Pieni ja loistava peli

  • 517 451
  • 1 540
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Pihvi kirjoitti:
Sama. Järkyttävän addiktoiva, tai sitten oon vaan sairas.

Neljänteen championiin oon muutaman kerran päässy, mutta se ilkeä kapteeni Koukku ratkaisee aina pelin jollain 100 pinnan turbohyökkäyksellä. Ainoa mikä tuntuu oudolta on se, että ilmeisesti asemyyjän luona ei tarvitse käydä ollenkaan? Champin piestyään saa niiden miekan, joka tuntuu olevan aina parempi kuin mitä asemyyjällä on tarjota. Ekat 3 ukkoa taas pystyy ihan hyvin pieksemään nyrkeillä.

Sanokaas jotain hyviä taktiikkavinkkejä.. eka champions battle on selvitetty, mutta aika hiljaista sen jälkeen

edit: nyt kolmannessa champions battlessa.. öpaut 3 jäi vastustajalle..
 
Viimeksi muokattu:

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
emest kirjoitti:
Sanokaas jotain hyviä taktiikkavinkkejä.. eka champions battle on selvitetty, mutta aika hiljaista sen jälkeen

edit: nyt kolmannessa champions battlessa.. öpaut 3 jäi vastustajalle..

panosta voimaan ja nopeuteen..sitten töni reunapiikkeihin...ainakin minä voitin kaikki..aika pitkäkestoinen peli kyllä..
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Miten helkutissa saa tuon alastulon toimimaan? Pitkissä hypyissä jätkä menee aina selälleen.

Edit: No nyt onnistuu, sairaan etukenossa pitää näköjään olla. Mutta pisteeni ei mitenkään noussut vaikka alastulo oli telemarkkia.
 
Viimeksi muokattu:

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mr.Moon kirjoitti:
Miten helkutissa saa tuon alastulon toimimaan? Pitkissä hypyissä jätkä menee aina selälleen.

Etunojaa vaan tarpeeksi ja alastulo tarpeeksi myöhään
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Parinkymmenen minuutin treenin jälkeen enkka 563.9 eikä se siitä parane... Yhdestä hypystä sain kaikilta tuomareilta 20! Pituutta oli tosin vain joku 124m. Aika hauska peli.
 

Naughty_S

Jäsen
rectum kirjoitti:
Mäkihyppyä norjalaisittain.

http://www.agensgames.com/game.php?id=19&lang=eng

Enkat tällä hetkellä 556,9. Jatketaan harjoituksia.
Menee osin offtopiciksi ja varsinkin väsymyksen piikkiin, mutta pari ensimmäistä yritystä päin persettä menneellä ponnistuksella, takapainoisella rimpuiluilmalennolla ja perseelleen rinteeseen mätkähtämisellä kirvoitti hyvät naurut. Tyylipisteitä tuli 2,5-6.

edit: 20min treenillä sentään jotain järkeä tuohon hommaan, mutta piste-ennätys vasta 559.

e2: jipii, 566,4, vaikka toinen hyppy olikin melkoisen vaisu
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Red Devil kirjoitti:
Muutaman treenihypyn jälkeen 585 pistettä.
Jatketaan...

Millaisia leiskautuksia porukka on parhaimmillaan saaneet? Oma ennätys taitaa olla noin 127m, ja siitä ei tule kuin noin 280 pistettä? Mikä on mielestänne paras lentoasento? Kroppa kiinni "ylempään" sukseen, suksien välissä, vai enempi pystysuorassa? Millään en pääse 130 metriä. Olisi tosi mielenkiintoista nähdä millainen kärkisijan haltijan hyppy on ollut.

Edit: Anturille kiitos. Noin näyttäisi olevan. Samantien 2*130m ja pisteitä 580.
 
Viimeksi muokattu:

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Mr.Moon kirjoitti:
Millaisia leiskautuksia porukka on parhaimmillaan saaneet? Oma ennätys taitaa olla noin 127m, ja siitä ei tule kuin noin 280 pistettä? Mikä on mielestänne paras lentoasento? Kroppa kiinni "ylempään" sukseen, suksien välissä, vai enempi pystysuorassa? Millään en pääse 130 metriä. Olisi tosi mielenkiintoista nähdä millainen kärkisijan haltijan hyppy on ollut.
134 metriä tuli liidettyä pienen reenin jälkeen. Kokonaispisteet 564. Pelin aloittaessani ajattelin, että etukenossa kädet heiluen on absoluuttinen liitoasento ja niin onkin tullut parhaat tulokset. Mutta tiedä häntä, pitääkö tuossa hakea erilaisia tyylejä. Ja kannattaa lähteä puomilta tuulen ollessa puoltoista metriä myötäistä, vaihtuu sopivasti vastatuuleksi hyppyrin nokalla. Pitääkin tästä mennä kokeilemaan uutta ennätystä...
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
emest kirjoitti:
Sanokaas jotain hyviä taktiikkavinkkejä.. eka champions battle on selvitetty, mutta aika hiljaista sen jälkeen

edit: nyt kolmannessa champions battlessa.. öpaut 3 jäi vastustajalle..

Ite suosin seuraavaa:

Panostetaan ainoastaan voimaan, staminaan ja vitalityyn. Vihua tönitään pois mahdollisimman paljon kunnes sen sininen energia on alle 10, jolloin pystyt lyömään sitä ilman, että vihu kostaa. Näillä ilmaisilla pommeilla ja tauntilla siis mennään. Myöhemmässä vaiheessa kun ukkosi on tarpeeksi iso; Vihua pystyy tönäisemään, mutta vihu ei yletä lyömään sinua. Näin vastuksen saa helposti tönittyä rotkoon asti jos ei jaksa mättää ~200 pinnan edestä tukkaan. Asetta ei siis tarvitse missään vaiheessa ostaa, ja syndejä päivittelee joka toisen tason välein, tai jos rahaa riittää niin useammin. Harvemmin kuitenkaan kannattaa ostaa esim. kahta kypärää peräkkäin, vaan ennemmin jättää yhden välistä. Tämä pätee myös kilpeen ja rintapanssariin. Halvempia suojia voi ostaa useamminkin.

5 champ oli mulle lopulta pelin selkeästi pahin vastustaja, jonka sain tuurilla tapettua kolmella peräkkäisellä tauntilla ollessani jotain 7-60 tappiolla. Tämän jälkeen loput ukot olivat todella helppoja. Loppuvaiheessa kuitenkin tuntui, että pelissä olisi bugeja suht paljon. Välillä vihulla oli jo taistelun alkaessa heathia tyyliin 23/170 tai vastaavasti 190/100.. Myöskään vastuksen kamoja ei (usemmiten) näkynyt? Välillä ne oli kentällä alasti, ja silti armorit oli yli 100 ja nyrkillä tekivät damagea yli 50 vaikka eivät olleet erityisen vahvoja.

Strenght 31, vitality 12, stamina 12 ja kaikki muut 1. Noilla mentiin vikaan champiin. Niin, ja aikaahan kannattaa varata. Mulla meni tähän asti rapiat 3h, ja enemmänkin voisi jatkaa jos haluaisi, koska tuon vikan jälkeen saa vielä mestarina ottaa haasteita vastaan.

edit.
Tohon alle sen verran, että tosiaan SS:ssä ei ole mahdollista tallentaa. Juuri tämän takia loppuvaiheissa on erittäin hermoja säästävää noudattaa tuota ilmaisen lyönnin systeemiä vaikka johtaisit 100-8, koska kun vihu iskee viimeisillä voimillaan se +100 criticalin niin kyllähän se syö miestä 2 tunnin tahkoamisen jälkeen. Ja juuri 1. ja 3. (jos tämä on se Slave Driver) champpi ovat alkuvaiheissa (ja lopulta koko pelissä) ne tiukimmat taistot. Nämä kun selvittää niin on voiton puolella.

Ja sit vielä semmonen, että aina kun lyö, niin lyö sillä alimmalla quick-napilla. Oma jätkä kun osuu kuitenkin suht harvoin, eikä niissä vahinkomäärissä suuria eroja ole pl. criticalit joita tulee kyllä tuolla quick-attackillakin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Olikos se niin että tässä Swords&Sandals -pelissä ei ollut minkäänlaista save-mahdollisuutta? Hermo tuppaa pettämään kun saa neljännen kerran peräkkäin toiselta champilta turpaan kertalaakista ja eiku koko homma alusta...
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mr.Moon kirjoitti:
Millaisia leiskautuksia porukka on parhaimmillaan saaneet?

155.5 metriä on ennätys ja 665.9 piste-ennätys kisassa. Paras lentoasento menee likimain niin, että sukset samaan suuntaan kuin mäki on.

Edit. Eli siis alussa sukset on melkein vaakasuoraan ja siitä sitten pikkuhiljaa tulevat alaspäin samanlaisella profiililla, kuin mäessäkin on. Kun löydätte sellaisen kohdan, että se mäkimies ei itsestään juurikaan käänny mihinkään suuntaan, niin olette suurinpiirtein optimaalisessa kulmassa siihen mäen kohtaan nähden. Lopussa tämä ei päde.
 
Viimeksi muokattu:

Mace

Jäsen
hihhu kirjoitti:
155.5 metriä on ennätys ja 665.9 piste-ennätys kisassa. Paras lentoasento menee likimain niin, että sukset samaan suuntaan kuin mäki on.

Kyllä tuossa lentoasennossa (koska ei se ero oikein muuallakaan voi olla) on väkisinkin joku kikka, joka sitten tuo pituutta lisää kymmeniä metrejä, koska "normaalisti" hypäten 140 metriä ei ylity mitenkään. Siis jos liitää kohtalaisen vahvassa etukenossa, kuten mäkihyppääjän voisi olettaa parhaiten liitävän.
 

scholl

Jäsen
#51 kirjoitti:
Tuolla Pako ketjussa oli tällainen peli:
http://www.funnygames.nl/spel/prison_break.html

Tarkoituksena on siis yrittää karata vankilasta Scofieldin hahmossa. Ei ole muuten ihan helppoa. Itselleni ainakin yritykseksi jäi, mitä nyt muutaman kerran yritin.

Vaikka painoin kartan mieleeni niin minulle ei avautunut miten se toinen valokeila pitäisi harhauttaa. Pääsin siitä eteenpäin, missä on ensimmäinen valokeila ja vartija, mutta se toinen valokeila tuntuu mahdottomalta esteeltä. Sehän on jo loppusuoralla.
 

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
scholl kirjoitti:
Vaikka painoin kartan mieleeni niin minulle ei avautunut miten se toinen valokeila pitäisi harhauttaa.
Siinä tiiliseinässä on tummempi varjokohta, jossa valokeila ei osu. Tai osuuhan se, mutta hälytys ei ainakaan ala soida siinä seisoessa. Tarkkana loppuhypyn kanssa.
 

Messenger

Jäsen
scholl kirjoitti:
Vaikka painoin kartan mieleeni niin minulle ei avautunut miten se toinen valokeila pitäisi harhauttaa. Pääsin siitä eteenpäin, missä on ensimmäinen valokeila ja vartija, mutta se toinen valokeila tuntuu mahdottomalta esteeltä. Sehän on jo loppusuoralla.

Seinän vieressä on tummempi kohta jossa seisomalla keila ei huomaa sinua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös