Eikös tän pitäs tänään selvitä että jatkaako PW vai ei?
Eikös sillä ollut loppukauden sopimus molemminpuolisella oikeudella purkuun johonkin tiettyyn päivään mennessä?
Eikös tän pitäs tänään selvitä että jatkaako PW vai ei?
Eikös sillä ollut loppukauden sopimus molemminpuolisella oikeudella purkuun johonkin tiettyyn päivään mennessä?
"Lokakuun alussa" mitä se sitten tarkoittaakin. Mutta jatkosoppari on ihan selviö, nyt kun yleisöä saa ottaa ja kassaan virtaa lipputuloja.
TIEDOTE: Petteri Wirtanen siirtyy HIFK:hon
HIFK on tehnyt sopimuksen keskushyökkääjä Petteri Wirtasen kanssa. Sopimuksessa on lokakuun alussa umpeutuva molemminpuolinen optio loppukaudesta 2021–2022. Wirtanen palaa Nordikselle yhdeksän vuoden tauon jälkeen. Hän pelasi HIFK:ssa kaudet 2009–2012 ja oli SM-kultaa 2011 voittaneen joukkueen...hifk.fi
Ja tarvittaessa voi peluuttaa myös pakkina, jos alkaa ukot sieltä vielä vähenemään tämänpäiväisestä. Itse kyllä hankkisin sen yhden ylivoiman moottorin muutenkin pakistoon, mutta nythän sieltä alkaa puolustajat oikeasti käymään vähiin, joten suuntaisin kaupoille asap.Eiköhän toi jatka loppukauden. Mielestäni erinomainen lisäys joukkueen hyökkäykseen. Saa neloseen lisää variaatioita.
Tässä kannattaa huomioida, että CHL:ssä joukkueen rekisteröinti on tiukempaa kuin liigassa. Mikäli olen oikein käsittänyt, kauden aikana saa rekisteröidä 32 kenttäpelaajaa, lohkovaiheessa 30 ja rekisteröinti pitää tehdä 24 tuntia ennen ottelua (silloin kuin lisäysikkuna/lisäyskiintiö sallii). IFK on kai rekisteröinyt 28 kenttäpelaajaa. Jos siis Wirtasen halutaan pelaavaan tiistaina, jotain päätöksiä pitäisi joka tapauksessa tehdä, sillä rekisteröinti vie paikan loppukaudelta.
CHL:n Sport Regulationsista voi jokainen tehdä omat tulkintasa:
Onko Peralla myös muita mestaruuksia kuin -11?
Miksi se pelattiin Nordiksella?Onko Peralla myös muita mestaruuksia kuin -11?
Itse todellakin toivoisin jatkoa herralle, ollut aina yksi suosikkipelaajistani. Tämän kauden pelejä en ole nähnyt mutta käsittääkseni taso riittää vielä vallan hyvin.
Ainiin, olen uusi palstalla. IFK:ta seurannut kaudesta 90-91 (91-92) jolloin isä vei ensimmäiseen matsiin Nordiksella. Oli muuten Kiekko-Espoo-IFK ja Espoon kotipeli
Korjatkaa, jos muistan väärin, mutta tuohon aikaan tai ainakin tuolla kaudella Kiekko-Espoo pelasi osan kotiotteluistaan Nordiksella. Syynä oli Matinkylän hallin onneton kapasiteetti. Enemmän yleisöä vetäviin peleihin, kuten otteluihin IFK:ta vastaan, haluttiin rahan vuoksi käyttöön Matinkylää isompi katsomokapasiteetti.Miksi se pelattiin Nordiksella?
Tätä juuri tarkistelin, kun ei ollut muistikuvaa enää vanhassa ja lahossa kuupassa. Kiitos.Korjatkaa, jos muistan väärin, mutta tuohon aikaan tai ainakin tuolla kaudella Kiekko-Espoo pelasi osan kotiotteluistaan Nordiksella. Syynä oli Matinkylän hallin onneton kapasiteetti. Enemmän yleisöä vetäviin peleihin, kuten otteluihin IFK:ta vastaan, haluttiin rahan vuoksi käyttöön Matinkylää isompi katsomokapasiteetti.
Onko Peralla myös muita mestaruuksia kuin -11?
Itse todellakin toivoisin jatkoa herralle, ollut aina yksi suosikkipelaajistani. Tämän kauden pelejä en ole nähnyt mutta käsittääkseni taso riittää vielä vallan hyvin.
Ainiin, olen uusi palstalla. IFK:ta seurannut kaudesta 90-91 (91-92) jolloin isä vei ensimmäiseen matsiin Nordiksella. Oli muuten Kiekko-Espoo-IFK ja Espoon kotipeli
Tervetuloa palstalle, mutta K-Espoo nousi keväällä 1992. :)Ainiin, olen uusi palstalla. IFK:ta seurannut kaudesta 90-91 (91-92) jolloin isä vei ensimmäiseen matsiin Nordiksella. Oli muuten Kiekko-Espoo-IFK ja Espoon kotipeli
@Provider , kyllä mä sua ymmärrän. Joillain pelaajilla vain nyt pitää olla tietyt numerot. Kaikki muu on vähän niin kuin väärin.
Ville Peltonen #15, Kimmo Kuhta #8 ja Toni Söderholm #25. Silmiin sattuu ja itkettää.
Ville Peltonen #15, Kimmo Kuhta #8 ja Toni Söderholm #25. Silmiin sattuu ja itkettää.
Ymmärrän pointtisi, mutta älkäämme oikeasti verratko hyvinkääläistä Ahma-kasvatti Petteri Wirtasta, joka on ennen tätä kautta pelannut peräti kokonaista kolme kautta HIFK:ssa noihin listaamiisi pelaajiin.