Olen aina ollut siinä uskossa, että kaupankäynnissä molemmat luovuttaa ja saa jotain?
Coyotes luovutti 'Future Considerationsin' vaihdossa. Tuohan on läpi historian ollut kaikkein eniten vaihdettu 'hyödyke' NHL:ssä.
Olen aina ollut siinä uskossa, että kaupankäynnissä molemmat luovuttaa ja saa jotain?
Eli tämä perinteinen erkkarulla/kassi kiekkoja siellä oli mukana. Tuosta ei ollut mainintaa nhl.com uutisessa niin siksi asia ihmetytti.Coyotes luovutti 'Future Considerationsin' vaihdossa. Tuohan on läpi historian ollut kaikkein eniten vaihdettu 'hyödyke' NHL:ssä.
Eli tämä perinteinen erkkarulla/kassi kiekkoja siellä oli mukana. Tuosta ei ollut mainintaa nhl.com uutisessa niin siksi asia ihmetytti.
No sehän tästä puuttuisikin... Farabee kuuluu osastoon koskemattomat. Vai onko Fletcherillä joku huijaus-koodi palkkakattoon? Noita jätkiä ei vaan kannata kaupata.Toivottavasti tuo Reinhart for Farabee + pick ei pidä paikkaansa...
Vaikka tässä mitään super tyhmiä liikkeitä Chuck voikkaan tehdä koska montaa koskematonta pelaajaa tässä porukassa ei ole, olisi mm. Farabeesta luopuminen yksi sellainen minkä sulattaminen olisi todella vaikeaa. Tietenkin aina riippuu mitä tilalle tulisi mutta mutta...
Mietin lähinnä jonkin siirron kylkiäisenä. Olihan joku gm kysynyt Ghostin kylkiäiseksi Cam Yorkia. Tämä toki puhtaasti cap dump tilanteessa.Farabeella on onneksi vielä vuosi tulokassopimustaan jäljellä, joten tässä captilanteessa ei oikein istu palaseksi jonkun selvästi isomman sopimuksen naaraamiseen, tyyliin Reinhart. Onneksi tosiaan, muutenhan poika olisi varmaan jo kaupattu...
Toisaalta muut pyysivät Ghostista vielä kovempaa vastinetta.No sehän tästä puuttuisikin... Farabee kuuluu osastoon koskemattomat. Vai onko Fletcherillä joku huijaus-koodi palkkakattoon? Noita jätkiä ei vaan kannata kaupata.
Ymmärrän kyllä että Ghostilla ei ole paljoakaan arvoa mutta jotenkin nyt tuntuu ryöstetyltä. Nörtti-tilastoista niin ymmärrä mutta ilmeisesti niiden perusteella kausi oli hyvä. Ilmaiseksi Seattleen, se olisi käynyt järkeen.
Luotetaan nyt että sieltä tulee jotain, jotain minkä arvoista tämä on. Hamilton on kova mutta minulla on ns. epäilykseni hänestä.
Tai sitten York on käynyt Selänteen leuka-treeneissä ja näytti dorkalle palaa. Sehän olisi mieluisaa se.
Toisaalta muut pyysivät Ghostista vielä kovempaa vastinetta.
Näin voisi sanoa, ja olihan siellä ennestään kuitenkin reilun 8 miljoonan tsekkiläinen risuparta hyökkäyksessä, josta on ollut ihan älyttömästi iloa viime vuosina.Hayes sopii kuvioon jotenkin, JVR myös, mutta oliko ajoitus väärä?
Aikamoista. Suorastaan melkoista. Kun kerran palkkakatto ei nouse niin tällaiset "ihan ok" sopparilla pelaavatkin jää ikäviin väleihin. AV ei tainnut Ghostista tykätä joten luonnollisesti tässä kävi näin... Ymmärrän että loukkaantumiset jne. ongelmat vei Ghostin arvosta ison palan mutta kun mikään riippakivi herra ei ole.
Nyt kun pulssi on tasaantunut niin huomaan että kyllähän Flyersillä palkka-ongelma on. Ei massiivinen mutta on kuitenkin. Kuten Eager sanoikin, milläs niitä kovia nimiä tuohon enää saa mahtumaan, ei millään. Ja juuri siitä syystä tulokas-sopparit ja muut tasoonsa nähden halvat pelaajat on kultaakin arvokkaampia. Toiveina oli varmaan että Kraken nappaa Voran tai JVR:n mutta Francis päätti vetää kanin hatusta.
Jälkikäteen viisastellen JVR oli virhe, ei mikään massiivinen mutta oli silloin jo selvää että menestyksen aika ei ole vielä. Yksi JVR ei sitä muuttanut. Hayes sai myös kovan sopparin, pakkorako oli sentteri tuoda joukkueeseen mutta liikaa maksettiin ehkä noin miljoonan verran eli perus vapaa agentti haku.
Hyviä pelaajia kumpikin mutta olisiko väliaikainen ratkaisu ollut kuitenkin viisaampi? Palkkakatto ongelmat kelpaa minulle mainiosti jos se tarkoittaa kovaa rosteria. Nyt epätasapainoa on siellä sun täällä ja ei me mitään ennakko-suosikkeja olla ellei nähdä kovia tasonnostoja useammalta pelaajalta. Toisaalta pelkillä omilla lupauksilla ei voida mennä mutta näkisin että omista varauksista rakennetaan runko jota vahvistetaan sitten täsmä-iskuilla tarpeen mukaan. Hayes sopii kuvioon jotenkin, JVR myös, mutta oliko ajoitus väärä? Myönnettäköön että tämä on nyt ihan jälkiviisastelua ja jos haluaa tarkistaa minun viestit noiden soppareiden ajalta niin melko varmaan olen ollut eri mieltä silloin....
Helppo on näppäimistön takaa huudella mutta jotenkin nyt ei ole oikein luottamusta joukkueeseen valmentajaan eikä manageriin. No, ei ole ainakaan tylsää.