Kevennys tähän, ei se ylivoima ainakaan huonommin voi enää mennä.
Gurianov pelas Couturierin ja Konecnyn kanssa mutta oli kyllä niin sukkasillaan esitys kuin vain voi olla. Äijällä on kokoa ja osaa luistella mutta aivan haluttoman oloista pyörimistä. Ei tossa montaa peliä pääse näyttämään, niin huomaa olevansa katsomossa.
Yorkista myös kuoriutumassa jonkinnäköinen oman elämänsä nickseeler, kun katsoo viimeisen yhdentoista ottelun blokkilukemia:Cam York tilastoja.
Ainahan voi alkaa kannattamaan pingviinejä.Kiva että hommattiin kesällä Staal osoittamaan oikeaa asennetta ja Johnsonistakin maksettiin ylipäätään mitään, mutta kyllä mä valkkaisin lineuppiin minkä tahansa zambonikuskin tällä hetkellä ennen noita kahta. Ihan sama vaikka tuhansien stanley cup voittojen ikisoturit söis itkua pidellen nekkua himassa, ei tollasella suolapatsastelulla opeteta junnuille muuta kuin nepotismia ja paikoillaan junnaamista. Ymmärrän toki että Flyersin pitkän ajan modus operandi on nimen omaan nepotismi ja paikoillaan junnaaminen, mut ei sitä tarvii junnuille kertoa.
Nyt ei ihan aukea, miten Staal ja Johnson opettaa sukulaisten suosimista junnuille? Ja et miten se olis Flyersin pitkän ajan toimintatapa?Kiva että hommattiin kesällä Staal osoittamaan oikeaa asennetta ja Johnsonistakin maksettiin ylipäätään mitään, mutta kyllä mä valkkaisin lineuppiin minkä tahansa zambonikuskin tällä hetkellä ennen noita kahta. Ihan sama vaikka tuhansien stanley cup voittojen ikisoturit söis itkua pidellen nekkua himassa, ei tollasella suolapatsastelulla opeteta junnuille muuta kuin nepotismia ja paikoillaan junnaamista. Ymmärrän toki että Flyersin pitkän ajan modus operandi on nimen omaan nepotismi ja paikoillaan junnaaminen, mut ei sitä tarvii junnuille kertoa.
Kiva että hommattiin kesällä Staal osoittamaan oikeaa asennetta ja Johnsonistakin maksettiin ylipäätään mitään, mutta kyllä mä valkkaisin lineuppiin minkä tahansa zambonikuskin tällä hetkellä ennen noita kahta.
Kyllä tolla kansankielellä tarkoitetaan myös ihan ystävien ja tuttujen suosimista jos nyt hiuksia pitää halkoa. Ja noiden peluuttaaminen lähinnä vituttaa koska samaan aikaan ollaan sitä mieltä että AHLn puolella pelaavat kaverit ei osaa mitään. Testaisivat nyt edes jotain Andraeta ja Samsonia kun kerran sen nimisiä tyyppejä on draftattu tonne. Ymmärrän että Lappy on mahdollisesti jopa Rocky Thompsoniakin surkeampi valkku, mut ei anneta sen hämätä liikaa ajatuksia tulevasta. Menisivät Staal ja Johnson vaikka sinne "opettamaan" noita nuorempia ja nostetaan kaikki vähänkään lupaavat nuoret ylös.Nyt ei ihan aukea, miten Staal ja Johnson opettaa sukulaisten suosimista junnuille? Ja et miten se olis Flyersin pitkän ajan toimintatapa?
Nojoo, ehkä sä luulet että mä haukun täällä aiheetta tai että on vaan kiva vittuilla paskalle jengille. Mäkin oon kannattanut tätä epäonnen organisaatiota jo vuoskymmenet ja mun toiveissa ois nähdä tulevaisuudessa Stanley Cup voitto ja paraati Phillyssä. Jotain mitä yksikään 80-luvulla syntynyt ei ole päässyt todistamaan. Ja kun suht samaa paskaa kaavaa ollaan toteutettu jo ties kuinka kauan, niin hyvin harva asia tossa nykyjengin tekemisessä vakuuttaa mua siitä että ollaan edelleenkään oikeilla jäljillä. BTW samat jälleenrakennusargumentit myytiin meille Hexyn aloittaessa vaikka samaan aikaan oli oltava edes semi-kilpailukykyinen, veteraanipakkeineen päivineen. Tällä kertaa olisi ihan kiva välttyä siltä surkujen vuosikymmenneltä joka siitä seurasi ja rohkeasti keskittyä huippuyksilöiden naaraamiseen draftista parhaimmilla mahdollisilla vuoroilla.Ainahan voi alkaa kannattamaan pingviinejä.
Mitä tuohon yllä olevaan tulee, niin kyllä minulla on omat pelkoni ”kaikki palasiksi”- uudelleenrakennustaktiikkaan yhtä lailla kuin tähän nykyiseenkin . Viimeksi kuin päästiin korkealta varaamaan, meni se ihan päin helvettiä.Tällä kertaa olisi ihan kiva välttyä siltä surkujen vuosikymmenneltä joka siitä seurasi ja rohkeasti keskittyä huippuyksilöiden naaraamiseen draftista parhaimmilla mahdollisilla vuoroilla.
Niin ja varmaan ihan sekin, että sellaisilla palasilla kuin Seeler ja Laughton nähdään paikka osana uudelleenrakennustakin. Minä ainakin näen. Kaverit vielä viimeisiä hetkiään parhaassa iässään kun meillä jonkinlainen voittoikkuna aukeaa, jos on auetakseen.Olen tyytyväinen mutta ihan lottopottia ei saatu. Ymmärrettävää että kaikkia ei kaupattu koska viesti joukkueelle olisi ollut väärä eli olisi sanottu: emme usko tähän joukkueeseen.
Minusta vetävät nyt juuri aivan oikein, miinus Eric Johnsonin hankinta pick uhraten, kun hyvin aiemmin kaudella ylhäällä pelannut Belpediokin olisi vielä alhaalta löytynyt.
Mä taas näen tämän vähän eri tavalla.. Neloskieppi on kuitenkin käytännössä vain yksi arpalippu, jonka voi kompensoida halutessaan jollakin yliopisto-signauksella.
Stanley Cupinkin voittanut Johnson tuo loppukaudeksi rutkasti kokemusta koppiin, ja auttaa taatusti joukkueen nuoria kasvamaan henkisesti NHL-tasolla. Sekin vielä, että olisihan tuo paperilla todella köykäinen tuo puolustus tällä hetkellä (siis ilman Johnsonia). Sillä ei käytännössä ole väliä, jääkö joukkue playoffien ulkopuolelle vai lähteekö ykkösellä lauluun. Tähän hyvän kauden loppuun joku kunnon 10+ tappioputki, niin johan on saatu kasvatettua buffalomainen häviämisen kulttuuri jengiin...
Minun nähdäkseni tuokin neloskieppi on sijoitus tulevaisuuteen, ei niinkään tähän loppukauteen. Toki, playoffeihin mentäessä, saattaa sijoitus kantaa hedelmää jo tänäkin vuonna.
Siellä olis ollut hyvin jo ylhäällä kertaalleen pelannut Belpedio alhaalla, joka varmaankin suoriutuisi nykyistä hidasta Johnsonia paremmin. Myönnettäköön että Johnson on onnistunut tekemään jokusen kelpo puolustavan pelin.Mä taas näen tämän vähän eri tavalla.. Neloskieppi on kuitenkin käytännössä vain yksi arpalippu, jonka voi kompensoida halutessaan jollakin yliopisto-signauksella
Siellä olis ollut hyvin jo ylhäällä kertaalleen pelannut Belpedio alhaalla, joka varmaankin suoriutuisi nykyistä hidasta Johnsonia paremmin. Myönnettäköön että Johnson on onnistunut tekemään jokusen kelpo puolustavan pelin.
Johnson sijoitus tulevaisuuteen? Näinkö saa edes jatkoja meiltä, jos uraansa jatkaakin? Näetkö oikeasti muuna kuin loppukauden rental-hankintana?
Tortorella vähän kouluttaa joukkueen johtavaa pelaajaa:
Tortorella vähän kouluttaa joukkueen johtavaa pelaajaa:
Tulee aika pitkät seitsemän kautta