Mainos

Pienet asiat, jotka saavat hjuvalle mielelle

• 5 873
  • 34

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämmöinen ketju löytyi, kun tuli tuossa niin hyvä fiilis kentältä.

Eli vastaus kysymukseen: Ässäsyöttö tenniksessä. Siis oma ässäsyöttö. Iskulyönti verkoltakaan ei tunnu ihan yhtä hyvältä, vaikka onhan sekin jees.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Juuri avattu olut.

Joku asia mitä odottaa. Esim. lomareissu tai joku kiva tapahtuma.

Hieno keli.

Puhdas omatunto(viimeksi noin 19 vuotiaana).

Ja onhan tyttöset kivoja. Kerhoa en mainitse, koska se ei ole minulle pieni asia.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viime joulukuusta saakka olen ollut työttömänä mutta noudatan ns normaalia vuorokausirytmiä. Aamulla viimeistään kasilta ylös ja kahvin keittoon. Saa hyvälle mielelle kun siemailee kahvin takaterassilla savukkeen kera ja haistelee aamuista ilmaa. En ole vuosiin ollut näin onnellinen.

Makinpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Japani
Ai Otsukan vajaan kymmenen vuoden takaisten live esitysten katsominen, niin iloisia ja energisiä esityksiä että väkisinkin piristyy. Kunpa vain olisin voinut olla tuolloin paikan päällä katsomassa...

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Legendaarinen Ronn Moss a.k.a. Ridge Forrester on taas kerran vierailemassa Suomessa.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hyvälle mielelle saa ketjun ensimmäisten viestien lukeminen yli 20 vuoden takaa. Helvetti, en ole ollut edes 22 vuotta.

Aikamoinen matka. Sama tyttö on edelleen matkassa, jota olin lähdössä moikkaamaan tuossa yhdessä viestissäni ja elämä ihan kohtalaisen mallillaan. Ei pieniä asioita enää nämä, mutta saavat edelleen hyvälle mielelle.

Nyt pitää lähteä poikaa roudaamaan lipunnostovuorolle. Sekin saa nyt ihan hyvälle mielelle jo, aurinko paistaa ja kotona odottaa reilu brunssi sekä jälkilähetyksenä NHL:ää. Äsken herätyskellon soidessa ei ollut aivan yhtä positiiviset fibat...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy