Mahtava keskustelu, lähes huutonaurua aiheuttavaa materiaalia kohta kahdeksan sivun edestä. Yksi parhaista pitkään aikaan.
Mitä omaan kantaani asian tiimoilta tulee, niin vastasin "kyllä". Siitäkin huolimatta, että vuosia sitten ensikerran tositoimiin päästyäni kimppuuni hyökkäsi aamuyön pimeinä ja sekavina tunteina sellainen rämemajava, että alta pois ja jaffat tulloo. Sinänsä taidan olla jopa onnekas yksilö, että tämä tapaus oli kyllä täysin hoitamaton ja näitähän nykyisin harvemmin näkee. Melkein jouduin muotoilemaan kammalla keskijakauksen päästäkseni haluamilleni väylille.
"Kyllä" tarkoittaa tässä suhteessa nimenomaan huolella trimmailtua kiitorataa, kerta riitti minulle yllä mainitusta. Tälläinen on onneksi suurimmalta osalta lukumäärältään kohtalaisilta lyhytaikaisemmilta valloituksiltani löytynyt, joten yläkertaan tai minne lie kiitokset tästäkin vähästä. Ongelmaksi ovatkin muodostuneet seurustelukumppanini, joilla on ollut/on kummallinen obsessio täysposlariin. Eli vaikka allekirjoittanut on lähes polvillaan anellut, posliini on ja pysyy. Ja kumma kyllä, vaikka itseänikin vain hieman siistin ja olen tätä koettanut kannustimena käyttää, vastaus pyyntöön on aina ollut tyyliä:"näyttää sulla miehekkäältä, mulla rumalta". Ja tämä siis kaikkien pidempiaikaisten tyttöystävieni suusta.
Täytyy ilmeisesti odotella, että karvat palaavat muotiin, tai sitten korkeamman voiman keppostelut seksuaalisten mieltymyksieni suhteen joskus loppuvat.