Pidätkö kylpemisestä?

  • 4 049
  • 36

scholl

Jäsen
Nyt kun asia tuli puheeksi niin merilevämoskakylpyvaahto on loppu. Eli kylpyyn ei ole asiaa. Muuten käyn siellä, jos jalat ovat urheilusta kovin kipeänä tai sitten jurrissa joskus 04-05 kun tulen baarista. Joku viitisen kertaa olen nukahtanut sinne ja herännyt niska kipeänä vedestä.

Aika harvoin kyllä tulee kylvettyä. Ehkä alle 10krt vuodessa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nuorena miehenä, kun asuin vielä vanhempien luona ja meillä oli kotona amme, tykkäsin kovastikin kylpeä. Oli ihana mennä ammeeseen ja laittaa vesi valumaan. Alkuun oli vähän kylmä, mutta lämpimän veden lisääntyessä ammeessa alkoi tulemaan lämmin ja juuri se, kun alkoi vilu muuttumaan lämmöksi oli ihan sika siisti vaihe koko kylpemisrituaalissa. Se oli ihanaa aikaa. Sai rauhassa tutustua itseensä lämpimän veden ympäröimänä kenenkään häiritsemättä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Poreamme muuten ei ole ikinä oikein sytyttänyt mua. Minun mielestäni kun kylpee, niin kyllä siinä pitää olla sellaista retrohenkisyyttä mukana, eli vanha kulahtanut amme on paras aidon kylpemisnautinnon saamiseksi.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tässähän on se paradoksaalinen juttu, että kylpeminen on tärkeää ja ihanaa, mutta toisaalta sitä parempi kokemus mitä harvemmin tapahtuu.
Noista pitäisi sitten koittaa muodostaa jonkinlainen kompromissi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pidän kylpemisestä. Hotellihuoneeseen mennessä tulee aina tsekattua ensin onko siellä kylpyammetta.
Aika jännä. Minulle taas (joo olen neuroottinen) hotellihuoneiden kylpyammeet ovat yksi ällöttävimmistä asioista, eikä todellakaan tulisi mieleenkään siihen koskea kuin max jalanpohjilla mieluiten ei niilläkään. Lähtökohta on, että edellinen asiakas on ollut joku verestävää epiteeliään ammeeseen hinkannut ja sinne paskantanut psorikapihepatiittihivluderyssä.
En oikein pidä kylpemisestä. Palju voi olla ihan rentouttava, mutta mieluiten sielläkin yksin tai kaksin.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Homojen hommaa jos ei ole naista mukana.

Pari kertaa olen seksihommissa ollut poreammeessa ja se tuntuu aina kiihottavalta ajatukselta, jälkeenpäin tajuaa että se olisi ollut paljon mukavampaa jossain muualla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jumalauta, uudessa kämpässäni on kylpyamme. Eipä ole tullut edes mieleen käyttää sitä tälläiseen kylpemiseen ja muutenkin kylpeminen tarkoittaa minulle saunomista.

Tätähän voisi kokeilla lauantaiaamuna ennen illan kannujuhlia.

Mutta mitään vaahtoja en kyllä rupea hankkimaan. Tai toisaalta on tietenkin niin suuri päivä, että jos sitä sittenkin jonkun pullon ostaisi. Saakohan samasta kaupasta kuin nakkeja? En oikein edes tiedä mitä kylpyvaahto on, mutta tuossa on kyllä sellainenkin kauppa mistä ihan taatusti saa. Jos menee sieltä tytöiltä kysymään, niin eivätköhän ne tiedä.

Pitkän uran hotellisiivoojana tehneenä voin kertoa, että eihän niitä ammeita nyt ruveta pesemään, Joskus tietenkin tuumaa, jos tämän vaikka tällä kertaa pesisi. Kannattaa se kastella niin se näyttää ihan hyvälltä sitten, kun tiiminvetäjä saapuu paikalle.
 
Eipä ole ollut juurikaan mahdollisuutta kylpemiseen viimeiseen 15 vuoteen, jotka olen nykyisessä kämpässä asustanut. Täällä kun on suihku, jota pidän sinällään kätevämpänä tapana peseytyä kuin kylpyammetta.

Entisessä kämpässä tuli kyllä viruttua ammeessa aika usein ja ihan mukavaahan se oli. Lämpimässä vedessä loikoilu rentouttaa ja nukuttaa oikein mukavasti.

Loppuun ote hobittien Kylpylaulusta:

Jalo Kuuma Vesi, se täysi on taula,
joka ei sinun ylistystäsi laula!


Taidatkos tuon paremmin muotoilla!
 
Joo miksei jos ois amme. Enpä muista koska olisin viimeksi kylpenyt, ellei jotain paljutteluja tai porealtaita lasketa. Varmaan jossain hotellissa viime vuosikymmenen puolella.
 
Muovisessa lasten vannassa kylvin vielä hyvän aikaa kasvettuani siitä ulos. Oli nastaa. Kerran teini-iässä mummolassa kylvin, kun kovasti kehoitettiin ja päätin esittää innostunutta miellyttääkseni. Runkkasin ajatellen Heidin persettä. Oli semi ok.

Mutta muuten näitä kaljapaljuja vaan.

Yhdellä eksällä kissa paskansi (takapääty) ja kusi (viemäriaukko) kylpyammeeseen. Siinä IMHO sille kalusteelle fiksumpi käyttötapaus.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Homojen hommaa jos ei ole naista mukana.

Pari kertaa olen seksihommissa ollut poreammeessa ja se tuntuu aina kiihottavalta ajatukselta, jälkeenpäin tajuaa että se olisi ollut paljon mukavampaa jossain muualla.
No en nyt homojen hommasta tiedä, mutta harvoin tulee käytyä kylvyssä. Lähinnä naisten kanssa, siinä on jotain eri tavalla intiimiä kuin suihkussa käymisessä... voisikin hakea jallupullon ja viettää pari tuntia ammeessa sen kanssa ja runkata miettien naisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös