yläreunassa oleva 65:00 olisi todellakin hyvä pinssin pohja! Siitä vaan kehittelemään... PS. Jos joku IFK:n kannattaja haluaa tulla turisemaan kun palloilen jäähallissa, niin ylläni on yleensä IFK:n fanipaita numerolla 56. Tämä nyt vaan tiedoksi ja muistiin pantavaksi (tuolla numerolla ei ole kukaan koskaan edustusjoukkueessa pelannut, joten niitä tuskin on kovin montaa liikenteessä).
 
Viimeksi muokattu:
F

Flonaldo

Kyllä tälläisia suunnitelmia meillä on jo ollut. Olemme esimerkiksi selvittäneet useilta valmistajilta hintoja, kylläkin ensisijaisesti lippiksistä on ollut kyse. Noiden Jatkoajan tuotteiden myynti yleisesti kaikille on vaan sen verran iso projekti, että joku hetki tuossa kestää ennen kuin mitään pystytään kauppaamaan. Tiedotamme kyllä varmasti sitten, kun meillä on jotain mitä myydä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös