Olihan tuo pelinä Flyersiltä paljon paljon parempi kuin kaksi aikaisempaa, kolmas erä vaan oli todella erikoinen. 4 maalia, Hartnellin hanska, rangaistuslaukaus...
Carter ja Richards ovat kyllä kovia. Richards nyt tiedetteenkin clutch-pelaajaksi, mutta nyt Carter on viimein saapunut. Kesällä vähän pelotti tuo 5 miljoonan sopimus, mutta onhan tuo ollut aivan rahansa arvoinen. Lisäksi kun joukkueesta löytyy Gagnea ja Timosta ja muita, niin hyvin menee. Kunhan vaan pelataan kunnolla ja maalivahti viitsii torjua. Biron oli ajoittain todella vahva ja toisaalta välillä taas todella heikko. Downien maali meni sisään aivan liian helposti.
Hartnellista ei oikein tiedä mitä sanoisi. Kaverilla kyllä yritystä riittää, mutta viimeistely tuntuu jälleen ontuvan. Lisäksi kun tulee tehtyä tällaisia typerääkin typerämpiä hanskan heitto -tilanteita. Hartnell alkaa vähitellen lipumaan minun henkilökohtaiselle siirtolistalle, Lupulin seuraan. Kumpaakaan en periaatteessa haluaisi siirrettävän, mutta jos jonkun täytyisi lähteä niin nämä kaksi olisivat minulla ensimmäiset ehdokkaat. Lupulin kaksi syöttöä ja muutenkin vahva esitys tässä pelissä kuitenkin nosti hänen osakkeitaan.
Upshallin 5+game oli aivan älytön tuomio seeproilta. Muutenkin tuomaripeli oli surkeaa tässä pelissä ja siitä kärsivät/hyötyivät molemmat joukkueet.
Jo parissa pelissä esiintyneet uudet oranssit retropaidat ovat oikeastaan aika siistit. Nuo voisi ottaa mustien tilalle. Ainoa valituksen aihe minulla on se valkoinen "nimilappu" selässä.
edit: lisätään vielä Brierestä, joka teki paluun ja poistui melkein samantien eli vamma uusiutui. Flyers-pelaaja tuodaan liian aikaisin pois sairastuvalta? Ennenkuulumatonta!
Nödlistä vielä se, että kaveri pelasi hyvän ottelun. Muutenkin vaikkei Nödl mikään huipputason pelintekijä tai viimeistelijä ole ollut, niin kuitenkin on pelannut ihan hyvällä asenteella ja oman pään pelaaminen on ihan mallikasta, tästä osoituksena muunmuassa peliaika alivoimalla. Paljon paremmin kuin kukaan olisi odottanut. Pelipaikan hän on ansainnut jo pelkästään loukkaantumisten tähden (tosin mielestäni Metron pitäisi olla häntä korkeammalla depth chartissa, mutta jostain syystä Metroa ei voida peluuttaa laidassa). AHL ehkä olisi kuitenkin Nödlille se oikea paikka, mutta eivät nämä pelit NHL:ääkään voi olla haitaksi. Varsinkin kun tässä nykyroolissa (ei liian suuri, vaan ei liian pienikään).