laimeasilli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Kysyttiin ja sanoi että ”mun moka”Onko tämän pelin lehdistötilaisuudessa kysytty Pikeltä siitä Jolyn jatkojen jäähypassituksesta?
Kysyttiin ja sanoi että ”mun moka”Onko tämän pelin lehdistötilaisuudessa kysytty Pikeltä siitä Jolyn jatkojen jäähypassituksesta?
Jaahas.Kysyttiin ja sanoi että ”mun moka”
Isoihin muutoksiin en kyllä usko tässä vaiheessa, koska kukaan valmentaja ei tule paikkaan, jossa tiedetään jo seuraava pääkoutsi.
Sellainen pieni ajatus kävi mielessä, että tänään kun ottaa kunnon persraiskauksen, kuten vähän näyttää olevan tuloillaan, niin olisiko se sitten Piken aika siinä. Ei minkään sortin pelisuunnitelmaa ja ne vähäisetkin asiat jotka ovat olleet kunnossa, niin ovat alkaneet vuotamaan.
Tähän samaan pitäisi myös sisällyttää HPK:n johtoa. Jo kolmatta syksyä putkeen ollaan tilanteessa, jossa peli on aivan sekaisin.
Isoihin muutoksiin en kyllä usko tässä vaiheessa, koska kukaan valmentaja ei tule paikkaan, jossa tiedetään jo seuraava pääkoutsi.
Tälle kuulisin mielelläni perusteita.Toivasesta ei ole uskottavan jääkiekkojoukkueen toimitusjohtajaksi.
Tälle kuulisin mielelläni perusteita.
Mulle kelpaisi ihan vakavallakin naamalla.Tuliskohan myrrä. Ihan huumorhengessä.
Ihan bullshittiä. Toivolalle on annettu 1,9me rakentaa joukkue. Jos homma menee vituiksi, niin oikea tapa korjata tilanne ei ole kaataa lisää rahaa niille joka jo sen 1 9me tuhlas.Alotetaan vaikka siitä, että vahvojen huhujen mukaan joukkueen rakennuksesta vastuussa oleva henkilö sekä tämä tj ovat eri sivulla asioiden suhteen. Toivanen johtaa tätä laivaa aivan liikaa exceliään tuijottaen - hankintoja pihdataan ja pihdataan odottaen millon mitäkin ihmettä tapahtuvan (kuten nyt tämä täysin typerä ajatusmalli että syksyllä toivotaan nuorten puhkeavan kukkaan piken valmennuksessa, ja vasta keväällä kahtellaan sitten mahdollisia vahvistuksia). Meillä on jo yksi tj aikoinaan likipitäen säästänyt seuran hengiltä, eikö siitä opittu yhtään mitään?