PIN-koodi?

  • 5 255
  • 29

PIN-koodisi

  • Operaattorin vakio

    Ääniä: 34 14,5%
  • Oma salasana

    Ääniä: 200 85,5%

  • Äänestäjiä
    234

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi ei?

Itseasiassa en tiedä. Se on näitä mystisiä tapojat, jotka on tehtävä silloin tällöin. "Ihan muuten vain" on varmaan se järkevin perustelu.

Vaihdatko kotisi lukotkin silloin tällöin "ihan muuten vain"?

No, jokainen tyylillään... Itselläni on sama koodi ollut jokaisessa puhelimessa koko ajan, joka taas tuli pankkikortin tunnusluvusta (siitä ensimmäisestä). Pankkikortin numerot kyllä ovat muuttuneet, mutta Pin-koodi pysyy hautaan asti samana... jota kukaan ei tiedä, kun en ole kertonut.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Vaihdatko kotisi lukotkin silloin tällöin "ihan muuten vain"?
No hehe. Olipas hassu heitto. En vaihda en. Tosin ens kuussa vaihdan kun muutan pois tästä kämpästä. Eli lukot vaihtoo mutta myös kuoret.

Sitä pin-koodia on vain hassu vaihdella toisinaan. Puk-koodin muistan ulkoa niin ei sitäkään tarvi tilailla.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No itse asiassa en käytä PIN-koodia ollenkaan. Ajattelin olla hukkaamatta kännykkääni, ja jos sen hukkaisinkin, niin eipä PIN-koodi mitään auttaisi, koska se olisi kuitenkin mitä luultavammin päällä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No itse asiassa en käytä PIN-koodia ollenkaan. Ajattelin olla hukkaamatta kännykkääni, ja jos sen hukkaisinkin, niin eipä PIN-koodi mitään auttaisi, koska se olisi kuitenkin mitä luultavammin päällä.

Sama juttu. Puhelin on duunin puolesta ja en ole ikinä käyttänyt koodeja. GSM-luuri ollut viimeiset 13-vuotta, eikä ole hukkunut kertaakaan. Duunin puolesta puhelin on minullakin 24h päällä, joten koodeista ei ole mitään hyötyä.

Puhelimessa on kaikkien korttien koodit, duunin ovikoodi ja duunin VPN-koodi. Tosin nämä on piilotettu puhelinnumeroiden sekaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itsekeksitylla koodilla mennaan. Tosin omaan elamaan se kylla liittyy, mutta koodi kumminkin. Toisaalta olen samaa mielta yllekirjoittaneiden kanssa, etta puhelimen hukkuessa se olisi kumminkin paalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös