Petteri Wirtanen HIFK:hon

  • 90 358
  • 248

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Eikös sillä ollut loppukauden sopimus molemminpuolisella oikeudella purkuun johonkin tiettyyn päivään mennessä?

"Lokakuun alussa" mitä se sitten tarkoittaakin. Mutta jatkosoppari on ihan selviö, nyt kun yleisöä saa ottaa ja kassaan virtaa lipputuloja.

 

MaV

Jäsen
"Lokakuun alussa" mitä se sitten tarkoittaakin. Mutta jatkosoppari on ihan selviö, nyt kun yleisöä saa ottaa ja kassaan virtaa lipputuloja.


Tässä kannattaa huomioida, että CHL:ssä joukkueen rekisteröinti on tiukempaa kuin liigassa. Mikäli olen oikein käsittänyt, kauden aikana saa rekisteröidä 32 kenttäpelaajaa, lohkovaiheessa 30 ja rekisteröinti pitää tehdä 24 tuntia ennen ottelua (silloin kuin lisäysikkuna/lisäyskiintiö sallii). IFK on kai rekisteröinyt 28 kenttäpelaajaa. Jos siis Wirtasen halutaan pelaavaan tiistaina, jotain päätöksiä pitäisi joka tapauksessa tehdä, sillä rekisteröinti vie paikan loppukaudelta.

CHL:n Sport Regulationsista voi jokainen tehdä omat tulkintasa:
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eiköhän toi jatka loppukauden. Mielestäni erinomainen lisäys joukkueen hyökkäykseen. Saa neloseen lisää variaatioita.
Ja tarvittaessa voi peluuttaa myös pakkina, jos alkaa ukot sieltä vielä vähenemään tämänpäiväisestä. Itse kyllä hankkisin sen yhden ylivoiman moottorin muutenkin pakistoon, mutta nythän sieltä alkaa puolustajat oikeasti käymään vähiin, joten suuntaisin kaupoille asap.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tässä kannattaa huomioida, että CHL:ssä joukkueen rekisteröinti on tiukempaa kuin liigassa. Mikäli olen oikein käsittänyt, kauden aikana saa rekisteröidä 32 kenttäpelaajaa, lohkovaiheessa 30 ja rekisteröinti pitää tehdä 24 tuntia ennen ottelua (silloin kuin lisäysikkuna/lisäyskiintiö sallii). IFK on kai rekisteröinyt 28 kenttäpelaajaa. Jos siis Wirtasen halutaan pelaavaan tiistaina, jotain päätöksiä pitäisi joka tapauksessa tehdä, sillä rekisteröinti vie paikan loppukaudelta.

CHL:n Sport Regulationsista voi jokainen tehdä omat tulkintasa:

Joo, mutta en näe, että IFKhon tulee enää kovinkaan paljon pelaajia ennen CHLn finaaleja. Yksi pakki mahtuisi kyllä, mutta sitäkään ei ole Salmelainen luvannut vielä. Vuodenvaihteen jälkeen voi sitten alkaa tapahtua, kun joku sääleistä ulos jäävä joukkue alkaa kassatilanteen takia tyhjentämään.
 

El Tito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, IFK
Onko Peralla myös muita mestaruuksia kuin -11?

Itse todellakin toivoisin jatkoa herralle, ollut aina yksi suosikkipelaajistani. Tämän kauden pelejä en ole nähnyt mutta käsittääkseni taso riittää vielä vallan hyvin.

Ainiin, olen uusi palstalla. IFK:ta seurannut kaudesta 90-91 (91-92) jolloin isä vei ensimmäiseen matsiin Nordiksella. Oli muuten Kiekko-Espoo-IFK ja Espoon kotipeli
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Peralla myös muita mestaruuksia kuin -11?

Itse todellakin toivoisin jatkoa herralle, ollut aina yksi suosikkipelaajistani. Tämän kauden pelejä en ole nähnyt mutta käsittääkseni taso riittää vielä vallan hyvin.

Ainiin, olen uusi palstalla. IFK:ta seurannut kaudesta 90-91 (91-92) jolloin isä vei ensimmäiseen matsiin Nordiksella. Oli muuten Kiekko-Espoo-IFK ja Espoon kotipeli
Miksi se pelattiin Nordiksella?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Miksi se pelattiin Nordiksella?
Korjatkaa, jos muistan väärin, mutta tuohon aikaan tai ainakin tuolla kaudella Kiekko-Espoo pelasi osan kotiotteluistaan Nordiksella. Syynä oli Matinkylän hallin onneton kapasiteetti. Enemmän yleisöä vetäviin peleihin, kuten otteluihin IFK:ta vastaan, haluttiin rahan vuoksi käyttöön Matinkylää isompi katsomokapasiteetti.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korjatkaa, jos muistan väärin, mutta tuohon aikaan tai ainakin tuolla kaudella Kiekko-Espoo pelasi osan kotiotteluistaan Nordiksella. Syynä oli Matinkylän hallin onneton kapasiteetti. Enemmän yleisöä vetäviin peleihin, kuten otteluihin IFK:ta vastaan, haluttiin rahan vuoksi käyttöön Matinkylää isompi katsomokapasiteetti.
Tätä juuri tarkistelin, kun ei ollut muistikuvaa enää vanhassa ja lahossa kuupassa. Kiitos.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Peralla myös muita mestaruuksia kuin -11?

Itse todellakin toivoisin jatkoa herralle, ollut aina yksi suosikkipelaajistani. Tämän kauden pelejä en ole nähnyt mutta käsittääkseni taso riittää vielä vallan hyvin.

Ainiin, olen uusi palstalla. IFK:ta seurannut kaudesta 90-91 (91-92) jolloin isä vei ensimmäiseen matsiin Nordiksella. Oli muuten Kiekko-Espoo-IFK ja Espoon kotipeli

Tervetuloa palstalle. PW voitti tosiaan suomen mestaruuden vuonna 2006 HPK:ssa ja sitten meillä 2011. Seuraava tulee nyt 2022.
 
J

Just-Ice-Hockey

Kyllähän Pera Wirtanen on vaan helvetin laadukas jääkiekkoilija yhä edelleen. Omiin ei juuri hätää ole, kun numero 14 wiilettää kentällä. Pakko kyllä sen verran sanoa, että ilmeisesti mä olen liian wanha jo, kun en ymmärrä, että 13 on Paajanen eikä Wirtanen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PW parantaa kuin sika juoksuaan. Viisas pelaaja ja hänen kanssaan on varmasti mahtava pelata, kun on melko lailla selvät sävelet.

Mä kyllä ymmärrän, miksi Paajasella on # 13, vaikka #14 onkin PW:llä vielä jokseenkin oudon näköistä. Paajanen on kuitenkin joukkueen varakapteeni, joka teki sopimuksen ennen Wirtasta, joten mielestäni nokkimisjärjestys menee tässä ihan oikein. Sitä paitsi, tyylikkäänä pelaajana asialla tuskin olisi yhtään mitään merkitystä kummallekaan pelaajalle, joten älkäämme mekään ottako asiasta ongelmaa. Pääasia on, että kummallakin on HIFK:n paita.
 
J

Just-Ice-Hockey

@BOL numeroiden osalta ei ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että minä en vanhana jarruna totu Wirtaseen numerolla 14. Mitä noihin numeroihin tulee, niin nehän ovat täysin oikein, kuvaamiesi syiden lisäksi myös siksi, että Paajasella on paljon enemmän liigamatseja vyöllään. Todetaan nyt vielä, että enpä keksi parempaa perillistä Peran numerolle kuin Paajanen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Provider , kyllä mä sua ymmärrän. Joillain pelaajilla vain nyt pitää olla tietyt numerot. Kaikki muu on vähän niin kuin väärin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Peltonen #15, Kimmo Kuhta #8 ja Toni Söderholm #25. Silmiin sattuu ja itkettää.

Ei tää bissekään niin herkullista oo, kun se tulee nenästä ulos.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Peltonen #15, Kimmo Kuhta #8 ja Toni Söderholm #25. Silmiin sattuu ja itkettää.

Ymmärrän pointtisi, mutta älkäämme oikeasti verratko hyvinkääläistä Ahma-kasvatti Petteri Wirtasta, joka on ennen tätä kautta pelannut peräti kokonaista kolme kautta HIFK:ssa noihin listaamiisi pelaajiin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi on kyllä hauska, että mullakin tulee nyt jotenkin automaattisesti toi Wirtanen #13 kun on jengissä ja aina pitää itseään muistuttaa että ei kun Paajanenhan se siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös