Philadelphia Flyers 2005-06

  • 139 216
  • 895

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Se on jo nyt varmaa, että Flyersin näytettävät pelit tulevat ympyröidyiksi. Mahtava pakkikalusto. Ja mikä parasta laidat tulevat paukkumaan. Toivottavasti välit eivät ole Devilsien kanssa lämmentyneet, sillä näiden joukkueiden yhteenottoja on ollut kiva seurata jo pidemmän aikaa (Stevens-Lindros).
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Markov ulos ja uudet ukot sisään

Jaahas, Markov ulostettiin pakkikolmikon tieltä...
---
To make cap room for all four players, the Flyers traded defenseman Danny Markov to the Nashville Predators, according to league sources. That trade will be announced later today.
---
Tuo siis philly.comista.
 

TML

Jäsen
On tosiaan vähä isokokosempi pakisto!! Ainaki kilomäärä nousi mukavasti näitten 3 pelaajan ansiosta. Laskujeni mukaan kiloja tuli lisää 321. Toivottavasti tulee nostalgista Broad Street Bully- asennetta takaisin. Jännä nähdä myös entisen vihamiehet Jeremy Roenick ja Derian Hatcher samassa joukkueessa.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Flu kirjoitti:
Jaahas, Markov ulostettiin pakkikolmikon tieltä...
---
To make cap room for all four players, the Flyers traded defenseman Danny Markov to the Nashville Predators, according to league sources. That trade will be announced later today.
---
Tuo siis philly.comista.

edit: pienoisen harkinnan jälkeen viesti uusiksi ja vanha erääseen toiseen ketjuun...

Flyers piti pressitilaisuuden...

Noniin! Sinne meni Markov. Clarke väitti, että vaati liikaa rahaa. Huhut kertovat myös muista mahdollisista kaukalon ulkopuolisista ongelmista. Paskempi juttu kuitenkin, sillä mielestäni Markov oli joukkueen toiseksi paras pakki. 3. kierroksen varausvuoro oli aivan liian halpa hinta Markovista.

Toivottavasti nyt edes saadaan joku hyvä laituri lohduttamaan.

Therienistä kerrotaan, että ainakin JR ja Primeau pyysivät, että Therien tuotaisiin takaisin. Näemmä tärkeä pukuhuonemies. Olisivat ottaneet sen mieluummin teroittamaan luistimia tai jotain...
 
Viimeksi muokattu:

TML

Jäsen
Hyttynen kirjoitti:
edit:

Therienistä kerrotaan, että ainakin JR ja Primeau pyysivät, että Therien tuotaisiin takaisin. Näemmä tärkeä pukuhuonemies. Olisivat ottaneet sen mieluummin teroittamaan luistimia tai jotain...

Hyvää palkkaa tienaa huoltajaks!!
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Nyt kun eilisen kaaoksesta ja kauhusta on selvitty, niin tuli tutkailtua noita Flyersin kotisivuja. Siellähän ovat Hatcher ja Rathje saaneet kuvansa kehiin, vaikkakin jotenkin vaikuttavat photoshopatuilta. Mutta siis, jos Phillyn puolustus tulevalla kaudella on jotain, niin ainakin se on RUMA! Therien, Hatcher, Desjardins, Rathje...jeesh!
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Nyt kun siirtoja on ehtinyt vähän sulattelemaankin, niin muutamia kommentteja. Tällä hetkellä joukkueen tilanne näyttää mielestäni vähintäänkin lupaavalta. Jos/kun oletetaan, että RFA:t eli käytännössä Kim Johnsson / Simon Gagne / Robert Esche / Branko Radivojevic jatkavat joukkueessa, niin tällä porukalla voi lähteä jo kohtalaisen luottavaisin mielin tulevaan kauteen.

Puolustus koki siis kovimpia muutoksia ja paperilla tilanne näyttää hyvältä, mutta kokoonpano herättää myös tiettyjä kysymyksiä. Johnsson, Pitkänen, Seidenberg ovat taitavia kiekollisia pakkeja, Desjardins iästään huolimatta myös samaa kastia. Rathje on erinomainen puolustava puolustaja. Therien on, no, Therien. En itse hihkunut riemusta, mutta ihan ok seitsemännen pakin paikalle. Hatcheria monet tuntuvat karsastavan, mutta terveenä ja täysikuntoisena olleessaan mies on juuri sellainen pelaaja, mitä Phillyn pehmeä puolustus tarvitsee. Miehen cheap shoteista ja muista tempuista voi olla montaa mieltä, mutta ei tuossa kokoonpanossa ollut kyllä ennen siirtomarkkinoiden avautumista juurikaan taklausvoimaa. On myös muistettava, että Hatcher pelasi uransa kevyesti parasta kiekkoa juuri Hitchcockin valmennuksessa, joten toivottavasti mies palaa omalle 90-luvun lopun tasolleen.

Markovin dumppaaminen onkin sitten se kyseenalaisin tilanne. Itse järkytyin ja olen edelleen järkyttynyt, että miehestä saatiin ainoastaan kolmannen (!) kierroksen varausoikeus. Siis kolmannen! Silloin joskus muinoin, kun pelattiin edellisen kerran pudotuspelejä, Markov oli kuitenkin Phillyn ehkäpä paras puolustaja. Mies kuuluu muutenkin suosikkeihini säälimättömän pelityylinsä ansiosta ja oli joukkueen kevyesti paras puolustava puolustaja. Itse olisin jättänyt näillä tiedoilla Markovin joukkueeseen ja dumpannut joko Desjardinsin tai Brashearin pois kokoonpanosta riippuen siitä, tehtiinkö siirto rahallisten syiden ja puolustajien ylitarjonnan takia. Olen kuitenkin tyytyväinen, että Seidenberg jää pelaamaan kokoonpanoon.

Hyökkäykseen en usko tulevan enää muita vahvistuksia ja mielestäni sinne ei myöskään tarvita tässä vaiheessa sellaisia. Hyökkäyspäässä on kokeneita pelimiehiä ihan riittävästi ja myös nuoria, lupaavia kavereita. Toivottavasti heidän kanssaan ollaan kärsivällisiä ja heidät ajetaan rauhassa sisään. Kokoonpanossa on kuitenkin tällä hetkellä periaatteessa 13 kaveria ja farmissa vuoroaan odottelee vielä muutama lupaava junnu. Itse uskoisin että kauden alussa 13 hyökkääjän joukossa nuorista kavereista nähdään ainakin Carter, Richards ja Sharp.

Kaiken kaikkiaan olen tähän mennessä tyytyväinen Clarken toimintaan kesän aikana. LeClairin ja Amonten sopimusken pitivät ehdottomasti ostaa ulos. Draftissa Clarke hommaili hyvin varauksia ensi vuodelle, jonka pitäisi olla tätä vuotta parempi vuosikerta. Fedorukin vaihtaminen käytännössä toisen ja neljännen kierroksen varausoikeuteen oli hieno suoritus. Puolustus kaipasi kovuutta ja nyt pienen miettimisen jälkeen olen oikeastaan tyytyväinen kaikkiin kolmeen hankintaan. Hyökkääjiä oli alunperinkin riittävästi, joten ihan oikeaa osa-aluetta joukkueesta vahvistettiin. Oikeastaan ainoa asia minkä Clarke olisi voinut tehdä paremmin oli Markovin kauppa. Kaiken kaikkiaan täytyy olla siis tyytyväinen BC:n toimintaan.
 

Reebok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philly Flyers, Ilves, Chelsea
Xtrmntr kirjoitti:
Nyt kun siirtoja on ehtinyt vähän sulattelemaankin, niin muutamia kommentteja. Tällä hetkellä joukkueen tilanne näyttää mielestäni vähintäänkin lupaavalta. Jos/kun oletetaan, että RFA:t eli käytännössä Kim Johnsson / Simon Gagne / Robert Esche / Branko Radivojevic jatkavat joukkueessa, niin tällä porukalla voi lähteä jo kohtalaisen luottavaisin mielin tulevaan kauteen.

Totta. Kun tuossa hieman palkkoja laskeskelin, niin noin 9 miljoonaa olisi vielä jäljellä. Näistä suurinpiirtein 7 miljoonaa menee juurikin kyseisiin RFA-pelaajiin. Hyökkäykseen jään kaipaamaan sitä kakkosketjun vahvistusta, mutta katsotaan nyt miten käy.

Xtrmntr kirjoitti:
Puolustus koki siis kovimpia muutoksia ja paperilla tilanne näyttää hyvältä, mutta kokoonpano herättää myös tiettyjä kysymyksiä.

Flyers puolustus näyttää parhaalta vuosiin. Markovin treidaus oli ehkä pienoinen pettymys, mutta 2,5 miljoonaa hänestä on mielestäni liikaa. Tuntuu kuin Clarkelle olisi tullut pakottava tarve treidata joku puolustaja pois, nyt kävi näin, Markov lähti naurettavan halvalla. Clarke ei paljoa muuta miettinyt muutakun sitä 2,5 miljoonaa, jota ei tarvitse enää maksaa. Puolustus siis näyttäisi suurinpiirtein tältä:
Johnsson - Rathje
Pitkänen - Hatcher
Desjardins - Seidenberg 7. Therien

Xtrmntr kirjoitti:
Itse uskoisin että kauden alussa 13 hyökkääjän joukossa nuorista kavereista nähdään ainakin Carter, Richards ja Sharp.

Varmasti nähdään. Tässä hieman mallia:
Knuble - Carter - Roenick
Gagne - Handzus - Sharp
Kapanen - Primeau - Radivojevic
Brashear - Richards - Stevenson
 

TML

Jäsen
Reebok kirjoitti:
Varmasti nähdään. Tässä hieman mallia:
Knuble - Carter - Roenick
Gagne - Handzus - Sharp
Kapanen - Primeau - Radivojevic
Brashear - Richards - Stevenson

Aika kovaltahan tuo hyökkäys näyttää. Itse odotan innolla näkeväni Jeff Carterin tositoimissa ensi kaudella, ja vieläpä isossa roolissa.
 

Pusacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Leijonat, Zidane.
Iso-Eric takaisin!

Näkyy Eric Lindros olevan vapaa agentti NYR:ssä. Ericiltä ja Flyersiltä se vielä puuttuu, joukko tarvitsee synnynnäisen johtajansa matkalla kohti Stanley Cupia. Se olisi loistava paluu... vielä kerran tiet yhtyvät.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Xtrmntr kirjoitti:
Markovin dumppaaminen onkin sitten se kyseenalaisin tilanne. Itse järkytyin ja olen edelleen järkyttynyt, että miehestä saatiin ainoastaan kolmannen (!) kierroksen varausoikeus. Siis kolmannen! Silloin joskus muinoin, kun pelattiin edellisen kerran pudotuspelejä, Markov oli kuitenkin Phillyn ehkäpä paras puolustaja. Mies kuuluu muutenkin suosikkeihini säälimättömän pelityylinsä ansiosta ja oli joukkueen kevyesti paras puolustava puolustaja. Itse olisin jättänyt näillä tiedoilla Markovin joukkueeseen ja dumpannut joko Desjardinsin tai Brashearin pois kokoonpanosta riippuen siitä, tehtiinkö siirto rahallisten syiden ja puolustajien ylitarjonnan takia. Olen kuitenkin tyytyväinen, että Seidenberg jää pelaamaan kokoonpanoon.

Minä olen melko varma, että tässä on jotain muuta syytä, kuin vain Markovin liika rahanahneus tai puolustajien ylitarjonta. Mielestäni Markov on parempi pakki kuin Rathje ja jotakuinkin samalla tasolla Hatcherin kanssa (johtuen tosin H:n huonosti menneestä edellisestä kaudesta, parhaimmillaan Hatcher on parempiu). Ja selkeästi Markov on Seidenbergiä ja Desjardinsiä parempi. Jos pakkeja olisi liikaa kyllä nuo kaksi menisivät ensimmäisinä. Ja jos kerran Hatcherille maksetaan 3.5 miljoonaa, niin kyllä Markovillekin pitäisi riittää, Reebok puhui 2.5 miljoonasta, niin paljonko Markov vaati?

Olisiko tapahtuneen takana jotain muuta? Onko Markov jäämässä Venäjälle? Onko hän loukkaantunut ja ura on vaarassa? Onko tullut vedettyä Venäjän talvessa liikaa viinaa, Markovillahan on jonkinlainen viinaanmenevän ja juhlijan maine?

Oli miten oli, Markov on mennyttä ja halvalla. Se on sääli, mutta nykypakistokin on oikeastaan aivan hyvä. Suurin kysymysmerkki on Seidenberg. Onko hänestä todella NHL-tason pakiksi?

Knuble - Carter - Roenick
Gagne - Handzus - Sharp
Kapanen - Primeau - Radivojevic
Brashear - Richards - Stevenson

Vaihdetaan Carterin ja Handzusin paikkaa ja se on siinä. Carterin laittaminen suoraan ykkössentterin rooliin voisi olla epäedullista hänen kehitykselleen. Liikaa paineita. Handzus kyllä pystyy hoitamaan tämän homman, kunhan vaan laiturit ovat hyvät. Carter kakkosvitjaan ja kakkosylivoimaan.

edit:
Näkyy Eric Lindros olevan vapaa agentti NYR:ssä. Ericiltä ja Flyersiltä se vielä puuttuu, joukko tarvitsee synnynnäisen johtajansa matkalla kohti Stanley Cupia. Se olisi loistava paluu... vielä kerran tiet yhtyvät.

Tätä on melko turha odottaa niin pitkään kuin Bobby Clarke on vallassa.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Hyttynen kirjoitti:
Minä olen melko varma, että tässä on jotain muuta syytä, kuin vain Markovin liika rahanahneus tai puolustajien ylitarjonta. Mielestäni Markov on parempi pakki kuin Rathje ja jotakuinkin samalla tasolla Hatcherin kanssa (johtuen tosin H:n huonosti menneestä edellisestä kaudesta, parhaimmillaan Hatcher on parempiu). Ja selkeästi Markov on Seidenbergiä ja Desjardinsiä parempi. Jos pakkeja olisi liikaa kyllä nuo kaksi menisivät ensimmäisinä. Ja jos kerran Hatcherille maksetaan 3.5 miljoonaa, niin kyllä Markovillekin pitäisi riittää, Reebok puhui 2.5 miljoonasta, niin paljonko Markov vaati?

Olisiko tapahtuneen takana jotain muuta? Onko Markov jäämässä Venäjälle? Onko hän loukkaantunut ja ura on vaarassa? Onko tullut vedettyä Venäjän talvessa liikaa viinaa, Markovillahan on jonkinlainen viinaanmenevän ja juhlijan maine?

Oli miten oli, Markov on mennyttä ja halvalla. Se on sääli, mutta nykypakistokin on oikeastaan aivan hyvä. Suurin kysymysmerkki on Seidenberg. Onko hänestä todella NHL-tason pakiksi?

Tämä on hyvä pointti. The Daily Timesissa (ja monessa muussa) paikassa on ollut juttua, että Markov oli uhannut jäädä Venäjälle sopimuksen umpeuduttua ilmeisen tyytymättömänä uuteen / omaan sopimukseensa. Tiedä sitten jutun totuudenmukaisuutta. Markovistahan on tulossa UFA vuoden päästä, joten jos joku tällainen pitäisi paikkaansa, niin sitten tässä tilanteessa olisi jotain muutakin järkeä. Muitakin kaukalon ulkopuolisia asioita on esitetty tähän syyksi, mutta en jaksa uskoa niihin.

Joku tässä tapauksessa kuitenkin mättää, sillä, kuten sanoit, Markov menisi ainakin kahteen ensimmäiseen pakkipariin nykyjoukkueessakin. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että terve ja täysikuntoinen Hatcher menee heittämällä Markovin ohi. Rathje ja Markov on kutakuinkin samalla tasolla, Rathje on kuitenkin hyvin aliarvostettu näkymätöntä työtä tekevä pelaaja.

Desjardins tietää suurinpiirtein saman verran kuin Markov, ja on nykyään huonompi pelaaja. Tosin mies on erittäin tärkeä pukukoppipelaaja ja malli nuorille pelaajille, joten siinä mielessä ymmärrän että hän jäi joukkueeseen.

Itse uskon ja toivon, että Seidenbergista on todellakin NHL-pakiksi. Ja mielestäni hän vähintäänkin ansaitsee kunnon näytönpaikan tänä vuonna.
 

pp33

Jäsen
Hyttynen kirjoitti:
Minä olen melko varma, että tässä on jotain muuta syytä, kuin vain Markovin liika rahanahneus tai puolustajien ylitarjonta. Mielestäni Markov on parempi pakki kuin Rathje ja jotakuinkin samalla tasolla Hatcherin kanssa (johtuen tosin H:n huonosti menneestä edellisestä kaudesta, parhaimmillaan Hatcher on parempiu). Ja selkeästi Markov on Seidenbergiä ja Desjardinsiä parempi. Jos pakkeja olisi liikaa kyllä nuo kaksi menisivät ensimmäisinä. Ja jos kerran Hatcherille maksetaan 3.5 miljoonaa, niin kyllä Markovillekin pitäisi riittää, Reebok puhui 2.5 miljoonasta, niin paljonko Markov vaati?


Siis Markovin palkka tältä kaudelta on pyöreästi 2,4 miljoonaa, joten eiköhän siinä ole se syy siirrolle. Samoin siinä on syy alhaiselle kauppa-arvolle Ottajia kun tuskin liiemmälti oli, varsinkin kun sopimus päättyy tämän kauden jälkeen. Esim. Desjardinsia ei varmasti olisi kukaan huolinut nykytilanteessa.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
pp33 kirjoitti:
Siis Markovin palkka tältä kaudelta on pyöreästi 2,4 miljoonaa, joten eiköhän siinä ole se syy siirrolle. Samoin siinä on syy alhaiselle kauppa-arvolle Ottajia kun tuskin liiemmälti oli, varsinkin kun sopimus päättyy tämän kauden jälkeen. Esim. Desjardinsia ei varmasti olisi kukaan huolinut nykytilanteessa.

Onko se siis kova palkka vai? Rathjehan saa 100.000 dollaria enemmän. Markovin palkka on mielestäni juuri oikealla tasolla. Ainakin se on saman arvoinen hänen tasoisiin pelaajiin verrattuna (eli esim. Rathje).

Erään keskustelupalstahuhun mukaan Markov olisi haistattanut paskat NHLPA:lle ja toisille pelaajille työsulun aikana, koska oli tyytymätön joko siihen että sopimusta ei syntynyt tai siihen että se oli noin onneton pelaajien kannalta. Voisiko tämä olla syy jättää NHL? Jos Markov ei pelaa enää NHL:ssä, oli Clarken treidi loppujen lopuksi aivan hyväksyttävä. Predators-fanit voivat olla toista mieltä.

edit: löytyikin artikkeli tuosta Markovin pimahtamisesta NHLPA:lle. Sopimus oli liian huono ollakseen totta. Heh

http://www.zwire.com/site/news.cfm?newsid=14967070&BRD=1675&PAG=461&dept_id=18170&rfi=6

Markov allegedly mouthed off to the NHL Players’ Association membership during the ratification vote of the new collective bargaining agreement and threatened to return to Russia and never return to the NHL at the conclusion of his current contract.
 
Viimeksi muokattu:

pp33

Jäsen
Hyttynen kirjoitti:
Onko se siis kova palkka vai? Rathjehan saa 100.000 dollaria enemmän. Markovin palkka on mielestäni juuri oikealla tasolla. Ainakin se on saman arvoinen hänen tasoisiin pelaajiin verrattuna (eli esim. Rathje).[/I]

On se kova palkka. Hyvä mies, kyse ei ole siitä, mikä Markovin palkka pitäisi olla tai minkä tasoinen pelaaja hän on.

Flyersin puolustajista Hatcher kuittaa 3,5 miljoonaa, Rathje 3,5, Markov 2,4 ja Desjardins 2,3. Neljä puolustajaa tilittää yhteensä yli 10 miljoonaa. Puolustuksessa on kyllä syvyyttä, joten jostakin pitää luopua jotta palkkakuluihin saadaan liikumavaraa. Hatcher ja Rathje eivät tietysti tule kysymykseen ja Desjardinsia ei kukaan huoli. Kellehän nalli napsahtaa?
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Itse ainakin hykertelin eilen tyytyväisyydestä Flyersin puolustuksen uudelleenjärjestämisestä. Pakko myöntää, että itseänikin hieman kirpaisi tuo Danny Markovin ulostaminen joukkueesta. Loistava all-round pakki ilman muuta jota olisi ollut mukava seurata jatkossakin oman suosikkijoukkueen takalinjoilla. Niin kun täällä on jo sanottu, jonkun oli kuitenkin poistuttava kolmen uuden tulijan tieltä ja jos Markovilla on vielä taustalla tällaisia täällä ilmitulleita avautumisia, niin ei mikään ihme, että ulostettu pelaaja oli juuri Danny.

Toivoilin aikaisemmin täällä ketjussa kiloja ja ilkeyttä Philadelphian aikaisemmin kevyehköön pakistoon. Nyt ollaankin yht'äkkiä aivan käännetyssä tilanteessa ja sitä kiekollista taitoa ja liikkuvuutta puolustuksessa olikin jo ennestään. Tässä oletan kuitenkin, että Flyers saa pidettyä Kim Johnssonin riveissään. Näin tapahtuessaan Flyersin puolustus olisi kyllä erittäin vahva ja iskukykyinen pelin jokaisella osa-alueella. Hatcherin kiinnittäminen oli tietenkin kolmesta uudesta pakista suurin uutinen. Toivotaan, että tutussa Hitchcockin valmennuksessa Hatcher palaa takaisin omalle jäätävälle tasolleen ja saa pelata ilman pahoja loukkaantumisia. Juuri sellainen järkäle, jota kaivattiinkin Phillyn takalinjoille. Rathjesta on hyvät muistikuvat toissa keväältä pudotuspeleistä. Todella varmaa oman pään pelaamista ja ehdottomasti tyytyväinen ole myös tähän kiinnitykseen. Therien menee seitsemännen pakin rooliin pitkän linjan phillyläisenä myös mukavasti. Therien ei aiheuta jippii-huutoja, mutta nimekkäässä ja vahvassa Flyers-pakistossa roolikaan ei tule olemaan mikään hurja.

Moni on täällä sijoittamassa Jeff Carterin ykkös-kakkossentterin rooliin ensi kauden roolituksissa. Itse kuitenkin olisin mieluummin maltillisemmalla linjalla tämän superlupauksen sisäänajon kanssa ja antaisin Handzusin ja Primeaun hoitaa ne vastuullisimmat sentterin hommat. Toivon ja uskon, että Primeau olisi nyt hereillä jo myös runkosarjassa. Viimeksi pelatulla kaudellahan kapteeni heräsi kunnolla pelaamaan vasta pudotuspeleissä, mutta heräämisen jälkeen ruuti olikin sitten todella kuivaa. Suurien pelien pelaaja, omasta mielestäni ehkä tärkein yksittäinen pelaaja Philadelphialle jos sellainen on määriteltävä.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
pp33 kirjoitti:
On se kova palkka. Hyvä mies, kyse ei ole siitä, mikä Markovin palkka pitäisi olla tai minkä tasoinen pelaaja hän on.

Flyersin puolustajista Hatcher kuittaa 3,5 miljoonaa, Rathje 3,5, Markov 2,4 ja Desjardins 2,3. Neljä puolustajaa tilittää yhteensä yli 10 miljoonaa. Puolustuksessa on kyllä syvyyttä, joten jostakin pitää luopua jotta palkkakuluihin saadaan liikumavaraa. Hatcher ja Rathje eivät tietysti tule kysymykseen ja Desjardinsia ei kukaan huoli. Kellehän nalli napsahtaa?

Saako Rathje 3.5 miljoonaa?! NHLPA.com sanoo kyllä noin, mutta minä olin ymmärtänyt, että se olisi 2.5. Helvata, mieluummin olisi jätetty Rahjet tuohon hintaan hankkimatta ja pidetty Markov, olettaen ettei mitään muita ongelmia olisi ollut. Tämähän oikeastaan vahvistaa lisää sitä, että Markovilla oli kentän ulkopuolisia ongelmia.

Ja siitä kenelle nappi napsahtaa. Desjardinsin sopimuksen olisi voinut ostaa pois, jolloin ei olsi tarvinnut tuollaista palkkaa maksaa. Markov kyllä olisi ollut parempi pakki kuin Desjardins. Ja samantien vaan myös ylipalkattu Brashear pihalle ja liikkumavaraa olisi yhtäkkiä ollut kilometrikaupalla.

Sinänsähän tästä turha kiistellä, kun ei tiedetä varmasti tapahtuneen todellisia syitä. Spekulointi tosin on kivaa.

Tribal kirjoitti:
Moni on täällä sijoittamassa Jeff Carterin ykkös-kakkossentterin rooliin ensi kauden roolituksissa. Itse kuitenkin olisin mieluummin maltillisemmalla linjalla tämän superlupauksen sisäänajon kanssa ja antaisin Handzusin ja Primeaun hoitaa ne vastuullisimmat sentterin hommat. Toivon ja uskon, että Primeau olisi nyt hereillä jo myös runkosarjassa. Viimeksi pelatulla kaudellahan kapteeni heräsi kunnolla pelaamaan vasta pudotuspeleissä, mutta heräämisen jälkeen ruuti olikin sitten todella kuivaa. Suurien pelien pelaaja, omasta mielestäni ehkä tärkein yksittäinen pelaaja Philadelphialle jos sellainen on määriteltävä.

Minä antaisin Primeaun monitoimiketjulle, joka paperilla olisi kolmoskenttä, eniten peliaikaa viidellä viittä vastaan. Seuraavaksi eniten Handzusille, joka olisi ykköspistenyrkki. Carter johtaisi kakkospistekenttää ja saisi kolmanneksi eniten peliaikaa ja pelaisi myös kakkosylivoimaa. Tuloksista riippuen peliaikaa lisätään tai vähennetään. Richards pelaisi neloskentässä täysin puolustavassa roolissa. Lisäksi Richardsille annetaan pelata reilusti alivoimaa.

Pistetään vielä pari linkkiä, jotka saavat hymyn ainakin minun naamalleni:

http://www.philadelphiaflyers.com/team/roster/RosterDetail.asp?PlayerID=123

http://www.philadelphiaflyers.com/team/roster/RosterDetail.asp?PlayerID=124
 
Viimeksi muokattu:

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Hyttynen kirjoitti:
Saako Rathje 3.5 miljoonaa?! NHLPA.com sanoo kyllä noin, mutta minä olin ymmärtänyt, että se olisi 2.5. Helvata, mieluummin olisi jätetty Rahjet tuohon hintaan hankkimatta ja pidetty Markov, olettaen ettei mitään muita ongelmia olisi ollut. Tämähän oikeastaan vahvistaa lisää sitä, että Markovilla oli kentän ulkopuolisia ongelmia.
Kyllähän tuollaista peliä voisi pelata, jos _tietäisi varmasti että saisi haluamansa pelaajat_. Vaikka täällä suurin osa ihannoi tilannetta jolloin tuskin yhtään ukkoa on sopimuksessa niin tosiasiassa on lähes mahdotonta koota joukkuetta viikossa tyhjästä. Jos haluat optimaalisen joukkueen niin sinun pitää hankkia sopivia palasia. Jos rosteri on tyhjää täynnä niin ensimmäiset tarjouksen hyväksyneet pelaajat ohjaavat koko jengin kokoamista.

Nyt on selvästi nähty, että monet pelaajat haluavat pitkän sopimuksen mielummin välittömästi. Tämä tekee elämän todella vaikeaksi joukkueille, joilla on vähän pelaajia sopimuksen alaisina. Markov on riski, koska ukko haluaa pitkäaikaisen todella rahakkaan sopimuksen tai muuten saa UFA statuksen ensi kesänä. Ei kukaan tälläisestä paljoa maksa. Clarke on onnistunut käsittämättömän hyvin!
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
On ainakin tsn.ca'n mukaan. Samoin pelaajia on lähtökuopissa koska jo nyt Philly on yli salarycapin ja signaamatta on vielä usea pelaaja.
 

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
No eiköhän se Roenick pois treidata..


EDIT: En huomannut, että se jo treidattiinkin.. Noh olihan tuo niin selkeää foppan signauksen jälkeen.
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
eagle kirjoitti:
Samoin pelaajia on lähtökuopissa koska jo nyt Philly on yli salarycapin ja signaamatta on vielä usea pelaaja.

Fan590 vahvisti Roenickin siirron Los Angelesiin viitisen minuuttia sitten.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jeremy Roenick menee Los Angelesiin. Tämä tieto julkaistaan hyvin pian..
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
jh1981 kirjoitti:
Fan590 vahvisti Roenickin siirron Los Angelesiin viitisen minuuttia sitten.

Niin no tämäkään ei riitä, jos Philly aikoo saada kokonaisen joukkueen jalkeille. Maalivahtejakin taitaa olla vain Niittymäki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös