Hjalliksen haastattelussahan itse Hjalmari toteaa, että jos ei tää nykyinen sentteri onnistu, niin hankitaan uusi tilalle. Tosin painottaa kokoajan lopuksi, että yksi sentteri hankitaan jokatapauksessa ja ollaan sitten valmis joukkue.
Itse kyllä pitäisi DeSimonen riveissä. Potentiaalia vaikka mihin urotekoihin. Petraa peli peliltä. Ei ole varmaan kalliskaan. Teukka takas, Simolle jatkot ja uusi ykkönen sisään, leveyttä ja ratkaisuvoimaa rutkasti lisää.
Hardt - X - Moses
Lahti - DeSimone - Teräväinen
Mäki - J.Tyrväinen - A.Tyrväinen
Ruutu - Hahl - Rita
Kyllä Ben-Amorit, Lambergit, Hännikäiset pääsevät vielä pelaamaan, kunhan noita loukkaantumisia alkaa taas tippumaan.
Itse vaan uskon, että DeSimone ulkoistetaan uuden sentterin tieltä ja Teukkaa peluutetaan keskellä.
Itse kyllä pitäisi DeSimonen riveissä. Potentiaalia vaikka mihin urotekoihin. Petraa peli peliltä. Ei ole varmaan kalliskaan. Teukka takas, Simolle jatkot ja uusi ykkönen sisään, leveyttä ja ratkaisuvoimaa rutkasti lisää.
Hardt - X - Moses
Lahti - DeSimone - Teräväinen
Mäki - J.Tyrväinen - A.Tyrväinen
Ruutu - Hahl - Rita
Kyllä Ben-Amorit, Lambergit, Hännikäiset pääsevät vielä pelaamaan, kunhan noita loukkaantumisia alkaa taas tippumaan.
Itse vaan uskon, että DeSimone ulkoistetaan uuden sentterin tieltä ja Teukkaa peluutetaan keskellä.