Itse olen todella tyytyväinen siitä, että Nummelin kävi Raumalla, koska näytti todellakin kiekolliseen suuruutensa. Sitä ei voi kukaan sanoa, etteikö olisi yrittänyt peleissä ja varmasti oli miehelle itselleen kova paikka vedellä poppareita katsomossa, koska niitä pelejä ei enää montaa ole numpalla jäljellä. Sinne mistä saa peliajan, niin sinne saa mennä.
Lukon tilanteeseen ei vain numpan puolustustaidot yksinkertaisesti nyt riittäneet. Sen sijaan avauspeli oli aika huikeeta ja toivottavasti junnut ovat nauhoittaneet kiekollista osaamista töllöstä ja alkaneet treenaamaan.
Lämärit oli myös huikeita ja se viivapelaaminen. Puhumattakaan ranteista. Pahin jälkeen kovavetoisin pelaaja lukossa.
Junnuille tiedoksi- jos on joku osa-alue, jolla olet hyvä, kehitä se maailman parhaaksi, niin voit pelata huipulla vielä yli nelikymppisenäkin.
Paljon puhutaan myös miehen egosta. Kyllä sen tolle tasolle saakin, kun on pelannut noin pitkän ja huikean uran.
Olen sitä kieltä, että peluuttaminen meni pikkasen pieleen ja olisi tarvinnut vierelleen sellaisen Martin Stepanekin, joka oli Lukossa kyllä huikea jätkä ja nosti kuoppalankin tehotilaston +20 pinnan. Terveen päivän Tomi Pettinen oli samanlainen. Nuoremmat muistavat Tikkasen kovimman tehotilaston ja se tuli juurikin Pettisen ansiosta.
Ts. Numppa! Olet kova jannu ja pelejäsi oli hieno seurata ja olit osa huikeata kiekkotarinaa sitten -88 kauden. Tsemiä tepsiin :D tsekkinivusta ei paikallismatseihin, koska silloin meillä on saumat ;)