Tässä olisi paikka vahvistaa joukkuetta, Wirtanen on ilmeisesti saanut kenkää Sveitsistä ja hoitaisi varmasti saman roolin kuin Mclean nyt, noin tuhat kertaa paremmin. Mcleania voisi samalla kokeilla vaikka ykkösketjun laidassa, jos Wirtasen saisi naarattua keskelle. Jos ei siinäkään ala kulkemaan, niin kilometritehtaalle.
Itse itseäni toisesta ketjusta lainaten...Tähän vahva KYLLÄ! Ja samalla kun ovia avataan PeeWeelle, niin KurjaHarju samalla helauksella liukumaan ovista ulos. Riksan luokkaantumisherkkyys kun tiedetään, niin Petterillä riittäisi duunia jengissä. Ja Riksalle tekisi muutenkin hyvää levätä peli tahi pari aina aika ajoin. Wirtasesta tiedetään varmuudella mitä saadaan.
Jää-Ahma Peewee kylläkin on....Hämeenlinnalaisia senttereitä alkaa kohta olemaan ihan riittävästi.
Loistavaa reagointia Kurrilta ja Vuoriselta.
Ei taida Erkka hoitaa pelaajaliikennettä.Ettei olisi kuitenkin enemmän Erkan haku. Ainakin ihan Erkan näköinen pelaaja. No se ja sama mutta hyvä haku joka tapauksessa ja ymmärrettävää, että mies KHL:ään takaisin halusi.
Ei ole mitään ongelmaa, JOS Hagman ja kumppanit ovat silloin terveiden kirjoissa.Nyt vielä pitäisi saada se yksi ykköskorin maalintekoon kykenevä laituri. Muuten on kevään pudotuspeleissä suurseuroja vastaan todella vaikeaa.
Mun ymmärtääkseni Kurri ja Westerlund ovat aika läheisessä vuorovaikutuksessa uusien pelaajahankintojen osalta. Erkka on voinut vinkata ja Kurri pistänyt nimen paperiin.Ei taida Erkka hoitaa pelaajaliikennettä.
Tuosta:Muistanko muuten aivan väärin vai kertoiko joku tai jotkut IFK-fanit aikanaan täälläkin palstoilla Wirtasen sanoneen "Ei ikinä Jokereihin"? Noh, muistin oikein tai väärin, niin näitähän sattuu jopa engångalltideille.
07.12.2013Itse ketjun aiheeseen taas, uskon Dekon viritelmän olevan hyvinkin lähellä totuutta. Toki sen verran joudun mainitsemaan, että olen kuullut, välikäden kautta tosin, että Wirtanen on sanonut omalle ystäväpiirilleen, ettei tule Jokereissa pelaamaan, on sarja mikä tahansa. Kuulemani mukaan tämä sanottiin hieman ennen tämän kauden alkua. Itse toki toivon, että kuulemani pitää paikkansa, mutta onhan se toki mahdollista, että minua on vaan kusettu rankasti. Niin ja siis henkilö joka minulle tämän tiedon kertoi, oli kuullut sen taholta, joka oli kuullut sen suoraan Petteriltä. Uskokoon ken tahtoo.