Piletin toiminta finaalilippujen myynnissä

  • 1 305
  • 1

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun tuo playoff-kortit ja liput -ketju suljettiin, niin pari kysymystä Piletistä sitten omaan ketjuunsa:

1. Oliko muilla samoja ongelmia kuin minulla yrittäessäni saada lippuja 1. finaaliin, eli katsomokartassa näkyi vapaita paikkoja, mutta niitä ei pystynyt varaamaan? Ne sai kyllä valikoitua, mutta paikkatiedot eivät ilmestyneet näkyviin, eikä ostosta saanut vietyä eteenpäin. Samat paikat olivat kuitenkin edelleen vapaita kun sivun latasi uudelleen. Jäi tästä syystä lippu sitten ostamatta. Aiemmin en ole vastaavaan törmännyt.

2. Useampikin kertoi saaneensa peruutuslippuja 3. finaaliin vielä sunnuntaina. Itse päivystin koneella klo 11-12 ja latasin katsomon eri sektioita vähintään kerran minuutissa uudelleen, mutta en kertaakaan saanut vihreää paikkaa ilmestymään minnekään, varattuja paikkoja sen sijaan oli yllättävänkin paljon vielä jäljellä. Olikohan kyse huonosta tuurista vai mitä ihmettä tässä sitten kävi?

Selaimina molemmilla kerroilla olivat IE 7 ja Firefox 3 (kokeilin varmuuden vuoksi molempia).

Korpeaa kyllä pahemman kerran tuo Synergian olematon katsomokapasiteetti.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Minulla oli samoja ongelmia koettaessani ostaa lippuja sunnuntain 3.finaaliin. Paikan klikattuani mitään muuta ei tapahtunut kuin että se muuttui mustaksi/harmaaksi. Paikan tietoja ei ilmestynyt siihen alas kuten kuuluisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös