Pietarinkadun Oilers Go Go!

  • 11 209
  • 38

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Radio City ja lauantai kello 10-12, sekä uusinnat ma 18-20 ja ti 20-22.

Tähän ketjuun voi ilmoittautua kaikki kyseisen ohjelman fanit!
Kertokaa kuinka aktiivisesti kuuntelette ja mistä sketseistä pidätte.

Viimekertainen (9.8.03) lähetys oli mielestäni mainioin taas
vähään aikaan. Mm. Matin kiertoajelu, Dimmun ruumishuone
vierailu, tv-lupatarkastaja ja Naisen logiikkaa -sarja olivat
mainioita!

Joten kommentteja ruudulle..

e:ajat päivitetty
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kyllä! Go go on loistava ohjelma. Unohdit viime lauantaina Mad Drivring Schoolin. Todella loistavaa...Ainoa mistä en viime aikoina ole pitänyt on ollut tämä Kimi ja Jenni - Jenni ja Kimi, jossa on menty jo välillä turhankin pitkälle.

Toivottavasti lätkäkauden alettua pelaajat ja julkimot taas äänittävät näitä välispiikkejä. Allekirjoittaneen suosikki on Nylon Beatin tyttöjen "Moi täs on Jonna. Ja Erin. Me kuunnellaan Pieetarinkasdun Oilers Go Gota koska lätkäpelaajilla on sikahyvät perseet."
 

Vaicci#63

Jäsen
Ilmottaudun.
Aivan mahtava "shouy", aina lauantaisin pitää kuunnella, sekä päivällä että yöllä.

Se saatananpalvoja-sketsi oli aika hauska...:) Hehe...
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Minäkin ilmoittaudun!

Viime aikoina ei ole tullut kuunneltua, mutta kauden alettua varmasti. Hmm...ohjelma tulee kahdesti, onko jälkimmäinen uusinta vai mikä on homman nimi?

Parhaiten on jäänyt mieleen Jan Calounin välispiikki: Moi, täs on Jan Caloun terve perkele mita kuuluu, Pietarinkadun Oilers Go Go, taata moskaa koko shou.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
Pari vuotta sitten ilmestyi seinälleni Mato Valtosen aito pelipaita, joka ei ole siitä sen koomin lähtenyt.

Mitä viddua? Miten sulla voi olla Madon aito Oilers-paita, kun se on minulla? Vai väitätsä että Mato on uransa aikana käyttänyt peräti KAHTA paitaa?

Tää minun Madon paita on vuodelta 1993 (silloin sen värit muistuttivat vielä kovasti IFK:n pelipaitaa, toisin kuin nykyään).

Olis muuten mielenkiintoista tietää, notta kumman päällä, sinun vai minun, Madon pelipaita näyttää kesän terassikauden jälkeen kireämmältä? Väittäisin olevani vahva voittajaehdokas...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä miksi, mutta putoan joka kerta kuullessani 'Kyrö...Kari-Pekka Kyrö...Käry...' -osion. Varsinkin se loppukiihdytys tehoaa aina:)
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti RV16
ohjelma tulee kahdesti, onko jälkimmäinen uusinta vai mikä on homman nimi?
Kyllä, uusintahan se.

^^minunkin mielestäni tuo Kimi-Jenni sketsi on jo vähän loppuun
kulunut. Ei Kimin ääni ole enää mikään niin hauska juttu.

Sen sijaan K-P Käry jutut ja Virmanen & Hjallis tehoaa. Vaikkakin
tuossa Hjalliksessa on vähän sama tuon äänen kanssa, mutta
sisältö on paljon tasokkaampaa.
 

Aksu

Jäsen
Aina kuuntelen ja tulen varmasti kuuntelemaan jatkossakin jos ja kun taso pitää. Lätkäkauden alkaessa hommaan tulee vielä lisäpotkua paljon.

Tuoreimmista jutuista viime kertaisen Matin kiertoajelu oli aivan hervoton. Nauroin katketakseni. "Ottaako joku salmaria..."

Hämmästyttävän samanhenkisiä olemme. Minustakin Kimi ja Jenni on tullut tiensä päähän.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Nikke
Kyllä! Go go on loistava ohjelma.

Toivottavasti lätkäkauden alettua pelaajat ja julkimot taas äänittävät näitä välispiikkejä. Allekirjoittaneen suosikki on Nylon Beatin tyttöjen "Moi täs on Jonna. Ja Erin. Me kuunnellaan Pieetarinkasdun Oilers Go Gota koska lätkäpelaajilla on sikahyvät perseet."

Jep, joka lauantai yritän muistaa kuunnella ohjelman. Musavalikoimakin poikkeaa miellyttävästi kanavan muusta ohjelmistosta ("Shit music - only").

Eikös toi NB:n tyttöjen mainos mee pikemminkin näin "Moi täs on Jonna. Ja Erin. Meidän mielestä Pietarinkadun Oiiiillersseilla on tosi läskit perseet."
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Liityn joukkoon iloiseen!

Nyt kesäkeleillä on jäänyt kuuntelu vähemmälle, mutta talviaikaan takuukuuntelussa.

Pekka-Kari-Käry-Kyrö, Hjallis ja Valtteri tulevat nyt äkkiseltään parhaina mieleen.

Aivan käsittämätöntä bullshittiä, kenelle tätä oikein tehdään? Lisää tällaista...

Katelkaa!
 

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mukana ollaan!

Vaikkakin näin kesäaikaan kuuntelu on jäänyt vähän vähemmällä. Mutta kunhan kausi pääsee kunnolla vauhtiin niin eiköhän juttujenkin taso taas nouse takaisin omalle tasolleen. Erityisesti mieleen on ohjelmasta jäänyt se kuuluisa Ari Ahosen puhelinsoitto jypille.
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Ilmoittaudun joukkoon hurjaan.

Uskomatonta bullshittiä, voikun parhaat palat koottaisi joskus CD:lle

Tästä lähtien määrän jatkoaikalaisille käytettäväksi ainoastaan anttiperspirantti deoddoranttia, ja kaiken maailma alppiteltat kielletään!
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ilmottaudun ohjelman fanien joukkoon. Olenpa ollut showssa mukanakin, kun viime talvena JYP-faneja haastateltiin... ja jauhamassa paskaa tapani mukaan suut ja silmät täyteen.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Mitä viddua? Miten sulla voi olla Madon aito Oilers-paita, kun se on minulla? Vai väitätsä että Mato on uransa aikana käyttänyt peräti KAHTA paitaa?

Tää minun Madon paita on vuodelta 1993 (silloin sen värit muistuttivat vielä kovasti IFK:n pelipaitaa, toisin kuin nykyään).

Olis muuten mielenkiintoista tietää, notta kumman päällä, sinun vai minun, Madon pelipaita näyttää kesän terassikauden jälkeen kireämmältä? Väittäisin olevani vahva voittajaehdokas...

No tuosta terassikauden jälkeisestä elämästä en mene takuuseen. Minä nimittäin olen pienentynyt kesän mittaan. Luovutan "kunnian" mukisematta Sinulle.

Kyllähän tuo meikäläisenkin #18 muistuttaa aika lailla HIFK:n vastaavaa, mutta ei se mitään. Kunhan nyt on muuten hyvä. Kait sillä pahuksella on vielä kolmaskin paita. Ainakin luulisin olevan. Tuskin Mato ilmankaan pelailee. Ainoa syy on kuitenkin rätin toimiminen lämmikkeenä.

Tuo meikäläisen paita on siinä mielessä kiinoisa kappale, että sen selässä on koko joukkueen nimikirjoitukset. Nyt on sitten todistettu, että Lindforssin Sakkekin osaa kirjoittaa. Tai ainakin melkein...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
Nyt on sitten todistettu, että Lindforssin Sakkekin osaa kirjoittaa. Tai ainakin melkein...

Meikäläisen jälkikasvu hankki Saken nimmarin fanipaitaan sinä vuonna kun surullisen kuuluisa Mike Eaves oli IFK:n koutsina.
Poitsu kertoi vakavalla naamalla, että siinä kirjoitussession aikana Sakke ehti pudottaa tussin kahdeksan kertaa...
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Ohjelman suuriin faneihin kuulun itsekin, tässä juuri odottelenkin uusinnan alkua, kun itse lähetys jäi Marski-cupin takia kuulematta. Toki show on paljon parempi kiekkokauden aikana, kesäaikaanhan ohjelma keskittyy lähinnä muusikoiden tekemisiin ja sketsihuumoriin. Pidän kuitenkin enemmän jääkiekkohuumorista, taso tulee siis nousemaan muutaman viikon kuluttua.

Surullisenkuuluisassa fanihaastattelussakin tuli oltua, mutta kuulijoiden mielenterveyden takia osuudestani oli pätkitty herkkä tilitykseni suhteesta Hippoksen kaiteisiin. Muuthan siellä sitten pölöilivät senkin edestä, eli parempi näin...
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Nostetaan nyt vanhaa ketjua ylöspäin.

Olen alkanut kuunnella kyseistä ohjelmaa, ja täytyy kyllä sanoa, että parempaa radio-ohjelmaa ei kovin äkkiä löydy. Aivan loistavia kohtia paljon, Nilviäiset ovat hyviä juontajia, Hjallis FM naurattaa aina, ja sitten on vielä Kimmo Ahteri.

Viime kerralla tuli helmiuusintana Sakari Kuosmanen, joka kertoo lätkävitsejä paskalla. OLITSÄ KUULLU TON? :) Iha Oikeesti! ;D

Niillä pyörii nyt muuten joku haluatko lätkätoimittajaksi kilpailu, johon voi ilmoittautua ainakin ylex:n sivujen kautta.

Itse kuuntelen lähes joka kerta vasta uusinnan, koska ensimmäinen lähetys tulee jo klo 10 (ennen klo 12), se on liian aikaista ainakin meikäläiselle. Tosi huonoo bisnestä! :)
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Jaha, on näköjään tämäkin ketju mennyt ohi silmien.

Viimeviikkoinen tarina Peltosen Onni-koirasta ja joulun hotellireissustaan oli kyllä kaikessa ääliömäisyydessään loistava. Lisää näitä! (vaikken olekaan masokisti) Tosin viihdyttävyyskerrointa nosti ehkä sekin, että muutamien jatkislaisten kanssa on koiramaisia inside-juttuja.. vuh vuh.

Melko huolestuttavaa, että muutamia OGG:sta mieleen tunkeutuneita sanontoja on tullut viljeltyä itsekin. Esimerkiksi sitä "Heei hei heii!":tä on helppo käyttää lähes tilanteessa kuin tilanteessa. Ja me kun tykätään kohuilla, kohun paljastumisen jälkeen voi rääkyä kanssaihmisten korvaan kärykärykarikyrökärykärykyrökaripekkakyrökärykyrö -settiä, jos pokka kestää.

Ikävä kyllä minäkin joudun tunnustamaan olleeni samassa porukassa Kemulatorin ja Tj:n kanssa, joskaan en valehdellut letkajenkkaavani muiden jengien fanien kanssa... Elämäni yksi järkyttävistä ja tunteet seisauttavimmista kokemuksista huomata, että toinen Nilviäinen näytti elävänäkin jopa normaalilta ihmiseltä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti Mahtiankka
..ensimmäinen lähetys tulee jo klo 10 (ennen klo 12), se on liian aikaista ainakin meikäläiselle.
Onko tuo nyt totta että ohjelma alkaisi tulemaan taas klo 10:00
alkaen. Ainakin vielä tämän päivän ohjelmatiedoissa luki että
ohjelma tulee normaalisti klo 12:00. Kerran kyllä olin itsekin
ohjelmassa tuonlaista juttua kuulevinani.

Tämähän (klo 10:00) oli siis ohjelman alkuaikoina se normaali
aika jolloin ohjema tuli, mutta tämä YLEX:n klo 12:00 sopisi
minulle(kin) myös paremmin. Kuka sitä nyt lauantaina kymmeneltä
on jo hereillä.
Plussana tietenkin ohjelman uusinta keskiyöllä, jota Mafia-
aikoihin ei tullut.
 

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti stiflat
Onko tuo nyt totta että ohjelma alkaisi tulemaan taas klo 10:00
alkaen. Ainakin vielä tämän päivän ohjelmatiedoissa luki että
ohjelma tulee normaalisti klo 12:00. Kerran kyllä olin itsekin
ohjelmassa tuonlaista juttua kuulevinani.

Kyllä vain, ensiviikosta alkaen ohjelma siis alkaa jo kello 10.00. Olipahan taas tänään nauruhermoja koetteleva lähetys. Pääsi Heleniuskin kerrankin edustamaan. Ja Ville Varakas, kaikkien naisten ihanne.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Löytyykös?

Mielestäni paras sketsi mitä olen kuulut Oilersilta on se Sundin-juttu. "Ruotsilla ei ole kenttäpelaajia kentällä... Ja Sundin tekee maalin!" Jos jollain ois kyseistä sketsiä tietokoneella, niin olisko mahdollisuutta lähettää se minulle? Tai ylipäätään jos jostain nettisivustolta sais semmosen imuroitua.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tän viikon Oilers Go Go:ssa oli aika paha Pentti Lindegren-parodia. Aika hyvin onnistuivat imitaatiossa.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Viestin lähetti Master Chief
Tän viikon Oilers Go Go:ssa oli aika paha Pentti Lindegren-parodia. Aika hyvin onnistuivat imitaatiossa.

Repesin melkoisesti Linkun Amerikan English jääkiekkokuulutusten aikana. Aikaisemmassahan lähetyksessä soittivat Linkun oikeata Amerikan Englishia World Cupin ottelusta. Kovin kaukana ei ole parodia ja todellisuus toisistaan...
 

Vaicci#63

Jäsen
Täälläkin tuli repeiltyä aika pahasti Linkku Lindegren-sketsin aikana. Myös se toimittajasketsi on hyvä, Torakkako sen nimi oli.

Ässösssieissön!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös