Pilaavatko Chätit normaalit TV kanavat?

  • 3 156
  • 28

Pilaavatko Chätit normaalit TV kanavat?

  • Kyllä, vaihdan heti kanavan.

    Ääniä: 99 43,8%
  • Ei, lähettelen myös itsekkin viestejä.

    Ääniä: 4 1,8%
  • Chätteissä viestittelevät vain teinit jotka eivät itse maksa laskujaan.

    Ääniä: 74 32,7%
  • Ei, mutta seuraan vai ohjelmaa.

    Ääniä: 25 11,1%
  • Mukavaa ajankulua

    Ääniä: 13 5,8%
  • SAASTAA!

    Ääniä: 89 39,4%

  • Äänestäjiä
    226

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Chatit, potkaise pallo maaliin kun hinuri juontaja yrittää ottaa sen kiini ja kaikki pelattavat mainokset pitäisi kieltää.. Hirveetä roskaa.

Eilen satuin juuri selaamaan kolmosen? läpi kun siellä oli joku potkupallo kisa käynnissä. Huomasin vain, että ei siellä kun yksi nimimerkki palloja potkinut ja joka maalista sai 100 pistettä ja viesti maksoi 0.95 euroa. Kyseisen nimimerkin päivän pisteet oli 24300. Eli yli 200 euroa mennyt siihen.

Mahtavat vanhemmat tykätä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Takapassi kirjoitti:
Oikeastaan mutsikin käy paremman puutteessa.

Ei mulle kyllä ainakaan. Vähän nuorempaa tekee useimmiten mieli. No joo =)

Joskus aikoinaan tuli seurattua, jos ei muuta tekemistä ollut, mutta nykyään nämä kaikki Chatit ja tennikset sun muut ottavat pahasti päähän.
Ainoan poikkeuksen tekee Urheilukanavan Chat, jota tulee kyllä usein ainakin kuunneltua. Ihan mielenkiintosta tietoa on tarttunu sieltäki tässä kuukausien varrella. Mutta missään nimessä en lähettäisi yhtäkään viestiä minnekkään. Sillekin/niillekin euroille keksii kyllä parempaakin käyttöä ajan myötä.
En nyt enää muista, mutta operaattorihan tuosta aika suuren palan ottaa. Muistanko aivan väärin, mutta olin jostain lukevinani, että esim euron maksavasta viestistä jopa 40% menisi operaattorille. Korjatkaa joku jos olen väärässä. Tosin eihän tuolla sitten ole taas minkäänlaista seksuaalista merkitystä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kyösti kirjoitti:
Chatit, potkaise pallo maaliin kun hinuri juontaja yrittää ottaa sen kiini ja kaikki pelattavat mainokset pitäisi kieltää.. Hirveetä roskaa.

Eilen satuin juuri selaamaan kolmosen? läpi kun siellä oli joku potkupallo kisa käynnissä. Huomasin vain, että ei siellä kun yksi nimimerkki palloja potkinut ja joka maalista sai 100 pistettä ja viesti maksoi 0.95 euroa. Kyseisen nimimerkin päivän pisteet oli 24300. Eli yli 200 euroa mennyt siihen.

Mahtavat vanhemmat tykätä.

Juu Pappa betalar... Jonkinlainen vastuu pitäisi olla myös televisiokanavilla?

Ylellähän on tämä maapallovisa skaba jota on juonnellut urheilukanavan tsätistä se heppu. Ko. kännyskaba on osittain "järkevä" koska siinä pitää oikeasti tietää jotain, jos aikoo pärjätä. Hupi maksaa vajaat 5 € ja sisältää 5 kysymystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös