Petteri Rimpinen – It’s Showtime!

• 74 663
  • 587

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs ihmeen itkijänaisia tähän ketjuun on eksynyt?

Ilves on niitä porukoita, joille aina tavallaan toivoisi hyvää, kunnes kohtaa seuran kannattajat.
Omaan silmään näyttää enemmän siltä, joukko espoolaisia? "miehiä" itkee, kun jotkut toivat esille tälläsen seikan, että oman joukkueen maalivahti on rikkonut paikkoja ja ne pitäisi korvata... Tai on jo korvattu.

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Teillä veskariosasto on palkkasotureita täynnä niin en kettuilisi siitä, että on omat teinit voittamassa teidän tsekkejä tilastoissa.

Onko tässä nyt kettuiltu yhtään mistään? En ainakaan itse ole nuorten valmentajan roolissa koskaan hyväksynyt mitään "paikkojen hävittämistä" tappion hetkellä. Vähän pitää olla itsekuria, vaikka kuinka vituttaisi. Tuolla annetaan vain henkiseen peliin aseita vastustajan faneille.

Ruutis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko tässä nyt kettuiltu yhtään mistään? En ainakaan itse ole nuorten valmentajan roolissa koskaan hyväksynyt mitään "paikkojen hävittämistä" tappion hetkellä. Vähän pitää olla itsekuria, vaikka kuinka vituttaisi. Tuolla annetaan vain henkiseen peliin aseita vastustajan faneille.
Et selkeästi ole seurannut Rimpisen pelausta ja tapaa käsitellä vastoinkäymiset tällä kaudella, joten sun oman elämän valmentajan neuvot jätän omaan arvoonsa.

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Menes nyt siitä omalle hiekkalaatikolle parkumaan.

Tää asia oli hoidettu jo ennen kuin joku ihmeen ilvesinvaasio päätti kokea tarpeelliseksi tulla tänne avautumaan.

Seuraavat tietenkin huomionkipeän valmentajansa esimerkkiä.

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Et selkeästi ole seurannut Rimpisen pelausta ja tapaa käsitellä vastoinkäymiset tällä kaudella, joten sun oman elämän valmentajan neuvot jätän omaan arvoonsa.

En ole tosiaankaan seurannut tai tiennyt tällaisen olevan jokin normaali käytösmalli. Olen ehkä vanhan koulukunnan edustaja siinä mielessä, etten hyväksy mitään ilkivaltaa lapsiltanikaan. Jos rikkovat jotain ihan mistä syystä tahansa, maksavat kyllä ihan itse. Pappa betalar ei kuulu kasvatusideologiaani silloin, kun perseillään.

Ruutis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En ole tosiaankaan seurannut tai tiennyt tällaisen olevan jokin normaali käytösmalli. Olen ehkä vanhan koulukunnan edustaja siinä mielessä, etten hyväksy mitään ilkivaltaa lapsiltanikaan. Jos rikkovat jotain ihan mistä syystä tahansa, maksavat kyllä ihan itse. Pappa betalar ei kuulu kasvatusideologiaani silloin, kun perseillään.
Pitääkö linkata Rask rage compilation :DDDD ei jumalauta KUMMELIA

(1)
  • Tykkää
Reactions: #42

Ruutis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Linkkaan puolestasi.

Tuskin hän kuitenkaan on vierasjoukkueen pukukoppia hävittänyt, koska sillä pääsisi rapakon takana aikamoiseksi maalitauluksi. Asiaan liittyy kunnioitus vastustajajoukkuetta kohtaan.

Karitsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Honak, Rangers
Halliyhtiö, Tappara ja Hirso olisivat vaikka yhdessä voineet sopia, että päällystetään tuo ovi koko komeudellaan juuri tänään myyntiin tulleella Rimpisen julisteella.

Voin vapaaehtoisena lähteä mukaan uuden oven asennushommiin enemmän kuin mielelläni!!

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
On myös hellyttävää, kun Ilvesfanit itkevät kunnioituksen puuttesta, koska tunnetusti heiltä ei sitä löydy ollenkaan.

Peili on edelleen täysin puuttuva asia sillä puolella Tampretta ainakin.

ilves61

Jäsen
Huutista, pääsisipä vetelemään muoviseuran logolla varustettuja ovia paskaksi Espoossa niin kaikilla olisi kivaa :D

Go Rimpinen ja Hirso, hyvin te vedätte!

Vakavasti, onko vähän eri asia kannattajien kunnioituksen puute kun seuran pelaajien ja johtohenkilöiden vastaava :D

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Vakavasti, onko vähän eri asia kannattajien kunnioituksen puute kun seuran pelaajien ja johtohenkilöiden vastaava :D
Jos nyt kerrot vaikka miten meidän johtohenkilöiltä on puuttunut kunnioitus? Ei tultu sillittää pienten ilvesläisten päätä , kun tuli paha mieli?

Ruutis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huutista, pääsisipä vetelemään muoviseuran logolla varustettuja ovia paskaksi Espoossa niin kaikilla olisi kivaa :D

Go Rimpinen ja Hirso, hyvin te vedätte!

Oliko ilves median tuen tarpeessa, kun heitä ei mainittu artikkeleissa.

Rimpinen traumatisoi ilvesperheen

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Ehkä ne välivuodet liigasta tekee sitten tehtävänsä, mutta kyllä tällä kaudella tamperelaiset jääkiekkokannattajat ovat tuoneet esiin aivan uusia piirteitä, mitä en aiemmilta vuosilta edes tiennyt, tajunnut tai muistanutkaan

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä Rimpinen taisi nyt sulkea ainakin lyhyen tähtäimen urakiertonsa Ilvekseen, sen verran rumasti logoomme kopsahti ...

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oliko ilves median tuen tarpeessa, kun heitä ei mainittu artikkeleissa.

Rimpinen traumatisoi ilvesperheen
Itse en rehellisesti uskalla enää astua jalallakaan Areenalle. Tuon hyökkäyksen kohteeksi olisin voinut joutua minä, mikäli olisin väärässä paikkaa seisonut.

Missään firmassa (ainakaan kunnioitettavassa firmassa) ei voi työntekijä rikkoa toisen firman tiloja, ilman ankaraa sanktiota ja mahdollista hyllytystä. Tässä keississä on ilmeisesti julkisuuteen nyt vähän höhöttelyn tyyppistä reagointia tullut K-Espoon organisaatiosta, nöyryys tekisi hyvää sinne varsinkin kun ilmeisesti talous on jo muutenkin hyvin tiukilla, niin turha lisälasku ei ainakaan lievitä painetta. Toki jos talous on jo sillä tolalla, että tiedetään ettei makseta ja ei ole väliä niin ok. Itse olen työelämässä saanut asiakkaalta jälkikäteen palautetta/"varoituksen" kiroilusta heidän tiloissaan, ei varmaan tarvisi toiste tulla mikäli olisin alkanut pistämään paikkoja rikki.

Toivon liigalta reagointia ja Kiekko-Espoolle tuntuvat sakot.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kyllä Rimpinen taisi nyt sulkea ainakin lyhyen tähtäimen urakiertonsa Ilvekseen, sen verran rumasti logoomme kopsahti ...
Ei taida Rimpistä haittaa. Ihan vaan mutuilen.

jayy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse en rehellisesti uskalla enää astua jalallakaan Areenalle. Tuon hyökkäyksen kohteeksi olisin voinut joutua minä, mikäli olisin väärässä paikkaa seisonut.

Missään firmassa (ainakaan kunnioitettavassa firmassa) ei voi työntekijä rikkoa toisen firman tiloja, ilman ankaraa sanktiota ja mahdollista hyllytystä. Tässä keississä on ilmeisesti julkisuuteen nyt vähän höhöttelyn tyyppistä reagointia tullut K-Espoon organisaatiosta, nöyryys tekisi hyvää sinne varsinkin kun ilmeisesti talous on jo muutenkin hyvin tiukilla, niin turha lisälasku ei ainakaan lievitä painetta. Toki jos talous on jo sillä tolalla, että tiedetään ettei makseta ja ei ole väliä niin ok. Itse olen työelämässä saanut asiakkaalta jälkikäteen palautetta/"varoituksen" kiroilusta heidän tiloissaan, ei varmaan tarvisi toiste tulla mikäli olisin alkanut pistämään paikkoja rikki.

Toivon liigalta reagointia ja Kiekko-Espoolle tuntuvat sakot.
Voi hellanlettas sentään. Muista tänään kauppareissulla käyttää kypärää ja ostaa riittävästi pumpulia. Suosittelen myös nessuja!

Ootte te kyllä huvittavaa sakkia :D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Voi hellanlettas sentään. Muista tänään kauppareissulla käyttää kypärää ja ostaa riittävästi pumpulia. Suosittelen myös nessuja!

Ootte te kyllä huvittavaa sakkia :D
Ja jos erehtyy ulos kello 22.00 jälkeen, muistaakohan pukeutua mellakkapoliisin varusteisiin? Kun siellä on niin pimeää

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
nöyryys tekisi hyvää sinne varsinkin kun ilmeisesti talous on jo muutenkin hyvin tiukilla, niin turha lisälasku ei ainakaan lievitä painetta. Toki jos talous on jo sillä tolalla, että tiedetään ettei makseta ja ei ole väliä niin ok

Tottakai tuo maksetaan. Mutta lasku lienee pienempi kuin tuon joukkueen siirtämisestä Tampereelle yksittäisen liigapudotuspeliin syntyvät kulut. Eli ei nyt kenenkään taloutta kaada, kun huomioi mitä jatkuvia kuluja tämä Liigabisnes aiheuttaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy