Philadelphia Flyers 2013–2014

• 548 797
  • 1 800

delta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Johan Franzén, Daniel Brière
Tiedä häntä, mutta sama "venäläinen ruletti" maalivahtien kanssa jatkuu myös tällä kaudella. Ei tuolla veskaritandemilla kannua nostella eikä tuolla rosterilla maalintekokilpailuja loputtomiin voiteta.

Minusta Homer ei ole oppinut mitään uutta (minkä luulisi olevan mahdotonta kun muistelee viime vuosien menoa ja kun katselee minkälaiset joukkueet kannuja nostelee) - toki trendi on kaikkialla sama eli peruskenttäpelaajajanareille lyödään miljoonien lappuja käteen mutta veskarien kanssa mennään sieltä missä aita on matalin. Paitsi tietysti niissä organisaatioissa joissa voitetaan.

Itse olisin halunnut nähdä sen, että joukkueeseen olisi hankittu tavalla tai toisella PLEIJAREISSA tasonsa näyttänyt veska, ja siitä sitten lähdetty eteenpäin.

No, peruspessimistinä voin vain yllättyä positiivisesti.

Kai tää oli joku puolivitsillä heitetty juttu? Mielestäni joukkue on jokaisella osa-alueella parempi kuin viime kauden alussa. Pakisto on tasapainoisempi, hyökkäys parempi ja maalivahtikaksikkokin osoittautuu todennäköisesti paremmaksi.
Vai pleijareissa meritoitunut veska? Jaa... No, siihen ei sitten Ryan Miller käy. Miten olis Roberto Luongo? Hävisi kuitenkin cup-finaalin Vancouverin kanssa.
Tähän väliin tekisin nyt semmosen spoiler- nappulan, jos osaisin. Myös Ray Emery on käynyt Stanley Cup- finaalin häviämässä ykkösveskarina ja varsin kelvollisilla tilastoilla- olkoonkin että se oli ennen lonkkaleikkausta.

Olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että Holmgrenin jokainen siirto tänä kesänä on parantanut joukkuetta, ja että tämä maalivahtikaksikko on tulevaisuutta ajatellen paras mahdollinen. Olisi sinne voitu Thomas ottaa vuodeksi joo, mutta se olisi ollut aika lyhytaikainen ratkaisu.

Ja loppuun vielä huomautus "joukkueista jotka kannuja nostelee": tämän vuoden finaalivoittajan ykkösveskari oli niinkin rutinoitunut veteraani kuin Corey Crawford. Että silleen.

nixon74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Broad Street Bullies, Nuotit
No, perisuomalainen pessimisti ei pety. Viimeksi näin toiveikkaat odotukset maalivahtipelin suhteen on ollut silloin kun Bryz saapui Phillyyn. Vihdoinkin oltiin saatu yksi NHL:n kärkiveskareista joukkueeseen. Se tarina ei tainnut kovin onnellisesti päättyä.

Olen itsekin vahvasti sitä mieltä että joukkue on vahvistunut viime kaudesta joka osa-alueella, myös maalivahtien osalta. Fakta on kuitenkin se, että tuskin kovin moni tänä kesänä vapaana ollut veskari näki Flyersia mitenkään houkuttelevana osoitteena juuri kaaosmaisen maalivahtihistorian takia. Odotukset ja paineet niskaan olisivat olleet jälleen jäätävät mikäli joku nimellisesti huippuveskari olisi taas saapunut Phillyyn. Emery sen sijaan saatiin todella halvalla, ja mies oli itsekin todella kiinnostunut tulemaan, koska suhteet organisaatioon ja osaan pelaajistakin on kunnossa tuon edellisen visiitin jäljiltä. Emerylle ei myöskään kohdistu Phillyssä läheskään samanlaista painetta kuin vaikkapa Bryzille. Se miksi odotukset ovat nyt näinkin positiiviset maalivahtipelin suhteen, johtuu siitä että kilpailemassa on kaksi maalivahtia, jotka pystyvät kumpi tahansa onnistuessaan olemaan hyvällä tasolla suorittavia ykkösmaalivahteja NHL:ssä. Emery on myös kopissa pidetty pelaaja ja tullee toimimaan hyvänä mentorina Steve Masonille. Pointtina se, että tuskin molemmat näistä kavereista kuitenkaan floppaavat ensi kaudella. Viime kauden suurimmat ongelmat kun olivat muutenkin jossain aivan muualla kuin tolppien välissä.

Kitisijöitä löytyy aina, mutta fakta on se että Homer onnistui vahvistamaan joukkuetta jokaisella osa-alueella luopumatta yhdestäkään prospectista tai tärkeästä runkopelaajasta. Ei tuolla rungolla välttämättä cupista vielä kilpailla, mutta on se huomattava parannus viime kauteen.

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Flyersin pressi 9/7/2013.

Tuossahan tuo kokonaisuudessaan on. Kestoa pätkällä n. 20 minuuttia. Homerin hankintoja kuvaa hyvin juurikin nuo kaverit, mitkä istuvat pöydän äärellä. Streit tuo osaamista a) puolustukseen, Emery b) maalivahtiosastolle ja Lecavalier c) hyökkäykseen. Eli jokaista osa-aluetta vahvistettiin mielestäni sitten viime kauden. Kaikki muut ovat upgradeja, Emerystä voi olla montaa mieltä, mutta se mitä Bryzistä nähtiin, niin ei voi olla muuta kuin kiitollinen 5,6milj caphitin irti pääsemisestä (+ Emery pidetympi koppipelaaja kuin Bryz).

Viimeksi muokattu:

phillymän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Eli jokaista osa-aluetta vahvistettiin mielestäni sitten viime kauden.

Maalivahdit:

Lähtijät: Byz, Boucher, (Leighton)

Tulleet: Emery, (Mason)

Puolustus:

Lähtijät: Foster, Huskins, Lilja, (Coburn/Meszaros treidiä?)

Tulleet: Streit

Hyökkäys:

Lähtijät: Briere, Fedotenko, Knuble, Shelley, (Wellwood, Ei jatkoa(?)), (Gagne)

Tulleet: Lecavalier

Siinä vähän statistiikkaa... Että, JJlehdon heitto taisi olla vitsillä heitetty, vai mitä? Nimenomaan, kuten delta sanoi, niin corey crawford ei ollut viime kauteen lähdettäessä ehkä se kaikkein meritoitunein veskari liigassa, mutta kas kummaa pytty meni chigagoon. Mason-Emery on ehkä paras maalivahti kaksikko (paperilla) pitkiin aikoihiin phillyssä. Onhan tuo osa joukkueesta ottanut valtavan harppauksen eteenpäin kesän aikana. Puolustuksesta ei taidettu ketään menettää, eihän? Yllämainitut lähtijät, ei mitään käyttöä. Streit korvaa nuo kolme mennen tulleen ja palatessa, vaikka coburn/meszaros lähtisikin. Hyökkäyskin on mielestäni vahvistunut. Briere <--> lecavalier, loistava upgrade. Kaikki muut lähtijät täysin korvattavissa omastakin reservistä. Gagnen paikalle joku UfA markkinoilta, jos ei saa jatkoa, niin ei tuo ainakaan huononna tuota tilannetta. Tähän sitten lisätään muutama jatkosoppari, niin melko hyvällä mallilla ollaan tällä hektellä versus viime kauteen lähdettäessä. Erittäin onnistunut kesä toimiston puolelta. Ei tässä ole kyllä aihetta valittaakkaan, sillä yhtään mitään ei ole menetetty.

Jotain varmasti unohtui lähtijöistä/tulleista, joten saapi korjata virheitä :)

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei siinä minun kommentissa mitään vitsiä ollut - minun mielestä tänäkin vuonna, jo perinteiseen tapaan, Philadelphiassa pelataan "venäläistä rulettia" maalivahtien suhteen.

Puolustuksen ja hyökkäyksen parantamiseen paukutetaan miljoonia mutta maalivahtien suhteen otetaan leap-of-faith ja/tai tiedetään etukäteen että ne on viime vuosien tasoaan parempia ja/tai uskotaan heidän välilleen syntyvän kilpailutilanteen kirittävän heitä maagisiin suorituksiin (muissa joukkueissa ei vastaavaa ole?). Ei siinä mitään, Lecavalier on loistava hankinta mutta minuun ei tuo tandemi iske enkä em. satuihin usko ennen kuin itse sen näen.

Kuten jo totesin, niin oma toive olisi ollut että jollain keinolla joukkueen tärkeimmälle pelipaikalle olisi haettu kovissa liemissä meritoitunut veskari (eli muuallakin kuin runkosarjassa pärjännyt). Jos jollekin Streitille pistellään 5 M+ lappua, niin ei minun pieneen päähän selitykset siitä, ettei ole varaa kunnon veskaan mahdu. Se on kuulkaa priorisointiasia, ei muuta. Nyt taitaa meidän veskat kuulua about 3. kentän hyökkääjien kanssa samaan palkkakategoriaan...

Vaikka Chicago voittikin kannun tänä vuonna ilman "superveskaria", niin kuten tiedätte niin historiassa on paaaljon enemmän esimerkkejä siitä kuinka kova puolustus ja loistava maalivahtipeli hyydyttää kovimmankin hyökkäyksen.

Parasta täälläkin toivotaan, mutta omaan silmään taas kerran maalivahtien merkitystä aliarvoidaan. No, mikä parasta te kaikki voitte porukalla nauraa minulle ja näille ennustuksille kun SC nostellaan ensi keväänä Philadelphiassa ja Emery pokkaa Conn Smythen.

Viimeksi muokattu:

phillymän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Lauridsen tehny kahden(2) vuoden jatkon loistavaa!

Ei siinä minun kommentissa mitään vitsiä ollut - minun mielestä tänäkin vuonna, jo perinteiseen tapaan, Philadelphiassa pelataan "venäläistä rulettia" maalivahtien suhteen.

Puolustuksen ja hyökkäyksen parantamiseen paukutetaan miljoonia mutta maalivahtien suhteen otetaan leap-of-faith ja/tai tiedetään etukäteen että ne on viime vuosien tasoaan parempia ja/tai uskotaan heidän välilleen syntyvän kilpailutilanteen kirittävän heitä maagisiin suorituksiin (muissa joukkueissa ei vastaavaa ole?). Ei siinä mitään, Lecavalier on loistava hankinta mutta minuun ei tuo tandemi iske enkä em. satuihin usko ennen kuin itse sen näen.

Kuten jo totesin, niin oma toive olisi ollut että jollain keinolla joukkueen tärkeimmälle pelipaikalle olisi haettu kovissa liemissä meritoitunut veskari (eli muuallakin kuin runkosarjassa pärjännyt). Jos jollekin Streitille pistellään 5 M+ lappua, niin ei minun pieneen päähän selitykset siitä, ettei ole varaa kunnon veskaan mahdu. Se on kuulkaa priorisointiasia, ei muuta. Nyt taitaa meidän veskat kuulua about 3. kentän hyökkääjien kanssa samaan palkkakategoriaan...

Vaikka Chicago voittikin kannun tänä vuonna ilman "superveskaria", niin kuten tiedätte niin historiassa on paaaljon enemmän esimerkkejä siitä kuinka kova puolustus ja loistava maalivahtipeli hyydyttää kovimmankin hyökkäyksen.

Parasta täälläkin toivotaan, mutta omaan silmään taas kerran maalivahtien merkitystä aliarvoidaan. No, mikä parasta te kaikki voitte porukalla nauraa minulle ja näille ennustuksille kun SC nostellaan ensi keväänä Philadelphiassa ja Emery pokkaa Conn Smythen.

Osa sanoista varmasti totisinta totta mutta nämähän ovat niitä kuuluisia mielipide eroja. Itse ainakin tykkään tyylistä jossa palkkarakenteessa panostetaan laadukkaisiin kenttäpelaajiin maalivahtien sijaan.

Vaikea muotoilla sanoiksi ajatusmaailmaani pelaamisesta änärissä, mutta yritetään tuoda se verbaaliseksi näin että mielummin katson parempia ja viihdyttävämpiä pelaajia sekä monimaalisia fyysisiä vääntöjä joukkueiden kesken kuin yltiö-voittamiseen tähtäävää puolustusmuuria. Näin ainakin minä löysin Flyersin, mitään ei olla minun aikanani voitettu, ollaan kuljettu omaa tietä, hyökäten. Veskarit ovat oikeastaan aina olleet paskoja ja niihin on kaaduttu. Silti en vaihtaisi lempipelaajiani ja menevää pelityyliä maailmanparhaaseen veskariin, puolustavaan peliin ja muutamaan Stanley Cuppiin jotka oltaisiin voitu voittaa vaihtamalla noita.
Vihaan yli kaiken häviämistä, varsinkin kun sen tekee oma joukkue, silti en vaihtaisi meidän identiteettiä mihinkään, en edes siihen voittoon koko paskasta. Mennään Flyers-kiekolla riittää se mihin asti tahansa.

nixon74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Broad Street Bullies, Nuotit
Kuten jo totesin, niin oma toive olisi ollut että jollain keinolla joukkueen tärkeimmälle pelipaikalle olisi haettu kovissa liemissä meritoitunut veskari (eli muuallakin kuin runkosarjassa pärjännyt). Jos jollekin Streitille pistellään 5 M+ lappua, niin ei minun pieneen päähän selitykset siitä, ettei ole varaa kunnon veskaan mahdu. Se on kuulkaa priorisointiasia, ei muuta. Nyt taitaa meidän veskat kuulua about 3. kentän hyökkääjien kanssa samaan palkkakategoriaan.

Kukas tämmöinen meritoitunut veskari olisi esimerkiksi voinut olla kenet olisi voitu signata tai hankkia treidillä menettämättä esim Schenniä/Couturieria? Streit on mielestäni huono vertauskuva, sillä miehen oikeudet saatiin käytännössä siirtämällä kassillinen kiekkoja toiseen suuntaan. Yhtäkään "meritoitunutta" veskaria ei lähellekään tuolla hinnalla olisi saatu. Yleisesti ottaen tässä on mielestäni annettu selkeä merkki että Masoniin luotetaan. Aikamoinen uhkapeli tämä on, siinä olet oikeassa mutta joskus niitä riskejä on otettava ja tällä kertaa riski otettiin pitämällä omat lupaukset riveissä ja hankkimalla halvempi veskakaksikko. Olosuhteisiin nähden tässä toimittiin juuri oikealla tavalla, ja varmasti haettiin myös sitä jatkuvuutta organisaatiolle kun ei taas tuosta noin vain taas treidattu jotain Couturieria johonkin ryanmilleriin. Jatkuvuutta nimenomaan tuo organisaatio kaipaa näitten myllerrysten vuosien jäljiltä.

phillymän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Lauridsenin sopimuksen arvo ilmeisesti 1,2milj eli 600k caphit, jos ihan oikein tajusin. Lähde: tim panaccio, twitter.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers

Ihan ok pointteja mutta mielestäni nyt JJLehdolla karannut vähän vene käsistä, vähän vain.

Emery-Mason on potentiaalinen kaksikko ja kunnon kilpailua ja hyviä tuloksia saadaan aikaiseksi varmasti. Mieluummin ehkä jopa kelpuutan pari halvempaa hyvää veskaria 3$miljoonalla yhteensä, kuin että tulisi joku iso nimi (kuten Bryz) kovalla hinnalla, ja mahd. floppaisi. Toki en uskoisi kenenkään floppaavan niin pahasti kuin Bryzin ns. ~5miljoonan veskoista. Raskin toki kelpuuttaisin heti maalin suulle, mutta lappu on tällä hetkellä 7miljoonaa joten eipä ole asiaa. JOS saadaan halvalla hyvä maalivahti, se on loistava asia.

Sen kummemmin tietämättä Chicagon puolustusosaamista, ei tuo Emeryn 17-1-0 tilasto täysin puolustuksen ansiota ole. Kuuma veska tulossa varmasti ja toivottavasti JJLehdonkin vene kääntyy ennen kriittistä hetkeä :)

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Tyytyväisenä saa tosiaan olla Homerin liikkeistä, hienosti kesä mennyt tähän mennessä soppareitten suhteen. Wellwood sekä Manning vielä jäljellä RFA statuksella, katsellaan mitä heidän kanssaan tapahtuu. Sitten vielä tapaus Gagne, saako Simon pahvia kouraan vai annetaanko paikka McGinnille vai nouseeko sieltä leirien/harjoitus otteluiden kautta uusi kaveri kokoonpanoon tyyliin Straka, Raffl jne. kyllähän sieltä joku vielä liikkuu kaiken järjen mukaan pakistosta johonkin suuntaan. kova on into jo tulevaa kautta odottaessa.

edit. Lauridsenin soppari on varmaankin kaksisuuntainen, näin ainakin luulisi asian olevan.

phillymän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
No nyt, kyllähän siinä kesti... Lauridsenin sopimus siis kaksivuotinen. 1. vuonna 2-suuntainen ja 2. vuonna 1-suuntainen. Caphit siis 600k. Ei voi muuta kuin sanoa että loistavaa homer! kerrassaan loistavaa

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Aijai ku mä oon tyytyväinen että Flyers ei varannut yhtään venäläistä draftissa ja myös siitä että niitä ei pelaa yhtään Flyersissa. KHL yrittää jyrätä tällä hetkellä niin hemmetin agressiivisesti että venäjän poijista käy kato varmasti änärissä. Kyllähän tuo muutenkin herätti pientä mietiskelyä kun venäläisiä varattiin vähemmän kuin suomalaisia.
Ja taas lähti peukku Homerin suuntaan

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On tosiaan tällä hetkellä hyvä fiilis siitä, että Flyersillä ei ole jengissä venäläisiä, eikä niitä myöskään ole lupausten joukossa. Parempi pysyä jatkossakin kaukana niistä.

Detroitin päässä varmaan raavitaan päätä suht vimmatusti. Ei mene muuten kauaa, kun seuraavaksi eräs toinen venäläinen jättää seuransa sopimuksesta huolimatta...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
No ei varmaan Flyersissä tarvittu Kovaltsukin tapausta, että oppivat varomaan ryssän pelaajia ja pitkiä sopimuksia...

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Detroitin päässä varmaan raavitaan päätä suht vimmatusti. Ei mene muuten kauaa, kun seuraavaksi eräs toinen venäläinen jättää seuransa sopimuksesta huolimatta...

On aika karkeasti OT, mutta kyllä minä olisin Red Wings -fanina aika luottavainen ettei siellä vastaava soppa ole kannen alla muhimassa. Jos vertaa ihan pelaajien luonteita, niiltä osin mitä median kautta on pystynyt päättelemään, niin onhan Datsyuk 10 kertaa vakaampi ihmisenä kuin Kovalchuk. Tuore sopimuskin antaa tietysti lisäluottoa tahdolle pelata NHL:ssä.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
On aika karkeasti OT, mutta kyllä minä olisin Red Wings -fanina aika luottavainen ettei siellä vastaava soppa ole kannen alla muhimassa. Jos vertaa ihan pelaajien luonteita, niiltä osin mitä median kautta on pystynyt päättelemään, niin onhan Datsyuk 10 kertaa vakaampi ihmisenä kuin Kovalchuk. Tuore sopimuskin antaa tietysti lisäluottoa tahdolle pelata NHL:ssä.

OT:ta jatkaen. Olisi kyllä todellista "homerilaisuutta" kategorisesti blokata pois kaikki venäläiset joukkueen rakentamisesta.

Oleellista on tehdä riittävän hyvä taustatyö kyseisen (venäläisen) pelaajan luonteen yms. osalta ja arvioida sitä, kuinka todennäköistä tällainen lähteminen on (eikä se Homerkaan tällaisia asioita ole miettinyt, koska juurihan sieltä ulostettiin venäläinen kaveri... Ellei sitten Homer ole edelläkävijä ja tuo oli vain yksi toimenpide etnisessä puhdistuksessa *hymiö*). On hankala tietenkin sanoa, kuinka paljon tällainen toiminta tulee lisääntymään (jos lainkaan), mutta onhan tuo riski toistaiseksi hieman liian suuren painoarvon saanut. Huomattavasti todennäköisempää on, että pelaaja kokee loukkaantumisen (tai useampia) tms. On myöskin mielestäni huomattavasti organisaatiota enemmän hyödyttävää (näin kärjistäen) saada joukkueeseensa kymmeneksi vuodeksi ilyakovalchuk kuin 14 vuodeksi ryanclowe.

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Juu ehkä mäkin vähän kärjistin kun kirjoitin että onneks ei ole venäläisiä pelaajia joukkueessa. Onhan ne kovia pelimiehiä ja varmasti ihan jees tyyppejä. Tämä tapaus kuitenkin tulee varmasti vaikuttamaan kiinnostukseen venäläisiä kohtaan.
Twitterissä eilen nähtyä. Täytyy kyllä myöntää että kylmät väreet meni ensin mutta lopulta fiilis päättyi ankariin Juti-tuuletuksiin.

Twitter / AndrewD_TOU: Glad the Flyers didnt make ...

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Juu ehkä mäkin vähän kärjistin kun kirjoitin että onneks ei ole venäläisiä pelaajia joukkueessa. Onhan ne kovia pelimiehiä ja varmasti ihan jees tyyppejä. Tämä tapaus kuitenkin tulee varmasti vaikuttamaan kiinnostukseen venäläisiä kohtaan.
Twitterissä eilen nähtyä. Täytyy kyllä myöntää että kylmät väreet meni ensin mutta lopulta fiilis päättyi ankariin Juti-tuuletuksiin.

Mielestäni jokaisen GM:n on pidettävä tuo riski mielessä, tietenkin.

Esimerkiksi menneen draftin osalta ymmärrän täysin Nichuskinin droppaamisen 10. pickille asti. Miehen sopeutuminen uuteen kulttuuriin ym. voi olla oikeasti epäilyksen alla, sillä mies ei ainakaan draft-tilaisuudessa puhunut lainkaan englantia. Tähän lisättynä vielä hieman "perinteinen slaavilainen mentaliteetti" (ainakin tähän käsitykseen olen tullut luettuani pelaajasta), niin KHL-kaukalot sekä Venäjä kotimaana voivat jossain vaiheessa ruveta kiinnostamaan taalakaukaloita enemmän. Olin itse jopa tyytyväinen, että Nichuskinia ei Buffalo varannut juuri näiden riskien takia.

Toisaalta taas sitten Sabresin varaama Zadorov on oman käsitykseni mukaan aika erilainen tapaus. Mies kuitenkin tuli nyt ennen draftia jo valmiiksi Pohjois-Amerikkaan pelaamaan yhden junnukauden, osaa kielen jo varsin hyvin sekä muutenkin on käsitykseni mukaan sopeutunut hyvin (perustan tämän lähinnä lukuisiin haastatteluihin ym, joita esim. Buffalon development campilta on irronnut). Tämän lisäksi on pelityyliltään juuri sellainen, joka varmasti sopii huomattavasti paremmin pieneen kaukaloon ja fyysiseen peliin.

Mistä aasinsillalla vielä täytyy mainita se, että on mielenkiintoista seurata ja vertailla Morinin ja Zadorovin kehitystä, sillä olin kieltämättä äimän käkenä, että Flyers ei ottanut Zadorovia ennen Morinia (Pulock ja Morrisey erityyppisiä puolustajia), ja että Zadorov putosi aina Sabresin 16. pickille asti. Aika kuitenkin näyttää, tekikö Flyers oikean valinnan.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
mielenkiintoista seurata ja vertailla Morinin ja Zadorovin kehitystä, sillä olin kieltämättä äimän käkenä, että Flyers ei ottanut Zadorovia ennen Morinia (Pulock ja Morrisey erityyppisiä puolustajia), ja että Zadorov putosi aina Sabresin 16. pickille asti. Aika kuitenkin näyttää, tekikö Flyers oikean valinnan.

Ilman jälkiviisautta valinta oli hyvä. Homerin mukaan moni joukkue halusi treidata ylöspäin valitakseen Morinin Flyersin vuorolla.

Luulen, että Homer olisi napannut Nichuskinin jos Stars ei olisi häntä vienyt edellisellä vuorolla.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Täytyy kyllä myöntää että kylmät väreet meni ensin mutta lopulta fiilis päättyi ankariin Juti-tuuletuksiin.

Muistan elävästi olleeni vahingoniloinen kun Kovyn treidi ja sopimus julkistettiin 2010. Nytkin olen vähän, myönnän sen. Devilsin kannalta kuitenkin taloudellisesti hyödyllinen tapaus. Joukkueen kannalta LL osaa kyllä toipua tästä ja penkin takana on valmentaja, jonka uskon saavan paljon irti käytettävissä olevasta materiaalista.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Ilman jälkiviisautta valinta oli hyvä. Homerin mukaan moni joukkue halusi treidata ylöspäin valitakseen Morinin Flyersin vuorolla.

Luulen, että Homer olisi napannut Nichuskinin jos Stars ei olisi häntä vienyt edellisellä vuorolla.

Hankala sanoa, kuinka moni joukkue tosissaan ylöspäin olisi treidannut varatakseen juuri Morinin. Kuitenkin pickien arvo laski aika suuresti tuon jonkun top-6 jälkeen, joten ei kukaan ilmeisesti kovin tosissaan ylöspäin halunnut treidata.

Tältä pohjalta arvioituna valinta varmasti oli hyvä. Mutta jos vertaa juuri Zadoroviin, niin kaikki löytämäni ennakkolistat pistivät miehen Morinin edelle. Siis kun nyt tosiaan puhutaan ilman jälkiviisautta.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Tältä pohjalta arvioituna valinta varmasti oli hyvä. Mutta jos vertaa juuri Zadoroviin, niin kaikki löytämäni ennakkolistat pistivät miehen Morinin edelle. Siis kun nyt tosiaan puhutaan ilman jälkiviisautta.

Yllättävähän se valinta oli ja pakkohan sitä on pienenä "reachina" pitää. Mutta ei mikään mahdoton kuitenkaan. Ja toisella kierroksella tarttui Robert Hägg, joka taas vaikuttaa stealilta. Mutta kolmannella kierroksella... :(

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
K-Espoo vs Ässät
  • 2.34
  • 4.10
  • 2.62
Ilves vs JYP
  • 1.66
  • 4.70
  • 4.20
KalPa vs HIFK
  • 1.93
  • 4.35
  • 3.30
Lukko vs Jukurit
  • 1.35
  • 6.00
  • 7.00
Pelicans vs Kärpät
  • 2.28
  • 4.20
  • 2.68
Sport vs TPS
  • 2.30
  • 4.30
  • 2.86
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy