Golden Brett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Flyers, Kings, Tappara, Chelsea, Eagles, Bengals
Ghostin lisäksi pitää myös muistaa hehkuttaa Neuvirthia. Hexyltä kerrassaan loistava haku tolppien väliin. Johtaa väh. 20 peliä pelanneiden maalivahtien torjuntaprosentti-tilastoa tuollaisella kevyellä 93,3%:lla. Olisin valmis kiinnittämään Neuvirthin keskitasoa kalliimmalla sopparilla, kunnes sen aika koittaa.
Tämä jää monelta huomioimatta tai ainakin kovasti Masonin nimeen vannotaan. Itse olisin valmis vaikka treidaamaan Masonin, jos hyvä diili kohdalle sattuisi. Toki phillyn maalivahtikuviot tuntien viisautta on varmasti katsoa vasta ensi kaudella mihin Neuvirth pystyi ja tehdä sitten ratkaisut, kun sopparitkin on voimassa.
Koneckyä ollaan palstaveljien puolesta kovasti ajamassa kokoonpanoon ja varmasti hyvä näin. Vaikea kuitenkin uskoa että menestymään pyrkivässä jengissä pariin kauteen olisi top6:ssa. Sen sijaan katsoisin hyvinkin tarkkaan mitä Chicagossa tapahtuu. Panarinille ollaan veivaamassa uutta sopparia ja palkkakattokin on rajallinen, vaikka kohentuisikin. Itse yrittäisin A Shawta veivata sieltä tänne vaikka jonkinmoisen treidin avulla. Miksei kohde voisi olla myös Krüger.
Bottomissa pitäisi myös tehdä muutoksia, koska VanVelde-Belle-White oli viime vuonna hyvä ketju, mutta tänä vuonna täysin kadoksissa. Olen tykännyt Whiten pelistä, mutta pahiten hänen pelinsä on romahtanut. Wealille vaan enemmän peliaikaa.
Ensimmäisistä 7:stä pelistä 5 on kotipeliä ja sen onnistumisesta saadaan aika paljon suuntaa taistellaanko vielä pleijaripaikasta. Sen jälkeen about 2 viikkoa aikaa treidailla pelaajia, riippuen varmasti missä ollaan. Go Flyers!