Pikkaraiselle kenkää!

  • 83 352
  • 647

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tämän joukkueen rosterissa on puutteita, mutta on siellä nyt saatana sen verran paljon laatua kuitenkin, että 24 pistettä viimeisistä 25 ottelusta on AIVAN VITUN NAURETTAVA SUORITUS JA VALMENNUKSELLINEN MAHALASKU!

Edelleen keikutaan sääliviivan tuntumassa alkukauden tuurivoittojen ansiosta, ja yli 20 peliä olisi tässä vielä aikaa kääntää tätä kelkkaa. Odottamalla se ei kuitenkaam käänny.

Alkaa siis olla peliliikkeiden aika.
 
L

luigitar

Kuinkas usein toi Lehkosen Timppa nykyään käy peleissä? Itte en ole nähnyt pitkään, pitkään aikaan. Mutta nyt tuli kolmanteen erään sisään, olisiko nyt aika?

Äkkiäkös ne Token kanssa vielä hyppää loppukaudeksi ruoriin ja Hietaniemi jää kaveriksi nykyisestä valmennustiimistä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä yhteistä on Pikkaraisella ja siamilaisilla kaksosilla?

Ei oo mikään helppo homma saada niitä eroamaan
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Miksi sille kenkää pitäisi antaa?

Tulos kun riittää. Ei vaadita tuon enempää. Ei tarvitse kuin osallistua sarjaan ja saada pelaajat jäälle. Sen Pikkarainen tekee. Ei enempää, mutta se riittää.

Siis riittää ainakin niille, jotka päättää, mikä riittää.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kyllä tän kauden Kerhon eväät on syöty ainakin tällä valmennuksella. Piken johdolla täällä ei edes säälejä nähdä vaikka rosteri siihen pitäisi riittää helposti. Lisää pelaajia on turha tuoda ainakaan loppukauden takia. Mitä sitten voisi tehdä, jos päädytään ratkaisuun että Pikelle kenkää? En tiedä, taitaa kyllä olla vaihtoehdot vähissä:
- Kukaan vapaana oleva Myrrä tai muu vastaava ei tule paskomaan oman uransa päälle pari kuukauden pätkän takia
- Paranisiko otteet jos loppu valmennusryhmä hoitaisi kauden loppuun ja Toke hyppäisi remmiin mukaan?
- Kuka olisi edellä mainitussa skenaariossa vastuuvalmentaja, kun kenelläkään ei ole kokemusta vastuuvalmentajahommista? Tanska vai Toke?

Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että Piken johdossa ei homma ainakaan käänny ja aletaan olla siinä tilanteessa, että "jotain" pitäisi tehdä vaikka ihan vaan sen vuoksi että Kerhon johto viestittää meille kannattajille, että jatkuva häviäminen ei ole meidän Kerhossa hyväksyttävää.
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi sille kenkää pitäisi antaa?

Tulos kun riittää. Ei vaadita tuon enempää. Ei tarvitse kuin osallistua sarjaan ja saada pelaajat jäälle. Sen Pikkarainen tekee. Ei enempää, mutta se riittää.

Siis riittää ainakin niille, jotka päättää, mikä riittää.
Enpä tiedä. Kerho on maalannut itse itsensä nurkkaan. Toivola sai kenkää ja päätettiin mennä Pikellä. Ja nyt kausi on näin pitkällä, ettei taida olla mitään tehtävissä. Löytäisköhän joku sen Toivolan suunnitelman, vai oliko se tämä?

Erikoinen kausi, kun pelaajat tykkää pelata tuota sapluunaa vaikka turpaan tulee koko ajan. Aikalailla kunnianhimojaan ihmettelen. Siihen, miltä peli näyttää, taitaa olla tyytyväinen vain Petteri Sihvonen. Hänen mielestäänhän kolme-neljä kautta tätä paskaa olisi lottovoitto.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kyllä tän kauden Kerhon eväät on syöty ainakin tällä valmennuksella. Piken johdolla täällä ei edes säälejä nähdä vaikka rosteri siihen pitäisi riittää helposti. Lisää pelaajia on turha tuoda ainakaan loppukauden takia. Mitä sitten voisi tehdä, jos päädytään ratkaisuun että Pikelle kenkää? En tiedä, taitaa kyllä olla vaihtoehdot vähissä:
- Kukaan vapaana oleva Myrrä tai muu vastaava ei tule paskomaan oman uransa päälle pari kuukauden pätkän takia
- Paranisiko otteet jos loppu valmennusryhmä hoitaisi kauden loppuun ja Toke hyppäisi remmiin mukaan?
- Kuka olisi edellä mainitussa skenaariossa vastuuvalmentaja, kun kenelläkään ei ole kokemusta vastuuvalmentajahommista? Tanska vai Toke?

Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että Piken johdossa ei homma ainakaan käänny ja aletaan olla siinä tilanteessa, että "jotain" pitäisi tehdä vaikka ihan vaan sen vuoksi että Kerhon johto viestittää meille kannattajille, että jatkuva häviäminen ei ole meidän Kerhossa hyväksyttävää.
Piken johdolla tuolta kyllä noustaan tai sitten ollaan nousematta. Vai luullaanko täällä, että jonkun Jouko Myrrän saavuttua penkin taakse, alkaisi ammattilaiset yht'äkkiä naulaamaan paikoista sisään. Kerho luo kyllä tarpeeksi maalipaikkoja illasta toiseen. Trendi nyt vaan tuntuisi olevan se, että ensin itse hassataan 5 maalipaikkaa ja sitten kaveri laukoo kerran ja Kerhon maalin suulla kauhotaan tyhjää. Mutta Piken vikahan se taitaa olla.. Joukkue ei luota enää Pikkaraiseen ja ampuvat siksi, todennäköisesti protestimielessä, kaikki laukaukset logoon. Mielestäni sen jälkeen, kun Pike tuli kännissä hallille, söi pelaajien lounaat ja haukkui sen jälkeen kaikki kokkeja myöten, olisi Pike pitänyt laittaa pihalle.. Pasi Räsänen kuulemani mukaan tarjosi palveluksiaan noihin aikoihin Kerholle, mutta ei kelvannut.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Piken johdolla tuolta kyllä noustaan tai sitten ollaan nousematta. Vai luullaanko täällä, että jonkun Jouko Myrrän saavuttua penkin taakse, alkaisi ammattilaiset yht'äkkiä naulaamaan paikoista sisään. Kerho luo kyllä tarpeeksi maalipaikkoja illasta toiseen. Trendi nyt vaan tuntuisi olevan se, että ensin itse hassataan 5 maalipaikkaa ja sitten kaveri laukoo kerran ja Kerhon maalin suulla kauhotaan tyhjää. Mutta Piken vikahan se taitaa olla.. Joukkue ei luota enää Pikkaraiseen ja ampuvat siksi, todennäköisesti protestimielessä, kaikki laukaukset logoon. Mielestäni sen jälkeen, kun Pike tuli kännissä hallille, söi pelaajien lounaat ja haukkui sen jälkeen kaikki kokkeja myöten, olisi Pike pitänyt laittaa pihalle.. Pasi Räsänen kuulemani mukaan tarjosi palveluksiaan noihin aikoihin Kerholle, mutta ei kelvannut.

Joo, ihan kiva kun jollain uskoa löytyy vielä Pikeen. Kyllä, kyvyttömyys saada tästä rosterista edes keskitason liigajoukkuetta on nimen omaan Piken (ja muun valmennusryhmän) vika.

Kerho on nyt juuri siellä mihin pelaaminen riittänyt, kuten liigan varjosarjataulukko osoittaa. Ihan turha selitettä silloin mistään jatkuvasta maalipaikkojen hassamisista ja vastustajan helpoista maalaista.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Joo, ihan kiva kun jollain uskoa löytyy vielä Pikeen. Kyllä, kyvyttömyys saada tästä rosterista edes keskitason liigajoukkuetta on nimen omaan Piken (ja muun valmennusryhmän) vika.

Kerho on nyt juuri siellä mihin pelaaminen riittänyt, kuten liigan varjosarjataulukko osoittaa. Ihan turha selitettä silloin mistään jatkuvasta maalipaikkojen hassamisista ja vastustajan helpoista maalaista.
Lisätään vielä, että kun puhun Kerhon otteista täällä, niin puhun edellisestä ~ 8 matsista. Siitä Saipan perseraiskauksesta, Järvisen ja Pellin palattua alkoi pelillisesti parempi jakso. Sitä ennen olin itsekin valmis antamaan kaikille potkut ja purkamaan hallinkin.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Sehän se. Joukkue ei luota enää Pikkaraiseen.

Miksi sen siis pitäisi olla enää yhtään ainoaa hetkeäkään tuon joukkueen valmentaja?

Miksi pitäisi tuoda vielä lisää hyökkääjiä tuonne?

Pike olisi pitänyt laittaa aikoja sitten pihalle. Ja tämä känni episodi vei viimeisenkin uskottavuuden ja auktoriteetin Pikkaraiselta.
Kuten eilen sanoin. Eihän se saa edes Mosesta "kuriin" vaan sen antaa surffailla ja fuskata ihan niinkuin itse haluaa.


Peli on ollut niin hukassa ja sekaisin kuukausia, oikeastaan viimekauden lopusta että näytöt on annettu ja katse kohdistuu ensisijaisesti valmennukseen.
 
L

luigitar

Minusta eilinen "takaa-ajo" kuvasti Kerhon nykyistä tilannetta loistavasti, vaikka se tasoitusmaali lopulta tulikin.

- passiivinen
- tunteeton
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sehän se. Joukkue ei luota enää Pikkaraiseen.

Miksi sen siis pitäisi olla enää yhtään ainoaa hetkeäkään tuon joukkueen valmentaja?

Miksi pitäisi tuoda vielä lisää hyökkääjiä tuonne?

Pike olisi pitänyt laittaa aikoja sitten pihalle. Ja tämä känni episodi vei viimeisenkin uskottavuuden ja auktoriteetin Pikkaraiselta.
Kuten eilen sanoin. Eihän se saa edes Mosesta "kuriin" vaan sen antaa surffailla ja fuskata ihan niinkuin itse haluaa.


Peli on ollut niin hukassa ja sekaisin kuukausia, oikeastaan viimekauden lopusta että näytöt on annettu ja katse kohdistuu ensisijaisesti valmennukseen.
Jos ei kännissä töihin/työmaalle tulevaa valmentajaa saada potkittua pihalle niin koko seura on täysin naurun alainen.

Aina vaan huolestuneempi olen seuran tilasta kuin että tämä olisi helpottava selitys monelle asialle. Tosta pelistä muuten vähän tämmöinen tyhmempikin seuraaja näkee ettei kukaan tiedä mitä kentällä pitäisi tehdä, saati että kukaan yrittäisi ottaa tästä Saipa hässäkästä enempää kuin yhden pisteen.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Sehän se. Joukkue ei luota enää Pikkaraiseen.

Miksi sen siis pitäisi olla enää yhtään ainoaa hetkeäkään tuon joukkueen valmentaja?

Miksi pitäisi tuoda vielä lisää hyökkääjiä tuonne?

Pike olisi pitänyt laittaa aikoja sitten pihalle. Ja tämä känni episodi vei viimeisenkin uskottavuuden ja auktoriteetin Pikkaraiselta.
Kuten eilen sanoin. Eihän se saa edes Mosesta "kuriin" vaan sen antaa surffailla ja fuskata ihan niinkuin itse haluaa.
:D

Turpaanko sitä Mosesta pitäisi vetää? Mitä Pikkarainen voi tällähetkellä tehdä? Laittaa Moses katsomoon ja nostaa A:sta joku Einari Rytkölä Järvisen laidalle?
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja tästä sulla oli antaa varmaan faktaa? Taitaa olla samalla pohjalla kuin muidenkin, eli luokkaa "joku näki Nallessa edellisenä iltana".
Täälä on pari nimimerkkiä jotka aina tasaisin väliajoin heittää tän kännijutun esille niin kommentoin sitä asiaa sellaisenaan.

Taisi olla joku Takanahka ja joku muu. Voi olla ettei ollut sarkasmitutka nyt päällä, pahoittelut jo etukäteen.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
:D

Turpaanko sitä Mosesta pitäisi vetää? Mitä Pikkarainen voi tällähetkellä tehdä? Laittaa Moses katsomoon ja nostaa A:sta joku Einari Rytkölä Järvisen laidalle?

No väkivalta on aina väärin.

Vai kerrotko mulle nyt miten Moses on ansainnut esityksillään paikan kokoonpanossa ja miten hän on suoriutunut paremmin kuin A:sta Einari Rytkölä olisi?

Selvennettynä, miksi Moses saa peliaikaa eikä tämä Einari Rytkölä? Onko Moses pelannut niin hyvin että ansaitsee paikan ennen Einaria?

Ja vielä että mitäpä luulet millaisen viestin tämä antaa muulle joukkueelle kun yksi saa tehdä mitä huvittaa ja paikka pelaavassa on sementoitu.?
 
Viimeksi muokattu:

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
No väkivalta on aina väärin.

Vai kerrotko mulle nyt miten Moses on ansainnut esityksillään paikan kokoonpanossa ja miten hän on suoriutunut paremmin kuin A:sta Einari Rytkölä olisi?

Selvennettynä, miksi Moses saa peliaikaa eikä tämä Einari Rytkölä? Onko Moses pelannut niin hyvin että ansaitsee paikan ennen Einaria?

Ja vielä että mitäpä luulet millaisen viestin tämä antaa muulle joukkueelle kun yksi saa tehdä mitä huvittaa ja paikka pelaavassa on sementoitu.?
Mä luulen, että tuolla kaikki joukkueessa kyllä tiedostavat tilanteen ja sen, että kuinka kapealla Kerho hyökkäyksen suhteen menee. Tuolta ei ikävä kyllä ole varaa lyödä katsomoon tällähetkellä yhtään ketää. Oli otteet sitten millaisia tahansa.

Ja lisäyksenä vielä, että mulle olisi aivan sama miten Moses tuolla hiihtelee jos tekisi sen 25 kaappia kauteen, vaan ei saatana osu edes laiturilta järveen tällähetkellä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Silloin kun Järvinen ja Pelli oli saikulla, oli selitykset nuo. Silloinkin tietenkin hävittiin. Samoja paskoja tekosyitä ei enää voi käyttää kun molemmat edellämainitut tuli takaisin

Enää ei mene läpi. Kenelläkään.
Helvetin huono selitys että pakko peluuttaa löysää paskaa eikä mulla asialle voi tehdä mitään.
Epäonnistuneen valmentajan paskoja tekosyitä.

Kyllä siellä peluutetaan niitä ketkä "ei mitenkään missään nimessä pitäisi pelata liigaa" muissakin joukkueissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös