On kyllä ihan päällikkö ukko. Kaikella tavalla. Tekee maalejakin, josta taidosta en itse ollut kyllä tietoinen etukäteen.Joku vihulaisten kapteeni sanoi osuvasti tämän viikon Urheilulehdessä parasta puolustajaa haettaessa, ettei Lindbohmilla ole heikkouksia. Tämä on helppoa allekirjoittaa. Ylikylän ukko tähän sarjaan.
Jep.Lindbohm näyttää jo kolmen pelin jälkeen siltä, että tässä on koko sarjan TOP 3-puolustaja, vähintään.
On todella tarkka ja hyvä veto kyllä, en tiennyt että lähtee noin hyvin. Tällä hetkellä selkeästi paras uusi vahvistus, onni onnettomuudessa että kävi näin ja päätyi meille.
Maailmanluokan pelaaja.Tykkään tuosta, miten paikan tullen vain laittaa kiekon maaliin. Helpon näköistä
Mahtavaa, että Lindbohm pelaa meillä mutta omien sanojensa mukaan case Lepistö ei liittynyt millään tavalla sopimuksen syntyyn. Olisin mielelläni nähnyt sekä Lepän, että Lindbohmin meillä tällä kaudella.On todella tarkka ja hyvä veto kyllä, en tiennyt että lähtee noin hyvin. Tällä hetkellä selkeästi paras uusi vahvistus, onni onnettomuudessa että kävi näin ja päätyi meille.
Just sellanen pakki, jota tää seura on kaivannut pitkään.Maailmanluokan pelaaja.
Jep, tuoreimmasta Urheilulehden jutusta luin kanssa sattumoisin tänään, että Lindbohmin mukaan ajatus tänne tulemisesta oli ollut vireillä jo pidempään ja aiemminkin, ja nimenomaan että olisi ollut pirun hienoa saada pelata kausi Lepistön kanssa samassa jengissä. Eli olisi kaikesta päätellen tullut muutenkin ilman Lepistön valitettavaa pakkoa lopettaa uransa.Mahtavaa, että Lindbohm pelaa meillä mutta omien sanojensa mukaan case Lepistö ei liittynyt millään tavalla sopimuksen syntyyn. Olisin mielelläni nähnyt sekä Lepän, että Lindbohmin meillä tällä kaudella.
Tässä on joukkueen kärkipakki, joka suorittaa tehtaan takuulla. Koko joukkueen paras pelaaja.
Olisi melko tyylikäs pakisto, jos Lepistö olisi remmissä myös. Mutta näillä mennään.
Silloin tuskin olisi Lindbohmia.
Vaikka olis väännetty jo pitkään, ehkä se palkkatarjous korjattiin kohdalleen kun tuli pakottava tarve.Eikö se itse sanonut, että tätä siirtoa tehtiin jo keväällä kun Leppä oli viel jengissä?
Eikö se itse sanonut, että tätä siirtoa tehtiin jo keväällä kun Leppä oli viel jengissä?
Mä vähän kelailin, että Linfdbohm haluttiin koko ajan ja sit Martin tuli Lepän tilalle. Ja tässä vaihdossa jäi sen verran fyrkkaa et saatiin Leksakin..