Pikkarainen & Suhonen

  • 23 832
  • 99

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Joku tietävä voisi varmasti valaista paljonkohan tuosta tulee säästöjä? Molemmat vissiin varsin kalliita, ja mikäli Pelicans ja Tappara maksavat palkat kokonaisuudessaan pitäisi aika isosta säästöstä olla kyse. Niko Nieminen ei voi olla kallis? Osaisikohan joku tehdä valistuneen veikkauksen säästöstä?

Nyt ei taida muita ylipalkattuja heeboja olla kuin Rajamäki? Luulisi pelkästään tämän parantavan Bluesin liiketaloudellista tulosta jonkin verran viime vuoteen verrattuna?
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Joku tietävä voisi varmasti valaista paljonkohan tuosta tulee säästöjä? Molemmat vissiin varsin kalliita, ja mikäli Pelicans ja Tappara maksavat palkat kokonaisuudessaan pitäisi aika isosta säästöstä olla kyse.
Olen antanut itseni ymmärtää, että uudet joukkueet maksavat pelaajan palkan siltä ajalta, kun hän on vuorkalla.
Niko Nieminen ei voi olla kallis? Osaisikohan joku tehdä valistuneen veikkauksen säästöstä?
Halvempi kuin Pikkarainen ja reilusti.
Nyt ei taida muita ylipalkattuja heeboja olla kuin Rajamäki? Luulisi pelkästään tämän parantavan Bluesin liiketaloudellista tulosta jonkin verran viime vuoteen verrattuna?
Edellisessä tilinpäätöksessä suurin osa valtavista tappioista oli ilmeisesti hallin puolelta. Itse joukkue ei kovin suurta tappiota tehnyt ellen väärin muista. Joukkueen tulokseen toki lienee luvassa parannusta.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Joku tietävä voisi varmasti valaista paljonkohan tuosta tulee säästöjä? Molemmat vissiin varsin kalliita, ja mikäli Pelicans ja Tappara maksavat palkat kokonaisuudessaan pitäisi aika isosta säästöstä olla kyse. Niko Nieminen ei voi olla kallis? Osaisikohan joku tehdä valistuneen veikkauksen säästöstä?
Jotain tämä tyyppistä, osa tietoa ja osa päättelyä/veikkausta. Suhonen oli/on kallis, 100K joten en valitettavasti usko että Kaanit koko palkan maksaisivat vaikka tämänsuuntaista olen kuullut. Pikkarainen 70K ja vastaavasti Nieminen ehkä 50K joten en usko että tuossa kaupassa merkittävää säästöä syntyy loppukauden osalta. Myllyniemen palkka taas oli itseasiassa aika korkea ottaen huomioon roolin joka miehelle oli tarjolla. Joten jos tiedot pitävät paikkaansa siitä että Luulaja olisi vielä jotain korvausta maksanut niin tässä on pikkaisen rahaa jopa tehty. Kaikenkaikkiaan en kuitenkaan jaksa uskoa että rahallisesti nämä viime hetken siirrot (ulos Myllyniemi, Pikkarainen, Grünn & Nöyränen ja sisään Szwez, Tuominen, Nieminen) mitään merkittäviä summia tuovat. Alle 100K kaikenkaikkiaan, lähemmäs 50K. Toisaalta näkisin asian myös niin että meiltä lähti 4 pelaajaa joista kenelläkään Myllyniemen lisäksi ei ollut asiaa loppukauden joukkueseen ja korkeintaan Nöyräsellä mitään tekemistä ensi kauden joukkueessa johtuen sopimuksesta. Tilalle saatiin kuitenkin vähän rahaa sekä kokemusta, kokoa ja näköä hyökkäyspäähän.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Suhonen oli/on kallis, 100K joten en valitettavasti usko että Kaanit koko palkan maksaisivat vaikka tämänsuuntaista olen kuullut.
Faktaa ei ole, mutta kuulostaa hurjalta, kun väität, että Blues joutuisi vielä maksamaan pelaajasta joka ei täällä pelaa eikä ole sopimuksen alainen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Faktaa ei ole, mutta kuulostaa hurjalta, kun väität, että Blues joutuisi vielä maksamaan pelaajasta joka ei täällä pelaa eikä ole sopimuksen alainen.
Muotoillaan asia uudestaan; veikkaan että Seve on lähtiessään saanut Bluesilta jonkinlaisen kompensaation sopimuksen purusta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Muotoillaan asia uudestaan; veikkaan että Seve on lähtiessään saanut Bluesilta jonkinlaisen kompensaation sopimuksen purusta.

Näin uskon kanssa, 10K tassuun ja bussilippu Lahteen. Kaikki tyytyväisiä.

Rajamäki taitaapi olla ainoa Raadon jäänne tässä jengissä ja tällä hetkellä pelaa jopa palkkansa eteen.

Ensi kaudella on sitten puhdas Hole-jengi kasassa ja uskon että silloin saadaan budjetti lopullisesti siihen haluttuun tilaan. Voi olla että Eki ei kuulu tulevaisuuden suunnitelmiin tosin vaikka mielelläni pitäisinkin Espoossa.

Vähän asian sivusta voi todeta että ensi kaudella ollaan hyvässä tilanteessa, omista jätkistä runko ja siihen 4 oikeata vahvistusta ulkomailta. Palkkasoturi-aikakausi voi vihdoinkin jäädä selän taakse, joskin tämä kausi voidaan jo sellaiseksi laskea.
 

snoukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eki pelaa koko ajan täysillä, tekee paljon työtä joukkueen eteen, pisteitä tulee eikä tee virheitä. Mitä muuta voi toivoa? Liksa on varmaan korkea mutta moniko on hinta/laatu parempi? Jatkoa Ekille ehdottomasti! Oikea joukkuepelaajan ruumiillistuma.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Ensi kaudella on sitten puhdas Hole-jengi kasassa ja uskon että silloin saadaan budjetti lopullisesti siihen haluttuun tilaan. Voi olla että Eki ei kuulu tulevaisuuden suunnitelmiin tosin vaikka mielelläni pitäisinkin Espoossa.

Olen tästä eri mieltä, Eki on ollut kohtuu päällikkö tällä kaudella.
Uskon vakaasti, että sopimusta jatketaan myös 1-2 vuota eteenpäin, palkan korotusta ei ole luvassa...
 

trap

Jäsen
Olen tästä eri mieltä, Eki on ollut kohtuu päällikkö tällä kaudella.
Uskon vakaasti, että sopimusta jatketaan myös 1-2 vuota eteenpäin, palkan korotusta ei ole luvassa...
Samoilla linjoilla. Kun kerran Eki on tällä kaudella saanut vihdoin pelinsä luistamaan, niin kyllä jatkopahvia täytyy ehdottomasti tarjota. Eilenkin voittomaali TPS:n reppuun.
 

molari

Jäsen
No niin, nyt on päästy sitten Pikkaraisestakin eroon - ei tullut turhaan ketjua aikoinaan avattua. Ei onnistuneet kumpikaan kaveri Bluesissa edes välttävästi, Suhosella olisi saattanut riittää taito, mutta liian iso tilipussi laiskisti vissiin tuttuun tyyliin savolaispoikaa. Turhia (ja kalliita) kokeilua molemmat, etenkin, kun omat junnut jopa parempia ja pelannee pikkuliksalla.

Ekille ehdottomasti jatkoa, kunnon isäntä kopissa ja kentällä, tekee duunia ja tällä kaudella muihin raastajiin se tärkein ero - tekee maaleja - niitä kavereita Bluesissa ei ole yhtään liikaa. Jatkoa tärkeää senkin takia, että ensi kaudella rosterissa paljon (jo nyt) pelaavia omia junnuja, joten kokemusta ja jatkuvuutta tarvitaan, Eki, Alanko, Lada (toivottavasti) tuovat tätä kokemusta ja jatkuvuutta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
No niin, nyt on päästy sitten Pikkaraisestakin eroon - ei tullut turhaan ketjua aikoinaan avattua.

Luulisin että tässä Nieminen-Pikkarainen vaihtokaupassa on Blues ollu se aktiivisempi osapuoli koska ovat ilmeisesti halunneet nimenomaan Niemisen Leinosen puheista päätellen. No sai Tappara rosteriinsa yhden pakin lisää joten jonkun loukkaantumisenkin ehkä kestää. Ei ole ensimmäinen kerta kun Blues ja Tappara ovat vaihtokaupoilla. Tulossa jonkinasteinen traditio?
 

Robert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitos ja näkemiin
Samoilla linjoilla. Kun kerran Eki on tällä kaudella saanut vihdoin pelinsä luistamaan, niin kyllä jatkopahvia täytyy ehdottomasti tarjota. Eilenkin voittomaali TPS:n reppuun.

Olen kuullut huhuja siitä että Raju-Eki pelaisi ensikaudella pääkaupunkiseudulla, mutta EI Espoossa. En vaan muista mistä näitä huhuja olen kuullut.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Olen kuullut huhuja siitä että Raju-Eki pelaisi ensikaudella pääkaupunkiseudulla, mutta EI Espoossa. En vaan muista mistä näitä huhuja olen kuullut.

Todennäköisesti saa vain nykyisen palkkansa HIFK:sta.
Ei siinä, brändin näköinen pelaaja.

Toivottavasti jatkaa täällä.
 

axe

Jäsen
Luulisin että tässä Nieminen-Pikkarainen vaihtokaupassa on Blues ollu se aktiivisempi osapuoli koska ovat ilmeisesti halunneet nimenomaan Niemisen Leinosen puheista päätellen. No sai Tappara rosteriinsa yhden pakin lisää joten jonkun loukkaantumisenkin ehkä kestää.

Ite tulkitsen lausunnoista niin päin että Tappara se alotteellinen oli. Pakille oli kova haku päällä ja Blues oli valmis luopuun Pikkaraisesta mutta asetti hinnaksi Niemisen. Ja kun pakkia tarvittiin enemmän kuin hyökkääjää, niin se hinta maksettiin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Todennäköisesti saa vain nykyisen palkkansa HIFK:sta. Ei siinä, brändin näköinen pelaaja.
Onhan Eki myös hyvin paljon Sheddenin näköinen pelaaja kanssa. Hifk:n brändi on ollut sen verran hukassa tällä kaudella, että voihan Eki olla jonkun maineenkääntämispelastusoperaation keulakuva. Toisaalta Ekin hankkiminen tuntuisi vähän liian fiksulta liikkeeltä Matikaisen hankinta historian huomioon ottaen. Mutta ei siinä mitään, onhan Eki näitä ifk:n omia poispotkimia junnuja ja varmaan pelaaminen kasvattajaseurassa saattaa jollain tavalla kiinnostaa. Toivottavasti kuitenkin Eki pysyy Bluesissa, tai jos lähtee niin toivottavasti suuntaa sitten ulkomaille.

Jottei menisi ihan ketjun aiheen ohi, niin poiminto Ilves - Tappara ketjusta:

Pikkarainen-Salmela parille tuli joku pelinlukuvirhe, jonka ansiosta Ilveksen Bishai pääsi aivan vapaana maalin edestä lyömään upean poikittaissyötön verkkoon. Lähin Tapparan mies oli varmaan 20 metrin päässä.

Pikkarainen pelasi kohtalaista peruspeliä, mutta oli voittomaalin aikana jäällä ja pahasti ulkona tilanteesta.
Jep, jep... :)
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Faktaa ei ole, mutta kuulostaa hurjalta, kun väität, että Blues joutuisi vielä maksamaan pelaajasta joka ei täällä pelaa eikä ole sopimuksen alainen.

Eikös siinä teitin naapurissa ole joukkue joka aikanaan on maksanut 3 päävalmentajallekin palkkaa...yksi valmentsi kyseistä joukkuetta, yhden kohtaloa en tarkasti muista taisi viettää sapattia ja yksi hoiteli Tapparan valmennusta...purjehtija maksoi osuuden palkasta.
Näin ainakin muistelisin asian oleen.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Suhonen uuh, Pikkarainen uuh, Lajunen Ville on ottanut äijäpakistoa enemmän kuin mitä Pikkaraisen Kimmo on koskaan sängellään perässäpysynyt. Sori. Kimmo. Kyllä tolla sängellä pillua saa, muttei sukua Espoossa. Kiitos!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuossa ylempänä olevat seikkailut kuuluvat ehdottomasti siihen, että nyt ollaan hyvissä kyttäysasemissa näiden kavereiden suhteen. Itse olin tänään kaljalla Summasen Ramin kanssa. Sovittiin, että mä hoidan homman tästä lähtien.
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Itse olin tänään kaljalla Summasen Ramin kanssa. Sovittiin, että mä hoidan homman tästä lähtien.

Jaa joukoturkkamaisen mouhoamisen ja urpoilun? Joku ihmeen juhlailta Espoossa, kun kirjoitukset ovat näin mielenkiintoisia?
 

Bandana

Jäsen
Paina, paina, Dwayne! Fight the moderation machine!

Pikkaraisesta ja Suhosesta ollaan tosiaan viimein päästy eroon ja toimikoot molemmat nyt lopullisina opetuksina siitä, että mitään pikkuseuroissa (Pelicans, HPK) alistaneita puolustajia ei tänne enää palkata. Sulku oli jo lähellä epäonnistumista, mutta täytti paikkansa kohtalaisesti vaikka tehot HPK:n ajoilta putosivatkin. Pikkarainen ja Suhonen olivatkin sitten jo täydellisiä epäonnistumisia.

Espoossa on sen verran hyvä omien puolustajien tuotto, että riittää kun hankintaan muualta vain luotettavia peruspuolustajia tyyliin Alanko, Huczkowski. Kurki ja Lajunen ovat olleet loistavia esiinmarssijoita tällä kaudella ja kyllä meidän Gussellakin riittää vielä pelivuosia ja voittomaaleja vaikka muille jakaa. Mutta mehän emme ole kommunisteja.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En jaksa kirjoittaa kalsariketjuun tällä kertaa, niin menkööt tänne kun tämä jo saavutti miltei vastaavan statuksen. Suhonen on ollut vissiin ihan passeli Pelicansissa, mutta Pikkarainen lienee paska missä tahansa. Joka tapauksessa Vittuun molemmat!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Pikkarainen: – "Tapparan pelitapa sopii minulle paremmin. Näin vanhemmiten sitä on tullut jotenkin hitaaksi. Bluesissa piti koko ajan kääntää peliä mahdollisimman nopeasti, täällä on enemmän aikaa miettiä seuraavaa siirtoa ja mennään usein paljon yksinkertaisemmin."

Eipä kyllä ole tullut yhtään ikävä tätä hidasta ja kankeaa hasardia. Pikkikselle ei vain sopinut kiekollinen ja nopea pelitapa, jonka takia hänet varmaan Bluesiin hankittiin.

Hyvä jos luistaa Tapparassa paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös